အသံဖမ္း စတူဒီယိုထဲ ဝင္လုိက္တာနဲ႔ စိုင္းေအာင္တင့္ ကေန ေပါင္ခ်ိန္ ျဖစ္သြားေရာပဲ

အသံဖမ္း စတူဒီယိုထဲ ဝင္လုိက္တာနဲ႔ စိုင္းေအာင္တင့္ ကေန ေပါင္ခ်ိန္ ျဖစ္သြားေရာပဲ
May 4, 2017 Asian Fame

5:40 pm
အသံဖမ္း စတူဒီယိုထဲ ဝင္လုိက္တာနဲ႔ စိုင္းေအာင္တင့္ ကေန ေပါင္ခ်ိန္ ျဖစ္သြားေရာပဲ

Sai-aung-tit-(1)ျမန္မာ ပရိသတ္မ်ား ႏွစ္သက္ စြာအားေပးခဲ့ေသာ ေပါင္ခ်ိန္ (ျပည္သူ႕တရားရွင္) တ႐ုတ္ဇာတ္ လမ္းတြဲကုိ ေနာက္ခံ ျမန္မာ စကား ေျပာျဖင့္ ျမန္မာ့႐ုပ္ျမင္သံၾကား မွ ျပန္လည္ျပသလ်က္ ရွိသည္။ ‘ေပါင္ခ်ိန္’ ဇာတ္လမ္းတြဲတြင္ အဓိက ဇာတ္ေကာင္ျဖစ္ေသာ ေပါင္ခ်ိန္၏ ေနရာတြင္ ဗီလိန္ သ႐ုပ္ေဆာင္ တစ္ဦးျဖစ္သည့္ စုိင္းေအာင္တင့္ က အသံျဖင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိ သည္။ ပရိသတ္ မုန္းသည့္လူၾကမ္း ဇာတ္႐ုပ္ကုိ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ပီပီ ျပင္ျပင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့သည့္ စုိင္းေအာင္တင့္က သမာ သမတ္က် ေသာ၊ ႐ုိးသားေျဖာင့္မတ္ တည္ ၾကည္ေသာ၊ ပရိသတ္ ခ်စ္ေသာ ဇာတ္႐ုပ္တြင္ အသံျဖင့္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ခြင့္ရသည္မွာလည္း ထူး ျခားမႈတစ္ခုျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေပါင္ခ်ိန္ဇာတ္လမ္းတြဲတြင္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ျဖစ္ခဲ့ပုံႏွင့္ လတ္တေလာ အႏုပညာ လႈပ္ရွားမႈမ်ား အေၾကာင္း ကုိ စုိင္းေအာင္တင့္ႏွင့္ ေတြ႕ဆုံ ေမးျမန္းခဲ့ပါသည္။

ေပါင္ခိ်န္ ဇာတ္လမ္းတြဲမွာ အသံနဲ႕ ပါဝင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ျဖစ္ခဲ့ပုံကို အရင္ဆုံး သိပါရေစ။

ဦးစိုင္း အသိတစ္ေယာက္က သူအႏုပညာ နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး Project  တစ္ခုလုပ္မယ္။ ဦးစိုင္းပါေပး လို႔ရမလား ေျပာေတာ့ ဦးစိုင္းက အႏုပညာ အလုပ္သာ ဆိုရင္ အကုန္ လုပ္မယ့္လူေလ။ ေနာက္မွ သူက တ႐ုတ္ဇာတ္လမ္းတြဲျဖစ္တဲ့ ‘ေပါင္ ခ်ိန္’ ဇာတ္လမ္းတြဲ ကို ျမန္ မာ ေနာက္ခံ စကားေျပာနဲ႔ လုပ္မယ္ ေျပာလာတယ္။ ဘယ္ေနရာပါမလဲ ေတာ့ မသိရေသးဘူး။ ဘယ္ေနရာ နဲ႔ ကိုက္ညီမႈ ရွိမလဲ အသံစမ္းေတာ့ ေျခာက္ပိုဒ္ေလာက္ကို ေပါင္ခ်ိန္ ဇာတ္ေကာင္ ေနရာမွာ သြင္းခိုင္း တယ္။ ဦးစိုင္းလည္း သူတို႔လုပ္ခိုင္း တဲ့ေနရာမွာ လုပ္လိုက္တာပဲေပါ့။

အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေပါင္ခ်ိန္ေနရာမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ္ လို႔ ခန္႔မွန္းမိၿပီ လားရွင့္။

