ေႏြဦးေပါက္ခါ ၿမိဳင္တစ္ေၾကာ

ေႏြဦးေပါက္ခါ ၿမိဳင္တစ္ေၾကာ
April 28, 2017 Asian Fame

12:18 pm
ေႏြဦးေပါက္ခါ ၿမိဳင္တစ္ေၾကာ

Kyi-Min-Article-(2)ေျခလွမ္းမ်ား

ကဗ်ာသမားမ်ားသည္ ကာရန္ ညီေသာ စာေၾကာင္း (ပါဒ/ဝါက်)မ်ားျဖင့္ ေျခလွမ္းစတင္ရသည့္နည္း တူ ပန္းခ်ီသမားမ်ားသည္ မ်ဥ္း(Line)၊ အေသြးႏုရင့္ (Tone and Shades) ႏွင့္ နီးေဝးအျမင္(Perspection)) တို႔ျဖင့္ ေျခလွမ္းစတင္ရ သည္။

ဤသို႔စတင္ေသာအခါ ေလ့ က်င့္ေရး လိုအပ္လာသည္။ အလြယ္ ဆုံးႏွင့္ အေပါဆုံးမွာ ခဲပန္းခ်ီျဖစ္ သည္။ A4 စာရြက္ျဖဴ တစ္ရြက္ႏွင့္ HB ခဲတံတစ္ေခ်ာင္းေလာက္ ရွိလွ်င္ ရၿပီ။ သို႔ေသာ္ တကယ္ႏွစ္ႏွစ္ကာ ကာလုပ္လိုလွ်င္ ပုံဆြဲစကၠဴ (Draw-ing Paper)၊ 2B, 3B, 4B ခဲတံ ၃ ေခ်ာင္း၊ လက္သမားသုံးခဲတံျပား တစ္ေခ်ာင္း၊ ခဲမႈန္႔တစ္ပုလင္းႏွင့္ ေရေဆးစုတ္တံတစ္ေခ်ာင္း လို သည္။ ဟုတ္ကဲ့။ ခဲဖ်က္လည္း လို သေပါ့။

ခဲပန္းခ်ီလက္ရာေကာင္းေတြ အမ်ားႀကီးေတြ႕ခဲ့ဖူးသည္။ ခက္တာ က သက္တမ္း ကိစၥျဖစ္သည္။ စာ ရြက္က ေရာ္ဝါဝါျဖစ္လာ၍  Tone  ေတြ ေလ်ာ့ကုန္သည္။ ခဲသားက မွိန္လာတတ္သည္။ အႏုစိတ္ေတြ ဝါးလာတတ္သည္။

ျပတိုက္တစ္ခုသို႔ သြားၾကည့္ လွ်င္ ခဲပန္းခ်ီကို သိပ္မ်ားမ်ား မေတြ႕ ႏုိင္။ ခဲပန္းခ်ီကို တာရွည္ခံဖို႔ အတြက္ စနစ္တက် ေဘာင္တပ္ရသည္။ မွန္ ေကာင္းေကာင္း၊ ေဘာင္ေကာင္း ေကာင္းလိုသည္။ မွန္သားေကာင္း ဖို႔လိုၿပီး ေလလုံႏိုင္သမွ် လုံေစေသာ ေဘာင္တပ္နည္း သုံး တတ္ရ မည္။ အပူအေအး ညီမွ်ေအာင္လုပ္ထား ေသာအခန္းတြင္ မီးေအးေအးမ်ား ကို စနစ္တက် ထြန္းေပးထားရမည္။ ဤကရိကထ မ်ားကို ျပတိုက္က လုပ္ေဆာင္ရမည္ ျဖစ္ရာ ေဘာင္ တပ္ၿပီးသား ဆီေဆးကားကိုပဲ ဝယ္ ခ်င္ၾကေပလိမ့္မည္။

