အႏုပညာေလာကမွာ ဓာတ္ပံု ဆရာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေနရာ တစ္ေနရာအခိုင္အမာ ရပ္တည္ထား ႏိုင္တဲ့ ဓာတ္ပံုဆရာေအးေဇာ္မိုး (စက္မႈ)ကေတာ့ အကယ္ဒမီဆုေပးပြဲ အတြက္ အႏုပညာရွင္ေတြရဲ႕ အလွ ပံုရိပ္မ်ားကို ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္း ႀကိဳတင္ ႐ုိက္ေလ့ရွိပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက ဆိုရင္ အကယ္ဒမီဆုေပးပြဲမွာ ကိုယ္ တိုင္ကိုယ္က် သတင္းယူခဲ့ဖူးသူလည္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ အကယ္ဒမီပြဲအမွတ္ တရနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကိုေအးေဇာ္ မိုး(စက္မႈ)ကို ေမးျမန္းၾကည့္ခဲ့ရာ …
“အစ္ကုိက အကယ္ဒမီကိုႀကိဳ ႐ုိက္တာမ်ားတယ္။ အစက ေနျပည္ ေတာ္မွာ သြားလုပ္တာဆိုေတာ့ အကယ္ဒမီပြဲမသြားခင္ ရန္ကုန္မွာ အႏုပညာရွင္ေတြကို ႀကိဳ႐ုိက္ျဖစ္ခဲ့ တာကေန ခုခ်ိန္ထိ ႀကိဳ႐ုိက္ျဖစ္သြား တာ၊ အစ္ကိုကေတာ့ ရတီမဂၢဇင္းနဲ႔ ေပၚျပဴလာဂ်ာနယ္အတြက္ အၿမဲ တမ္း႐ုိက္ေပးျဖစ္တယ္။ အကယ္ဒမီ အမွတ္တရကေတာ့ ဟိုအရင္ကဆို ရင္ ေပၚျပဴလာဂ်ာနယ္အတြက္ ဖလင္ေခတ္ဆိုေတာ့ တစ္ေနကုန္ ႐ုိက္၊ ၿပီးရင္ ညတြင္းခ်င္း ဓာတ္ပံုေတြ ကူးၾက၊ မနက္ဆို ဂ်ာနယ္ထြက္၊ ဂ်ာ နယ္ထြက္ရင္ေတာ့ အကုန္လံုး အ ေမာေျပၾကတာေပါ့၊ ဆုရတဲ့ သ႐ုပ္ ေဆာင္ေတြၾကည့္ၿပီး ကိုယ္ေတြက ေတာ့ ပီတိျဖစ္ရတာေပ့ါ၊ အဲဒါေလး ေတြကေတာ့ အမွတ္တရေလးေတြ ပါ။ အခုေခတ္က်ေတာ့ အြန္လိုင္း ေခတ္ဆိုေတာ့ ခ်က္ခ်င္းအျမန္သိရ တယ္။ ေခတ္ေတြက ေျပာင္းေတာ့ အစ္ကိုတို႔အတြက္က ေပ်ာ္စရာ ခ်ည္းပါပဲ”လို႔ ေျပာပါတယ္။
အခုေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ အ ကယ္ဒမီဆုေပးပြဲမွာ ဓာတ္ပံုမ႐ုိက္ ျဖစ္ေတာ့တာ ၃ ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီျဖစ္ တဲ့ ကိုေအးေဇာ္မိုး(စက္မႈ)က အခု ေနာက္ပိုင္း အကယ္ဒမီဆုေပးပြဲ အ ခက္အခဲနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးလည္း …
“အရင္တုန္းကဆိုရင္ ဓာတ္ပံု ဆရာေတြ ရွိေပမယ့္ အခုေလာက္ မမ်ားၾကဘူး။ အခုေနာက္ပိုင္းက် ေတာ့ မီဒီယာေတြတအားမ်ားလာ တယ္၊ ႐ုပ္သံမီဒီယာေတြေရာ၊ အြန္ လိုင္းမီဒီယာေတြပါ မ်ားျပားလာၾက ေတာ့ စီစဥ္ရတာ၊ ႐ုိက္ရတာေတြမွာ အခက္အခဲေတြမ်ားလာတယ္။ အဲဒီ အခါက်ေတာ့ ဓာတ္ပံုဆရာေတြမွာ အဓိကကေတာ့ လွ်ပ္တစ္ျပက္ အတြင္းမွာ သူတို႔ရဲ႕ လႈပ္ရွားမႈကို ယူ ႏိုင္ဖို႔ပဲ အေရးႀကီးတယ္။ အခုက် ေတာ့ သူတို့ဖက္ရွင္မ်ဳိး ယူခ်င္ရင္ ကြင္းထဲမွာ ယူဖို႕က သိပ္ခက္သြားၿပီ၊ အဲဒါေၾကာင့္ အစ္ကိုတုိ႔က ႀကိဳ႐ုိက္ တဲ့ စနစ္လုပ္လိုက္တာ၊ အခုလို အခက္အခဲေတြရွိလာေတာ့ ဓာတ္ပံု ဆရာေတြမွာ တကယ္ကို ပင္ပန္းပါ တယ္။ အခက္အခဲေတြ အမ်ားႀကီးရွိ ပါတယ္။ စနစ္တက်လုပ္ဖို႔ကို လိုအပ္ ခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ တစ္ ေယာက္တည္းလုပ္လို႔လည္း မရပါ ဘူး။ အစ္ကိုကေတာ့ ကြင္းထဲမ႐ုိက္ ျဖစ္တာ ၃ ႏွစ္ေလာက္ရွိေနၿပီလို႔ ေျပာပါတယ္”လို႔ ကိုေအးေဇာ္မိုး (စက္မႈ)က ေျပာပါတယ္။
တြယ္တာ