ဘယ္ကလာ၊  စိုင္းေအာင္တင့္ ဆိုတာ ဗီလိန္၊ လူဆိုးလူမိုက္ လူ ယုတ္မာအခန္းမွာပဲ အသံုးဝင္တဲ့ သူေလ။ အၿမဲ မေကာင္းဆိုး ရြား ေနရာကေန သ႐ုပ္ေဆာင္ေနရတဲ့ လူတစ္ေယာက္က ဒီလို တရားကို ေစာင့္ေနတဲ့ သမာ သမတ္က်တဲ့ ေနရာမ်ိဳးမွာ လုပ္ခြင့္ရမယ္လို႔ ဘယ္လို လုပ္ၿပီးေတြးရဲမွာလဲ။

စာခ်ဳပ္ထဲမွာ ေပါင္ခ်ိန္ေနရာမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ဖို႔ သိလိုက္တဲ့အခ်ိန္ မွာေရာ ဦးစိုင္းေအာင္တင့္ ဘယ္လုိ ခံစားရလဲ။

စသိလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ အံၾသ လြန္းလို႔ ဘာျပန္ေျပာ ရမွန္းေတာင္ မသိဘူး။ စိုင္းေအာင္တင့္ လိုလူကို ဒီေနရာမွာ အသံုးျပဳတာ တကယ္ပါ လား။ အႏုပညာကို ခႏၶာကိုယ္ နဲ႔ လုပ္ခြင့္ရတဲ့ ဘဝတစ္ေလွ်ာက္မွာ အၿမဲတမ္း ယုတ္မာတဲ့ ဘဝကေနပဲ လုပ္ခဲ့ရတယ္။ ဒီတစ္ခါေတာ့ ငါသည္ ႐ုပ္မပါပဲ အသံမွာေတာ့ သမာသမတ္ က်ၿပီး တရားကိုမလိမ္ မညာ အရွိကို အရွိတိုင္း ဆံုးျဖတ္တဲ့ တရားတဲ့ သူႀကီးေနရာမွာ သ႐ုပ္ ေဆာင္ရေတာ့မယ္။ အဲဒီ ဖီလင္က ဘာနဲ႔မွ ကိုႏိႈင္းေျပာလို႔ မရေအာင္ ကို ဝမ္းသာ ၾကည္ႏူးခဲ့ ရတယ္။ ေပါင္ခ်ိန္ သည္ အမႈ စီရင္တဲ့ အခ်ိန္ မွာ ဘက္လိုက္မႈ မရွိဘူး။ တိတိ က်က် မွန္မွန္ကန္ကန္ သူ႔ေဆြမ်ိဳး လား ဘုရင့္ ေဆြမ်ိဳးလား၊ သူသည္ လံုးဝ ဘက္ မလိုက္ဘူး။ သူ႔ကား ထဲမွာ ေခြးေခါင္းဓားစက္၊ နဂၤါး ေခါင္းဓားစက္ ဆိုၿပီး ရွိတယ္။ ေခြး ေခါင္းကေတာ့ သာမန္ျပည္သူ ေတြကို စီရင္တဲ့အခါ သံုးတယ္။ နဂါးေခါင္းဓားစက္ ကေတာ့ ေဆြ ေတာ္မ်ိဳးေတာ္ အရာရွိေတြကို စီရင္ တဲ့အခ်ိန္မွာသံုးတယ္။ စိုင္းေအာင္ တင့္လုပ္ေနရတဲ့ ကာ႐ိုက္တာမ်ိဳး ဆို ေခြးေခါင္းဓားစက္ေပါ့။ အဲဒါ ေၾကာင့္ ေၾသာ္ငါ့ကိုဘုရားက ေကာင္းတဲ့ေနရာမွာ သံုးေသးတာ ပဲလို႔ေတြးၿပီး ပီတိျဖစ္ရတယ္။

အဓိကက်တဲ့ ေပါင္ခ်ိန္ေနရာမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရတယ္ဆုိေတာ့ စိတ္ထဲ မွာတာဝန္ႀကီးတယ္လုိ႕ေရာ ခံစား မိေသးလားရွင့္။