ဂႏၳဝင္ခဲပန္းခ်ီ

ခဲပန္းခ်ီက Pencil Drawing ဟုပဲေခၚၿပီး Painting ေခၚ ပန္းခ်ီ ကားအဆင့္ မသြင္းၾကေသာေၾကာင့္ လည္းေကာင္း၊ မူရင္းအလွက ပ်က္ ျပယ္လြယ္၍ လည္းေကာင္း၊ ခဲကို ေျခလွမ္းစရာ ေလ့က်င့္ေရးပစၥည္း အျဖစ္ အဓိကသုံး၍ လည္းေကာင္း ဂႏၳဝင္ပန္းခ်ီ က႑တြင္ ခဲကားမ်ား ရွားေနရျခင္းျဖစ္သည္။ မရွိဘူးေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ဗန္ေဟာ့ဖ္ (ဗင္ဂိုးဟု ဖတ္ေနၾကေသာ Van Gogh) ၏ ခဲ လက္ရာ စုေဆာင္းမႈမ်ား သီးသန္႔ရွိ သည္။ နာမည္ေက်ာ္ အာလူးစားသူ မ်ားကားမွာ ဆီေဆး ပန္းခ်ီျဖစ္ေသာ္ လည္း ပဏာမ ေလ့လာခ်က္ အျဖစ္ ေရးထားေသာ (ပုံၾကမ္းမဟုတ္သည့္) ခဲပန္းခ်ီမ်ားမွာ ကမၻာေက်ာ္ပါသည္။

ႀကံဳ၍ ဗန္ေဟာ့ဖ္ အေၾကာင္း ေျပာပါဦးမည္။ သူ မကြယ္လြန္ခင္ ခရစ္ႏွစ္ ၁၈၈၇ တစ္ဝိုက္ ေရးဆြဲခဲ့ ေသာ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ၾကည့္လွ်င္ သူသည္ ေအာက္သက္မွ ေက်ပါရဲ႕ လား၊ စနစ္တက် ေလ့က်င့္မႈမွ ရခဲ့ ပါရဲ႕လားဟု ေတြးစရာ ရလိမ့္မည္။ ပန္းခ်ီေက်ာင္း တစ္ခုတြင္ တက္ ေရာက္ခဲ့ေသာ္လည္း ၿပီးဆုံးသည္ အထိ မတက္ခဲ့ပါ။ သင္တန္းနည္း ျပ၏ အႀကံေပးျပဳျပင္ခ်က္ မ်ားကို ကလန္ကဆန္ လုပ္လြန္း၍ ပထမ ႏွစ္ၿပီးခါနီးမွ ထြက္လာခဲ့ရသည္ဟု မွတ္တမ္း ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခဲပန္း ခ်ီသေဘာ၊ အလင္းအေမွာင္ သေဘာ၊ အနီးအေဝး သေဘာတို႔ကို သူ သင္ ယူေလ့လာေလ့က်င့္ခဲ့ဖူးပါသည္။

စု-တု-ျပဳ

အႏုပညာ သမားသည္ စု-တု-ျပဳ သုံးဆင့္ကို ျဖတ္ေက်ာ္ရေၾကာင္း ဆရာ မင္းသုဝဏ္က သြန္သင္ခဲ့ပါ သည္။ ၾကြယ္ဝေစရန္ ရသမွ်ေလ့ လာျခင္း၊ ႏွစ္သက္သည့္ လက္ရာ မ်ားကို အဖန္တလဲလဲ ကူးေရးကူး ဆြဲျခင္း(ေလ့က်င့္ခန္းဆင္းျခင္း) ႏွင့္ အသိအျမင္ ၾကြယ္ဝ၍ အတတ္ပညာ လည္း ျပည့္လာသည့္ အခါ ကိုယ္ ပိုင္ဖန္တီးျခင္းတို႔ျဖစ္သည္။

ပါရမီျမင့္မားလွသျဖင့္ ေဆး စက္က်ရာ အ႐ုပ္ထင္ႏိုင္ သူမ်ားဟု နာမည္ေက်ာ္ေသာ လီယိုနာဒိုဒါဗင္ ခ်ီ၊ ရမ္းဘရန္႔၊ ေဒးဂါး၊ မိုးေနး၊ မား ေနး၊ ကြန္စေတဘယ္၊ ကို႐ိုး (Corot) တို႔ကို ေလ့လာလွ်င္ ငယ္စဥ္ကေလ့ က်င့္ခဲ့ေသာ ပုံၾကမ္းမ်ားကို ေတြ႕လိမ့္ မည္။ ဗင္ေဟာ့ဖ္တို႔၊ ပကားဆိုး(ပီ ကာဆို)တို႔ဆိုလွ်င္ ဂ်ပန္ပန္းခ်ီလက္ ရာမ်ားကို မေနမနား ကူးဆြဲခဲ့ဖူး သည္။

