ျမန္မာႏိုင္ငံ ဂီတအစည္းအ႐ံုး(ဗဟို)၏ အဓိက ရင္ဆိုင္ေနရေသာ စတီရီယို၊ မိုႏို ျပႆနာ

0
114

ျမန္မာႏိုင္ငံဂီတအစည္းအ႐ံုး(ဗဟို)၏ လက္ရွိေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားအား အမွန္အတိုင္းသိရွိေစရန္ စာနယ္ဇင္း မီဒီယာမ်ားႏွင့္ ဂီတေလာကသား မ်ားအား ရွင္းလင္းတင္ျပျခင္းအစီအ စဥ္ကို ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၇ရက္၊ ေန႔ခင္း က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ တာေမြၿမိဳ႕နယ္ရွိ ျမန္မာႏိုင္ငံဂီတအစည္းအ႐ံုး(ဗဟို)တြင္ က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ အ ဓိက စာနယ္ဇင္း ရွင္းလင္းရသည့္ အေၾကာင္းအရင္းကို ျမန္မာႏိုင္ငံ ဂီတအစည္းအ႐ံုး ဒုတိယဥကၠ႒ျဖစ္သူ ေဒၚအယ္လ္ခြန္းရီက

”သူတို႔စြပ္စြဲသလိုမ်ိဳး စတီရီယို ေတြက အားနည္းေနတယ္။ မိုႏို ေတြက အုပ္စိုးေနတယ္ဆိုတာမဟုတ္ ပါဘူး။ တကယ္တမ္းအစည္းအေဝး မွာ လာၾကည့္မယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ စတီရီယိုအုပ္စုကပဲစြာၿပီးေတာ့တင္ျပေန တာရွိတယ္။ တကယ္တမ္းက လက္ ဖမိုးျဖစ္ေနတာကို လက္ဖဝါးျဖစ္ ေနပါတယ္လို႔ သူတို႔ေျပာတယ္။ တကယ္တမ္းႏႈတ္သြက္၊ အာသြက္ ေျပာတတ္တာက စတီရီယိုအုပ္စုေပါ့။ အန္တီတို႔က ပံုမွန္႐ိုး႐ိုးသားသားပဲ ဆိုေတာ့ ဘာမွေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးပြဲ လည္းမလိုဘူးေလ။ အားလံုးကိုလိုက္ ၿပီးရွင္းျပေနစရာမလိုဘူး။ သို႔ေသာ္ လည္း တကယ္ ဗညအင ေတြကက်ေတာ့ အကုန္လံုးလိုက္စည္း႐ံုးၿပီးေတာ့ အမွားကို အမွန္ထင္တဲ့အခါက်ေတာ့ အန္တီတို႔ဂီတအစည္းအ႐ံုးကို လာနားမေထာင္တဲ့ ဂီတေလာကသား ေတြအေနနဲ႔ အမွားကို အမွန္ထင္သြား မွာစိုးတဲ့အတြက္ မျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ဂီတေလာကသားေတြေရာ၊ မီဒီယာကိုေရာ ရွင္းျပမွျဖစ္ေတာ့မယ္ဆို ၿပီးေတာ့ ဒီရွင္းလင္းပြဲေလးလုပ္ျဖစ္သြားတာပါ” ဟုဆိုသည္။

ဂီတေလာကသားတစ္ဦးျဖစ္သလို ျမန္မာႏိုင္ငံဂီတအစည္းအ႐ံုးအတြက္ အႀကံေပးတစ္ေယာက္လည္းျဖစ္သူ ကိုႏိုင္ေဇာ္က ျဖစ္သည့္အေၾကာင္း အရင္းကို ယခုလိုျပည့္ျပည့္စံုစံုရွင္းျပသည္။