ေပါင္ခ်ိန္ ဇာတ္လမ္းကျမန္မာ ျပည္မွာ တစ္ခါျပၿပီးသား ေအာင္ လည္းေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္လမ္း ျဖစ္တယ္။ အခု တေက်ာ့ျပန္ဇာတ္ လမ္းေပါ့။ ဦးကိုယ္တိုင္ လည္းၾကည့္ ခဲ့ဖူးတယ္။ ႐ူးသြပ္ခဲ့ဖူးတဲ့ ႀကိဳက္ခဲ့ ဖူးတဲ့ ဇာတ္လမ္းတြဲ ဆိုရင္လည္း မမွားဘူး။ ငါႀကိဳက္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္လမ္း မွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရမယ္၊ တယ္ဟုတ္ ပါလားေပါ့။ ေနာက္မွ သတိထားမိ တယ္။ အရင္ကသူမ်ားေတြႀကိဳက္ ခဲ့တဲ့ဇာတ္လမ္းမွာ တကယ့္ေနရာ ကေန ငါသ႐ုပ္ေဆာင္ ရမယ္ဆို ေတာ့ ငါ့တာဝန္က ေပါ့ေသးေသး မဟုတ္ဘူး။ ငါ့တာဝန္ ငါေက် ေအာင္လုပ္ရမယ္ အဲဒီ ဖိအားေတာ့ ခံစားရတာေပါ့။ ပထမ အစက ေတာ့ ဦးအသံမွန္း မသိၾကဘူး။ သံုးေလးပုိဒ္ ေရာက္ေတာ့ ခင္တဲ့သူ ေတြက လွမ္းေမးတယ္။ ဦးအသံ လားေပါ့။ ဦးက ေသခ်ာနားေထာင္ ဟုတ္လား မဟုတ္ဘူးလား ဆိုတာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ဆံုးျဖတ္ဆုိၿပီး စေနာက္ လိုက္ေသးတယ္။

စစခ်င္း အပိုင္းေတြမွာေတာ့ ၾကည့္ ရတာ သိပ္ၿပီး အသားမက်သလုိ၊ အံဝင္ခြင္က် မျဖစ္သလုိ ခံစားရတယ္။ အခုေနာက္ပိုင္း မွာေတာ့ ေပါင္ခ်ိန္ ရဲ႕သ႐ုပ္ေဆာင္ပုံ နဲ႔ ဦးရဲ႕အသံနဲ႕ ကအံဝင္ၿပီး ေတာ္ေတာ္ အဆင္ေျပ လာတာ ေတြ႕ရတယ္။ ဦးတုိ႔ ဘယ္ လုိမ်ိဳး ၾကိဳးစားခဲ့ရပါသလဲ။

ပထမ စစခ်င္းေတာ့ အဆင္မ ေျပဘူး။ အံမဝင္ခြင္မက်ဘူး။ တ႐ုတ္ ေပါင္ခ်ိန္နဲ႔ ျမန္မာ စိုင္းေအာင္တင့္ ဘယ္လိုမွကို ခ်ိန္မရ ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ကိုယ္က မလုပ္ဖူးတာလည္း ပါတာ ေပါ့။ ေနာက္မွ ေပါင္ခ်ိန္ကို ေသခ်ာ ေလ့လာတယ္။ သူ႔အမူအရာ  သူ႕ ကိုယ္ေန ဟန္ သူ႔မ်က္လံုး အၾကည့္၊ သူ႔စကား အတိုးအက်ယ္ အကဲခတ္ ေတာ့မွပဲ အဆင္ေျပလာတယ္။ ကြက္တိျဖစ္ေအာင္ ဦးေရာက်န္တဲ့ အဖြဲ႕သားေတြေရာ ႀကိဳးစားေတာ့ အခုေတာ့ ကြက္တိက်ေအာင္ လုပ္ႏိုင္ၿပီ။ က်န္ေက်ာင္းကေတာ့ City FM က ေကာင္ေလး တစ္ ေယာက္။ ဆရာကုန္းစြန္းက သမန္းက်ား ကိုျမင့္ပါ။ ဒီအသံလုပ္ တာ စုေပါင္း လုပ္ကိုင္တတ္ျခင္းက အရမ္းအေရးႀကီးတယ္။ ကိုယ္ တစ္ေယာက္တည္း နဲ႔ မရဘူး။ က်န္ေက်ာင္း၊ ေပါင္ခ်ိန္၊ ကုန္းစြန္း အျပင္ အားလံုးေသာ ဇာတ္လမ္းတြဲ ကလူေတြ တကယ္ကို တာဝန္ႀကီး ၾကပါတယ္။ စလုပ္ခါစကေတာ့ ပါးစပ္ေပါက္ လြဲတာရွိတယ္။ အသံ နဲ႔ ႐ုပ္နဲ႔မကိုက္ညီတာ ရွိတယ္၊ အခု လံုးဝ အလြဲမခံဘူး။ စိတ္ကိုႏွစ္ၿပီး ေတာ့လုပ္တယ္။ သူ႔စကားေတြ ျပန္တဲ့အခါမွာ မဆီေလ်ာ္တာေတြ ကိုလည္း ဦးက အသံအနိမ့္အျမင့္နဲ႔ အဓိပၸာယ္ မလြဲေအာင္ ေသခ်ာျပန္ ၿပီးဆီေလ်ာ္ေအာင္ လုပ္တယ္။ ဘာသာျပန္တဲ့ သူကေတာ့ တံုးတိပဲ ျပန္တာေပါ့။ ကိုယ္က ျပန္ကြပ္ရ တယ္။ သူက တကယ့္ဇာတ္ေကာင္ တစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ သူ႔အတြက္ စကားေျပာရတဲ့ အပိုင္းေတြလည္း အမ်ာႀကီးပဲ။ တစ္ပိုင္းမွာ ျပန္ထား တဲ့ စာမ်က္ႏွာေတြက အနည္းဆံုး ၂၅ ရြက္ကေန  ရြက္ ၃ဝ ရွိတယ္။ အဲဒီေတာ့ တခါတေလ တစ္ရက္ တည္းကို အရြက္ ၅ဝ ကေန ၆ဝထိ ေျပာတယ္။ အဲဒီေန႔ဆို ဘာမွ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး လူကေမာၿပီး ပင္ပန္းေနေရာ။