ကဗ်ာဆရာမ်ားတြင္ ႏွစ္သက္ ရာ ဂႏၳဝင္ကဗ်ာ မ်ားကို ႏႈတ္တက္ ရြရြ ရြတ္ဆိုရင္း လိုက္လံတုပေရး ၾကည့္ခဲ့ေသာ စုတုကာလ ရွိေလ့ရွိ သည္။ ပန္းခ်ီဆရာ ဆိုလွ်င္လည္း ကိုယ္ေလးစားေသာ ပန္းခ်ီလက္ရာ ၏ အထားအသို၊ အလင္းအေမွာင္ ႏွင့္ အေရာင္ သုံးစြဲမႈကို ႀကိဳက္ လြန္း ၍ ထပ္ျပန္ တလဲလဲ ေလ့က်င့္ကူးဆြဲ ေနတတ္ၾကသည္။

မဟုတ္တာ ၾကားျဖတ္၍

ၾကားျဖတ္၍ မဟုတ္တာေတြ ေျပာပါဦးမည္။ ပန္းခ်ီေလာကတြင္ လူထူး လူဆန္း တခ်ဳိ႕ ရွိသည္။ ျမန္ မာစာေပနယ္၏ ရွဲဒိုးေလာကမွ တခ်ဳိ႕ ရွဲဒိုးမ်ားလိုျဖစ္သည္။ လက္ ရာေကာင္းမ်ား ဖန္တီးႏိုင္သည့္လက္ ေကာင္းမ်ား ျဖစ္ၾကေသာ္လည္း မူ ပိုင္လက္ရာ ဖန္တီးျခင္းကို လုံးဝ စိတ္မဝင္စား။ အတု လုပ္ျခင္းမွာ သာ ေပ်ာ္ေမြ႕သည္။ ဥေရာပႏွင့္ အေမရိက တြင္ ထိုေစ်းကြက္ တစ္ခု တြင္က်ယ္သည္။ တစ္လိုင္းကို ႏုိင္ နင္းေအာင္ေလ့က်င့္ထားၿပီး အပ္ ထည္ လက္ခံၾကျခင္းျဖစ္သည္။ သ႐ုပ္မွန္သမား(Romanticist) တို႔က ဂိုယာ၊ ေရးႏြား ၊ ရမ္းဘရန္႔၊ ကို႐ိုး စသူတို႔၏ ပန္းခ်ီကားမ်ား အတုဆြဲသည္။ အင္ပရက္ရွင္သမား တို႔က မိုးေနး၊ ဂိုးဂန္(ေဂၚဂင္ဟုေခၚ ေနၾကေသာ Gauguin) စသူတို႔၏ ပန္းခ်ီကားမ်ား အတုဆြဲသည္။ သူ တုိ႔သည္ အဖန္တလဲလဲ ေလ့က်င့္ ထားသူမ်ားျဖစ္၍ အပ္ထည္ရလာ လွ်င္ ျမန္ျမန္ လုပ္ေပးႏုိင္ေလ့ရွိ၏။ ပြဲစားမ်ားႏွင့္ေပါင္း၍ စီးပြားျဖစ္လုပ္ စားသူမ်ားကေတာ့  Private Collection  ေခၚ သီးသန္႔ စုေဆာင္းသူ မ်ားထံတြင္ သာ ရွိသည့္ ရွားပါးပန္း ခ်ီကားမ်ားကို အတုလုပ္ၾကသည္။

ရယ္စရာတစ္ခု ၾကားျဖတ္ေျပာ ပါဦးမည္။ ဟစ္တလာ ေခတ္တြင္ ပန္းခ်ီကားမ်ား ျပည္ပ ခိုးထုတ္ျခင္း ကို တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ တားဆီး သည္။ ခိုးထုတ္သူ ပြဲစားမ်ားက ထို အခက္အခဲကို ေက်ာ္ျဖတ္ရန္ ပညာ သုံးသည္။ မူရင္း ပန္းခ်ီကားေပၚတြင္ ဟစ္တလာေခတ္႐ႈခင္း၊ အထူး သ ျဖင့္ ဟစ္တလာ ပုံတူမ်ား ထပ္ေရး ၿပီး လွည့္စားျခင္းျဖစ္သည္။ တစ္ခါ ေသာ္ ပြဲစားတစ္ဦးက လွ်ဳိ႕ဝွက္ အ ဆက္အသြယ္ျဖင့္ လက္ရာေကာင္း တစ္ခု ရလာသည္။ နာမည္ႀကီးပန္း ခ်ီဆရာ၏ ဂႏၳဝင္ လက္ရာျဖစ္၍ အဖမ္းခံရမည္ စိုးသျဖင့္ အဆက္အ သြယ္ရွာၿပီး ဟစ္တလာ့ ပုံတူ ထပ္ ဆြဲသည္။ ေနရပ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ဟစ္တလာ့ပုံကို ကြၽမ္းက်င္သူ အ ကူအညီျဖင့္ ဖ်က္ရာ မူရင္း ႐ႈခင္းပုံ ေပၚ လာသည္။ သို႔ေသာ္ ကြၽမ္းက်င္ သူက ဤပန္းခ်ီကား ေအာက္တြင္ ေနာက္တစ္ကား ရွိေနႏိုင္ေၾကာင္း ေျပာ၍ ႐ႈခင္းကား ကိုဖ်က္ရာ မူရင္း ပန္းခ်ီကား ေပၚလာသည္။ ဟစ္တ လာ၏ ပုံတူႀကီး။

