ကိုယ့္ရဲ႕အႏုပညာကို တန္ဖိုးရွိရွိ တင္ျပဖို႔ အေရးႀကီးတယ္ အကယ္ဒမီ ဦးေက်ာ္သူ

0
1162

kyaw-thu-copy

၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္ အတြက္ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္အကယ္ဒမီပြဲႀကီးက  ေတာ့ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ နီးကပ္လာၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ ခ်စ္ပရိသတ္မ်ား အတြက္လည္း ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြ အတြက္ အကယ္ဒမီရင္ခုန္သံကလည္း စတင္လႈပ္ခတ္လို႔ လာခဲ့ ၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လည္း ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အကယ္ဒမီ ရင္ခုန္မႈနဲ႔အတူ အျငင္းပြားဖြယ္ ေဝဖန္သံေတြ ကလည္း အကယ္ဒမီ ပြဲၿပီးတိုင္းၾကားေနရတာက လည္း ျဖစ္႐ိုးျဖစ္စဥ္ ဓမၼတာတစ္ခုအလား တျဖည္းျဖည္း ႀကီးထြား လုိ႔သာ ျဖစ္တည္ေနခဲ့ၾကပါတယ္။ အကယ္ဒမီ ေဝဖန္သံေတြကို
ရပ္တန္႔သြားေစခ်င္သူ အကယ္ဒမီ ဦးေက်ာ္သူကေတာ့

“႐ုပ္ရွင္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေျပာရ မယ္ဆိုရင္ ၿပီးခဲ့တဲ့တစ္ႏွစ္ ေက်ာ္က ကြၽန္ေတာ့္ကို ႐ုပ္ရွင္အကယ္ဒမီဘုတ္ အဖြဲ႕မွာ ပါဝင္ ေပးဖို႔ ကမ္းလွမ္းခဲ့ဖူးတယ္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း ပရဟိတ အလုပ္ေတြနဲ႔ မအားေတာ့ မပါဝင္ ႏိုင္ခဲ့ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္အႀကံျပဳခဲ့တယ္။
ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္အကယ္ဒမီကို ျမန္မာပညာရွင္ေတြက မေပးပါနဲ႔။ တကယ္လုိ႔ ျမန္မာပညာ ရွင္ေတြက ေရြးခ်ယ္ေပးခဲ့မယ္ဆိုရင္ “ေဟာ ..သူကေတာ့ ရမွာေပါ့။ အကယ္ဒမီဘုတ္အဖြဲ႕က ဘယ္သူဘယ္ဝါနဲ႔ အဆင္ေျပလုိ႔၊ ဘုတ္အဖြဲ႕က ပိုက္ဆံဘယ္လိုရထားလုိ႔၊ လာဘ္ထိုး ထားလို႔” ဒီလိုမ်ဳိး ေျပာေနၾကမွာပဲ။ ဒါေၾကာင့္မို႔လုိ႔ ျပည္ပႏုိင္ငံက အႏုပညာရွင္ေတြကိုျပပါ။ ဥပမာ- ကိုယ္ ေတြကေတာ့ ဆန္ခါတင္ဇာတ္ ကား ၅ ကားေရြးလိုက္မယ္။ ဘယ္ဇာတ္ ကား၊ ဘယ္ဇာတ္ကား အေကာင္းဆံုးေပါ့။ ဒီ ေရြးထားတဲ့ ဆန္ခါတင္ ဇာတ္ကား ၅ ကားကို   ျပည္ပ ပညာရွင္ ေတြကို ျပလုိက္ပါ။ အိုက္တင္ ဘယ္သူေကာင္းလဲ၊ ဒါ႐ိုက္တာ ဘယ္သူသင့္ေတာ္လဲ၊ ျမဴးဇစ္က ဘယ္ဟာေကာင္းလဲ။ ဒါကို ျပည္ပ ပညာရွင္ေတြက ေရြးခ်ယ္ၿပီး ေပး လိုက္မယ္ဆိုရင္ ဒီအသံ ေတြက တိတ္သြားမွာ။ ဒီမင္းသားက အင္တာေနရွင္နယ္ အိုက္ တင္မ်ဳိးျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူရသင့္တယ္ေျပာခဲ့ရင္ မင္းသား နာမည္ထြက္မွာပဲ။ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ ႐ႈခင္း႐ႈကြက္ေတြကို သူတို႔ေတြ ျမင္သြား ရင္ ျမန္မာျပည္႐ႈခင္းေတြ ေကာင္းတယ္၊ ျမန္မာျပည္မွာ လာ႐ိုက္ကူးမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ တစ္ခ်က္ခုတ္၊ ႏွစ္ခ်က္ျပတ္ကိစၥမ်ဳိး ျဖစ္မယ္။ ျမန္မာ့ ႐ုပ္ရွင္ေလာကလည္း ႏုိင္ငံတကာကို ထိုး ေဖာက္ႏုိင္မယ္။ ျမန္မာျပည္က လူေတြနဲ႔ ဖက္စပ္႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ တာတို႔၊ သူတုိ႔ဘာသာ ျမန္မာျပည္ ကို လာေရာက္႐ိုက္ကူးတာတုိ႔ ျဖစ္လာႏုိင္တယ္။ ႏုိင္ငံတကာ ကလည္း ျမန္မာျပည္ကို စိတ္ဝင္စားလာမယ္” လုိ႔ ဦးေက်ာ္သူ က သူ႔ရဲ႕ အႀကံျပဳခ်က္ကို ဖြင့္ဟ ေျပာျပပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဦးေက်ာ္သူက လက္ရွိ႐ုပ္ရွင္ေလာက အေန အထားနဲ႔ အရင္ေခတ္ ႐ုပ္ရွင္ေလာက ကြာျခား မႈအေနအထားကိုလည္း အခုလို ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။