တရားသူႀကီး ေပါင္ခ်ိန္ေနရာမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရတဲ့အခါမွာ ဦးအေန နဲ႔ ျပင္ပက ျဖစ္ေနတဲ့အရာေတြနဲ႔ ဆက္စပ္ၿပီး ေတြး မိသြားတာ မ်ိဳးေရာ ရွိပါသလား။

ရွိတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ဦး တစ္ေယာက္တည္း ေတြးမိတာ ေလးပါ။ အခုတို႔ႏိုင္ငံက ဒီမိုကေရ စီလမ္းေၾကာင္းကို ခ်ီတက္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ အခုျမင္ေန ရၾကားေနရတဲ့ သတင္းေတြက ႏွလံုးတုန္ဖြယ္ မၾကည့္ရက္စရာေတြပဲ။ မတရားမႈ ေတြကို ကြင္းကြင္း ကြက္ ကြက္ ေထာက္ျပ ဖို႔ ျပစ္ဒဏ္ စီရင္ဖုိ႔ အင္မ တန္မွကို မရွိသေလာက္ ရွားပါတယ္။ အဲဒီ မတရားမႈေတြကို ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ တဲ့ ဆံုးျဖတ္ ရဲတဲ့ ေပါင္ခ်ိန္ဇာတ္ လမ္းထဲက တရားသူႀကီး ေပါင္ခ်ိန္ လိုလူမ်ိဳး တို႔ႏိုင္ငံမွာ သိပ္ကိုအေရး တႀကီး လိုအပ္ေနၿပီ။ တရား ဥပေဒ ကို အမွန္အတုိင္း အရွိကို အရွိတိုင္း မေဆာင္ရြက္ရင္ လူေတြက ရဲတင္း လာမယ္၊ အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္ အဲဒီလိုတရားသူႀကီးမ်ိဳး လိုအပ္ လာၿပီလား ေတြးမိတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဒီဇာတ္လမ္းကိုျပန္ျပတာ အင္မတန္ ကိုသေဘာက်တယ္။ ဒီဇာတ္လမ္း ကိုျပျခင္း အားျဖင့္ အတုေကာင္း ယူစရာေတြကို ယူေစခ်င္တယ္။

ဦးကိုိ ဒီဇာတ္လမ္းတြဲမွာ အပိုင္း ဘယ္ေလာက္ထိ ေလာက္ ပါဝင္ဖို႔ ကမ္းလွမ္းထားလဲရွင့္။

တကယ့္ ဇာတ္လမ္း ကေတာ့ အပိုင္း၂ဝဝ ေက်ာ္တယ္။ ဦးကို အပိုင္း ၆ဝ ေလာက္ပဲ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ ထားတယ္။ အခုအပိုင္း ၃၅ အထိ အသံသြင္းၿပီးၿပီ။ ဦးနဲ႔သူတို႔ဘက္က အိုေကတယ္ဆို အပိုင္းအားလံုး လုပ္ ျဖစ္တယ္ဆိုရင္ ဦးအတြက္ အလုပ္ တစ္ခုရမယ္။ ဝင္ေငြေလးလည္း ရမယ္ဆိုေတာ့ စားေရးေသာက္ေရး အတြက္တစ္ပူ ေလ်ာ့တာေပ့ါ။ အခု ကား႐ိုက္လည္း မရွိေတာ့ ဒီအလုပ္ ကိုပဲ အာ႐ံုစိုက္ၿပီးလုပ္တယ္။