‘မက္’မွ အကူးသမားမ်ား

မဆုိင္တာေတြ နိဒါန္းပ်ဳိးလာ လိုက္သည္မွာ Met  ေခၚ New York Metropolitan Museum  ႏွင့္ အေတာ္ႀကီး အလွမ္းေဝးလာပါ ၿပီ။ ျပန္ေကာက္ ရေတာ့မည္။ ျပန္ မေကာက္ခင္မွာ ခဲပန္းခ်ီ တစ္ကား အေၾကာင္း ေျပာလုိက္ပါဦးမည္။

မႏၲေလးေန မိတ္ေဆြႀကီး တစ္ ဦးက ပန္းခ်ီအေရာင္းခန္း တစ္ခု ဖြင့္ရန္ဆိုၿပီး ပန္းခ်ီကားေတြ လိုက္ စုသည္။ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ရလာ ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေခၚျပသည္။ ထိုအထဲမွ ခဲကားတစ္ကားကို ကြၽန္ ေတာ္ သတိျပဳမိသည္။ ပန္တ်ာ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး ဦးကံၫြန္႔ ၏ လက္ ရာျဖစ္ပါမည္။ နန္းၿမိဳ႕႐ိုးႏွင့္ အေရွ႕ က်ဳံးကို ေရးထားျခင္းျဖစ္သည္။

ပန္းခ်ီကား တစ္ကားကို အ လ်ားလိုက္ေကာ ေဒါင္လိုက္ပါ ညီ တူညီမွ် ထက္ျခမ္းခြဲလွ်င္ ေဒါင္လိုက္ မ်ဥ္းမတ္ႏွင့္ အလ်ားလိုက္ မ်ဥ္းလဲ အေပၚ တြင္ အဓိကပစၥည္း (Main Object) မ်ား ရွိမေနရပါ။ Composition ေခၚ ဖြဲ႕စည္းပုံ ‘အ’သြား ပ်က္သြားသည္ဟု ယူဆၾကပါသည္။ ပန္းခ်ီ ပညာ၏ အေျခခံ အခ်က္ျဖစ္ ၍ ဝါသနာရွင္တုိင္း သိၾကသည္သာ ျဖစ္ပါ၏။ သို႔ေသာ္ ဦးကံၫြန္႔သည္ ထိုအခ်က္ကို တမင္ ပင္ ေျဗာင္က် က် ခ်ဳိးေဖာက္ ထားသည္။ ဤသို႔ ခ်ဳိးေဖာက္ထားသည့္ တိုင္ ထိုအျပစ္ တို႔ကို သတိမထားမိ ႏုိင္ေလာက္ ေအာင္ပင္ ပညာ ပါပါ ေက်ာ္ျဖတ္ျပ သြားသည္။ အလြန္ အံ့ၾသဖြယ္ေကာင္း ေသာ ပန္းခ်ီကားဟု ကြၽန္ေတာ္ သတ္မွတ္ေပးၿပီး မေရာင္းပါႏွင့္၊ ျပခန္းပိုင္ အျဖစ္ထားပါ၊ ေရာင္းမည္ ဆိုလွ်င္လည္း ႀကိဳက္ေစ်းကို ကြၽန္ ေတာ္ေပးပါမည္ ဟု မွာၾကားခဲ့ပါ သည္။ သို႔ေသာ္ ေနာက္ထပ္ တစ္ ေခါက္အေရာက္ စစ္ေဆးၾကည့္ ေတာ့ ထိုခဲျခစ္ပန္းခ်ီကားေလး ရွိမ ေနေတာ့ပါ။ ေျခရာေပ်ာက္သြားပါ သည္။