“၂ဝဝ၇ ခုႏွစ္မတိုင္ခင္အထိ ကြၽန္ေတာ္ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ကူးခဲ့တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔႐ိုက္ကူးခဲ့ တုန္းကဆိုရင္ ကင္မရာက အႀကီးႀကီးေတြ။ မီးလံုး ႀကီးေတြဆိုရင္လည္း တစ္ေယာက္တည္း မနည္းကို မယူရတာ။ အခု ဆိုရင္ ကင္မရာကအစ ေပါ့ေပါ့ ပါးပါး၊ မီးလံုးေတြဆိုလည္း   ေပါ့ေပါ့ပါးပါး။ စက္မႈ ပိုင္းဆိုင္ရာေတြက ေပါ့ပါးလာတယ္။ စက္မႈပိုင္း ဆိုင္ရာ ေပါ့ပါးလာတာနဲ႔အမွ် ကင္မရာမင္းေတြ၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ ကအစ ကိုယ္က ပိုၿပီးေတာ့ ထဲထဲဝင္ဝင္ ေလးေလးနက္နက္နဲ႔လုပ္ဖို႔က အေရး ႀကီးတယ္။ ကိုယ္ပါ ခပ္ေပါ့ေပါ့လုပ္ရင္ေတာ့ ဒီ အတုိင္းပဲ သြားမွာပဲ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ နာမည္ပ်က္မွာပဲ။ ႐ုပ္ဝတၳဳပစၥည္းေတြ ေပါ့လာေပ မယ့္ ကိုယ္ပါလိုက္ေပါ့ေနရင္ေတာ့ သြားမွာပဲ။ အဲဒီေတာ့ ကုိယ္က ေလးေလးပင္ပင္ အာ႐ံုစူးစိုက္ ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕အႏုပညာကို တန္ဖိုးရွိရွိ တင္ျပဖို႔ အေရးႀကီးတယ္” လုိ႔ ဦးေက်ာ္သူက သူ႔ရဲ႕အႀကံျပဳ ခ်က္ကို ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။

မ်ဳိးေက်ာ္ (ကေနာင္ေသြး)


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here