႐ုပ္နဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရတာနဲ႔ အသံ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရတာနဲ႔က်ေတာ့ အားထုတ္မႈ အပိုင္းမွာ ဘယ္လုိ ကြာျခားပါသလဲ။

အိုက္တင္လုပ္တာ နဲ႔ အသံ လုပ္တာ အင္မတန္ကို ကြာတယ္။ ထူးျခားတာ ကေတာ့ အသံသ႐ုပ္ ေဆာင္ရတယ္၊ လူမပါဘူးပဲ ထင္ ၾကတယ္။ လူပါမွအသံက ပါတာ ေပါ့။ စကား ႐ိုး႐ိုးေျပာတာနဲ႔ ဒီလို ေနာက္ခံ အသံ ေျပာတာ လံုးဝကို ထူးျခားတယ္။  အသံက ပိုပင္ပန္း တယ္။ သူမ်ား႐ုပ္နဲ႔ ကိုယ့္အသံကို လိုက္ေအာင္၊ သူသ႐ုပ္ေဆာင္ သလို ပီျပင္ေအာင္ကိုယ့္ အသံေန အသံထား တအားကို ဂ႐ုစုိက္ရ တယ္။ အိုက္တင္ကေတာ့ ေပါင္ ခ်ိန္ အသံကေတာ့ စိုင္းေအာင္တင့္ အသံဆိုေတာ့ လူႏွစ္ေယာက္စာ ကို တစ္ၿပိဳင္တည္း လုပ္ေဆာင္ ရတဲ့ အခါမွာ ပို ပင္ပန္းတယ္။ ႐ုပ္မပါ ဘူးမထင္နဲ႔ ေပါင္ခ်ိန္ထိုင္သလို ေပါင္ခ်ိန္လုပ္သလို အလိုလိုေန ရင္း မုဒ္ကဝင္ေနတာ။  မုဒ္မဝင္ရင္ အသံလည္း မေကာင္းဘူး။ အဲဒီ ေတာ့ အသံဖမ္း စတူဒီယိုထဲ ဝင္ လုိက္တာနဲ႔ စိုင္းေအာင္တင့္ကေန ေပါင္ခ်ိန္ ျဖစ္သြားေရာပဲ။

လတ္တေလာမွာ အျခား အႏုပညာ လုပ္ရွားမႈေတြေရာ လက္ခံထား တာပါသလား။

ေျခာက္လပိုင္းမွာေတာ့ MRTV 4 နဲ႔ ဇာတ္လမ္းတြဲ တစ္ခု ျပန္႐ိုက္မယ္။ အခု အစည္းအ႐ံုးမွာ အခြန္ ကိစၥေလးေတြလည္းရွိတယ္ ေလ။ ဦးတို႔က အခြန္ေဆာင္ႏိုင္ ေအာင္ အဲဒီေလာက္ ဝင္ေငြမွ မရွိ တာ။ ကားမ်ားမ်ား ႐ိုက္ရၿပီး အႏုပညာေၾကး ကမတက္ရင္လည္း ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး အခြန္ေဆာင္မလဲ ေပါ့။ ကိုယ္ေနတဲ့ႏိုင္ငံပဲ၊ အခြန္ ေဆာင္ခ်င္တာေပါ့။ ကား႐ိုက္ မရွိရင္ ထိုင္ေနရတယ္။ ရွိျပန္ေတာ့ လည္း အစိုးရခ လစားေတြ ေလာက္ ေတာင္မရတာ။ ေပါင္ခ်ိန္ဇာတ္ လမ္းက အဆင္ေျပတယ္ အပိုင္း ၆ဝ ၿပီးလို႔ ဆက္ေခၚရင္ေတာ့ ဝမ္း သာစြာနဲ႔ ဆက္လုပ္မယ္။ အဲဒီလို မဟုတ္ဘဲ  အျခား တစ္ေယာက္ခ်ိန္း ရင္လည္း ဦးက ဘာေစာဒက တက္ လို႔ရမွာလဲ။ အႏုပညာေလာက က သမုဒၵရာ နဲ႔တူတယ္၊ ဘယ္သူ ေသာက္ေသာက္ မခန္းဘူးေလ။ ေပါင္ခ်ိန္ဇာတ္လမ္း အစစ္ေတာင္ မွပဲ ႏွစ္ေယာက္ ခ်ိန္းေသးတာပဲ။

ထူးထူး ေမးျမန္းတင္ဆက္သည္။

Comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*