ကူးေနသူမ်ား

ကြၽန္ေတာ္ ကံေကာင္းသြား သည္က ပန္းခ်ီကား ဖလွယ္ျပသေရး အစီအစဥ္အရ ‘မက္’တြင္ ဥေရာပ ပန္းခ်ီ နယ္ပယ္၏ ဂႏၳဝင္လက္ရာ မ်ား ျပပြဲႏွင့္ တည့္တည့္တိုးျခင္းျဖစ္ သည္။ ကြၽန္ေတာ္သာ ခရီးလွည့္ ပ႐ိုဂရမ္အရ ေနထိုင္ရသူမဟုတ္ လွ်င္ ထိုျပတိုက္ထဲမွာ အနည္း ဆုံး ေတာ့ ၃ ရက္ေလာက္ က်င္လည္ ေနမိမည္ျဖစ္ပါသည္။ ယခုေတာ့ ပန္းခင္းကို ျမင္းစီးၾကည့္ရသလိုျဖစ္ သည္။

သူတို႔ဆီက ပန္းခ်ီျပခန္းမ်ား ျပတိုက္မ်ားတြင္ နံရံေပၚက မူရင္း ပန္းခ်ီကားကို လက္ေတြ႕ ကူးဆြဲေန သူမ်ား ရွိတတ္သည္ဟု ၾကားဖူးခဲ့ သည္။ မူရင္း ပန္းခ်ီကားကို စာအုပ္ ေတြထဲမွာ ေတြ႕ႏုိင္သည္။ ထုိ႔ထက္ ေကာင္းသည္မွာ Colour Print  ေခၚ အရြယ္ႀကီးႀကီးျဖင့္ ပုံႏွိပ္ ထား ေသာ မိတၱဴ မ်ားျဖစ္သည္။ ထိုမိတၱဴ ကို စေကးကိုက္ ပုံၾကမ္းယူ၍ဆြဲလွ်င္ ေကာ မျဖစ္ဘူးလား။ စေကးယူရန္ သာ ေကာင္းပါသည္။ အေရာင္က် ေတာ့ လြဲခ်င္သည္။ တိုက္႐ိုက္ကူး ယူေတာ့ အေရာင္ ပိုနီးနီးစပ္စပ္ရ ႏုိင္သည္။ လက္ေတြ႕ ေလ့က်င့္ေန ေသာ ပန္းခ်ီဆရာ အတြက္ ကမၻာ ေက်ာ္ ဂႏၳဝင္ကားကို ၾကည့္ၿပီး ကူး ေရးရသည္မွာ အလြန္ ေကာင္းသည့္ အေတြ႕အႀကံဳ ျဖစ္မည္။

ေတြ႕ပါၿပီ။ ဥေရာပန္းခ်ီခန္း တြင္ျဖစ္၏။ အမ်ဳိးသား ပန္းခ်ီဆရာ က လူပုံတူ ပန္းခ်ီကားကို ကူးဆြဲေန ၏။ ပန္းခ်ီျပခန္းထဲ တြင္ ေအးေအး လူလူ ထိုင္အရသာ ခံႏိုင္ရန္ ထိုင္ခုံ မ်ားခ်ထားေပးရာ အခ်ဳိ႕က ပန္းခ်ီ ကူးေနသူကို ေလ့လာေနၾကသည္။ တစ္ဦးကေတာ့ ပန္းခ်ီ ဆရာေနာက္ နားမွာ မတ္တတ္ရပ္ရင္း ေဆးသြင္း ေနပုံကို တယ္လီဖုန္းပါ ဗီဒီယိုကင္ မရာျဖင့္ မွတ္တမ္းတင္ေနသည္။

ဥေရာပ ပန္းခ်ီခ်ည္းပင္ ခန္းမ ၅ ခုေလာက္ ခြဲျပထားရာ ေနာက္ တစ္ခန္းတြင္ ေနာက္တစ္ဦး ကို ေတြ႕ ရျပန္ပါသည္။ သူကေတာ့ အမ်ဳိး သမီးႀကီးျဖစ္သည္။