”တကယ္ျဖစ္တဲ့ျပႆနာက ေရြးခ်ယ္တင္ေျမႇာက္ေရးေကာ္မရွင္ ဆိုတာရွိတယ္။ ေရြးခ်ယ္ တင္ေျမႇာက္ေရးေကာ္မရွင္က ပြဲၿပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဒီဂီတအစည္းအ႐ံုးကို ဆက္သြားတယ္ေလ။ ဆက္သြားတဲ့အခါမွာ ေကာ္မရွင္ကိုဖ်က္ရေတာ့မယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ ဂီတအစည္းအ႐ံုးက မွတ္တမ္းေျပာလိုက္တာေပါ့ေနာ္။ ေကာ္မရွင္ကက်ေတာ့လည္း ဂီတ အစည္းအ႐ံုးကို တခ်ိဳ႕ကိစၥေတြမွာ သူတို႔အေနနဲ႔ စိတ္မခ်ဘူး။ မဖ်က္ ခ်င္ဘူးေပါ့။ မဖ်က္ခ်င္တဲ့အတြက္ ဖ်က္သင့္တယ္၊ မဖ်က္သင့္ဘူး ၫွိရင္း၊ ၫွိရင္းနဲ႔ ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့ ဝန္ႀကီးဆီေရာက္သြားတာေပ့ါေနာ္။ အဲဒီေတာ့ ဂီတအစည္းအ႐ံုးကို ဂီတသမားေတြက အယံုအၾကည္မရွိဘူးဆိုတဲ့ အဆိုမ်ိဳး သူတို႔က သြားတင္တဲ့အခါက်ေတာ့ ဂီတအစည္းအ႐ံုးကလည္း သူတို႔ဘက္က ဂီတသမား ေတြေထာက္ခံထားတဲ့ အဖြဲ႔အစည္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဂီတအစည္းအ႐ံုးက လံုးဝကို ဂီတသမားေတြေနာက္ကြယ္ မွာရွိတယ္လို႔ေျပာတယ္။ ဒါေပမဲ့ တစ္ဖက္ ေကာ္မရွင္ဘက္မွာလည္း ဂီတအစည္းအ႐ံုးအေပၚမွာ သံသယရွိတဲ့ လူမ်ိဳးေတြရွိတဲ့ အခါက်ေတာ့ ႏွစ္ဖက္စလံုးက မေကာင္းဘူးေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ဝန္ႀကီးက အားလံုးျပန္ညႇိ ၾကပါလို႔ ေျပာလိုက္တယ္လို႔ ယူဆ ရတယ္။ အဲဒီအစည္းအေဝးကို ကြၽန္ေတာ္မတက္ရဘူး။ အဲဒီလိုဆို ေတာ့ ေကာ္မရွင္မွာပါတဲ့သူေတြက ဂီတအစည္းအ႐ံုးကို နာမည္ပ်က္ ေအာင္လုပ္တယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ေကာ္မ ရွင္ကလူေတြကို ထုတ္မယ္လုပ္ေတာ့ ဟိုဘက္က အထုတ္ခံရတဲ့လူေတြ ကလည္း ဒိတ္ဒိတ္ႀကဲဂီတသမားေတြ။ အဲဒီအခါက်ေတာ့ တိုက္ပြဲက ဘယ္ လိုျပန္ေျပာင္းသြားလဲဆိုေတာ့ ဂီတ အစည္းအ႐ံုးနဲ႔ ေကာ္မရွင္နဲ႔ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ စတီရီယိုနဲ႔ မိုႏိုျဖစ္သြားတယ္။ အခုတိုက္ပြဲမွာသြားတဲ့ ကိုၾကည္မင္းသိန္းတို႔၊ ကိုခင္ေမာင္ထူးတို႔၊ မေဟမာတို႔ဆိုတာက စတီရီ ယိုသမားေတြ ျဖစ္တာကိုး။ ျဖစ္တဲ့အခါက်ေတာ့ မိုႏိုနဲ႔ စတီရီယိုတိုက္ပြဲလို ျဖစ္သြားတာေပါ့။ တိုက္ပြဲက အရမ္းက်ယ္ျပန္႔သြားတဲ့ အခါက်ေတာ့ ေသြးကြဲသြားတာေပါ့” ဟုေျပာျပခဲ့သည္။

မ်ိဳးေမာင္
ဓာတ္ပံု-ေအာင္ႏိုင္စုိး(ကစၧပ)


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here