သူတုိ႔ႏွစ္ဦး ဝတ္ဆင္ပုံကို သတိထား ၾကည့္မိသည္။ သပ္ရပ္ သည္။ အဆင္ ့ရွိသည္။ ပန္းခ်ီဆရာ တို႔သုံးေလ့ရွိေသာ အေပၚလႊာဂ်က္ ကက္ဝတ္ ထားသည္။ ပန္းခ်ီဆြဲလွ်င္ ပန္းခ်ီဝတ္႐ုံျဖင့္ ဆြဲတာ ေကာင္းပါ သည္။ အိတ္ေထာင္ မ်ားမ်ားပါသ ျဖင့္ တိုလီမိုလီေတြ ထည့္ႏုိင္ သည္။ ကိုယ္ဝတ္ရွပ္ အက်ႌတို႔ ဘေလာက္စ္ တို႔ ေဘာင္းဘီတို႔ကို ေဆးမေပ ေအာင္ တားထားႏိုင္သည္။ ပန္းခ်ီ ဆရာ ယူနီေဖာင္းမွန္းလည္း သိသာ ေသာေၾကာင့္ ေနရထိုင္ရ အဆင္ ေျပသည္။

သူတုိ႔ဆြဲလက္စကို ၾကည့္လိုက္ ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ လက္ေကာင္းသူ ေတြမွန္း ေပၚလြင္သည္။ တိုက္နံရံ ေဆးသုတ္ တတ္႐ုံအဆင့္၊ တိုင္ကီပုံး ေဆးသုတ္တတ္႐ုံ အဆင့္ေလာက္ ႏွင့္ ဤလို ကမၻာေက်ာ္ ပုံတူမ်ားကို လာကူးရဲသည့္ သတၱိ မရွိႏုိင္။ အ ေျခခံမပိုင္ဘဲႏွင့္ လာရဲမည္ မဟုတ္။ မိုးေနး၏ ေကာက္႐ိုးပုံမွ ဆည္းဆာ ေရာင္ကိုရေအာင္ ေဆးစပ္ဖို႔မေျပာ ႏွင့္ ထေနာင္းေခါက္ အတြက္ ေဆး ဘယ္လို စပ္ယူရမည္ ဆိုသည္ကိုပင္ မသိသူမ်ား ဤလို လူေရွ႕သူေရွ႕ ထြက္ရဲမည္ မဟုတ္။ ဤပန္းခ်ီဆရာ ႏွစ္ဦး သည္ ေဆး ကိုႏိုင္ၿပီး သူမ်ား ျဖစ္၍သာ လူေရွ႕ထြက္ရဲျခင္း မွာ ရွင္းပါသည္။

သူတုိ႔ပန္းခ်ီကားေတြ ၾကည့္ လိုက္ေတာ့ ခရီးတစ္ဝက္ ေက်ာ္ေက်ာ္ က်ဳိးေနၾကၿပီကို ေတြ႕သည္။ သို႔ေသာ္ ယေန႔ လက္စသပ္ႏုိင္ရန္ ကား လြယ္ ပုံမေပၚ။ ဆီေဆးလိုပင္ ႏွစ္သက္ ဖြယ္ေကာင္းေသာ အခရီးလစ္ ေရ ေဆးႏွင့္ဆိုလွ်င္ေတာ့ ေန႔ခ်င္းၿပီး လိမ့္မည္။ ဆီေဆးတြင္ ကား ေအာက္ ခံအေရာင္ က လုံးဝ ေျခာက္ေသြ႕သြား မွသာ ေနာက္ထပ္ တစ္လႊာတင္ရ သည္။ မေျခာက္ေသးခင္ ထပ္တင္ လွ်င္ လိုအပ္ေသာ အေရာင္ လြဲသြား ႏိုင္သည့္ျပင္ အက္ကြဲျခင္း မ်ားျဖစ္ တတ္သည္။ သူတို႔ကားမ်ားတြင္ Final Coat and Touching လိုေန ေသးသည္။ အေကာင္းစားဆီေဆး ကို သုံးၾကသည့္တိုင္ ေဆးသားသိပ္ မပါးလွ်င္ ေနာက္တစ္လႊာ တင္ႏိုင္ဖို႔ ၂၄ နာရီေတာ့ ေစာင့္ ရ လိမ့္မည္။ ေနာက္ရက္ေတြမွာ ပါ လာခြင့္ရလွ်င္ သူတုိ႔ အၿပီးသပ္ အေခ်ာကိုင္ပုံကို ျမင္ခြင့္ရမည္ ထင္ပါသည္။

ၾကည္မင္း

Comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*