ကာလရွည္ၾကာျခင္း ဟာ ေအာင္ျမင္ျခင္း လုိ႔ယူဆ ၾကရင္ေတာ့ အႏွစ္၂ဝ လံုးေတာက္ေလွ်ာက္ ထုတ္ေဝလာတဲ့ ေပၚျပဴလာ ဂ်ာနယ္ ဟာလည္း ေအာင္ ျမင္ေနတယ္ လုိ႔ ယူဆခ်င္ ယူဆလို႔ရ တယ္ေပါ့ေလ။ တကယ့္ ေအာင္ျမင္မႈ ေသာ့ခ်က္ကေတာ့ ေစတနာပါတဲ့ ႀကိဳးစားမႈ အရည္အေသြးပါပဲ။ ဆယ္စုႏွစ္ ၂ခု၊ ၃ခု ေရာက္လာ တဲ့ အိမ္ေထာင္ေရးေတြမွာ အတြင္း ႀကိတ္ျပႆနာေတြ၊ စိတ္မခ်မ္း သာရ တာေတ ြ ရွိေနေပမယ့္ ကြဲလုိ႔မျဖစ္တဲ့ ယဥ္ေက်းမႈေတြၾကားမွာ မေပ်ာ္ရႊင္ဘဲ ခရီးႏွင္ေနၾကသူေတြလည္း ရွိတတ္ ပါတယ္။ ကြၽန္မတို႔ ဂ်ာနယ္နဲ႔ ပရိ သတ္ၾကားက relationship ကေတာ့ ဟန္ေဆာင္စရာ မလိုဘဲ အတူလက္ တြဲႏိုင္ခဲ့တာ ဆယ္စုႏွစ္၂ခု ရွိ လာတာ ကို CEO တစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ အေက်နပ္ဆံုးပါပဲ။
ေလာကရဲ႕ သေဘာအရ ေျပာင္း လဲေနတဲ့ သေဘာေတြၾကားမွာ ကြၽန္မ တို႔ ပံုႏွိပ္ မီဒီယာရဲ႕ အခန္းက႑ကို လည္း မေမွးမွိန္ ရေအာင္ ေခတ္ကို ေမာင္းႏွင္ခ်င္တဲ့ လူတိုင္းရဲ႕ ဆႏၵကို လည္း အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာေတြ ကေန ပံ့ပိုးႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားရ တာဟာ သိပ္လြယ္တယ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ပရိသတ္ အတြက္ဆို ေမာတယ္လုိ႔ အေတြး ေတာင္ မေရာက္ဘဲ တစ္ခုၿပီး တစ္ခု ႀကိဳးစား ခ်င္ေနၾကတဲ့ Asian Fame မီဒီယာဝန္ထမ္း အားလံုးရဲ႕ ေမတၱာကို ေတာ့ စိတ္ကူးနဲ႔ ခံစားၾကည့္ပါလုိ႔။ မီဒီယာေတြရဲ႕ ဆင့္ကဲေျပာင္းလဲ လာမႈဟာ “နီးကပ္မႈနဲ႔ ကိုယ္ဆႏၵရွိ သလို ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္မႈ” ေတြအေပၚ အဓိက ထားလာပါၿပီ။ ႐ုပ္ရွင္ ဆိုရင္ မီတာ ၃ဝ ေလာက္ကေန လူ ၁ဝဝ ေလာက္ ဝိုင္းၾကည့္တယ္။ စက္ခန္း ကပဲ ထိန္းခ်ဳပ္သြားေတာ့ ေက်ာ္ၾကည့္ လို႔လည္းမရဘူး။ TV ေပၚလာတဲ့ အခါက်ေတာ့ ၃မီတာေလာက္ မွာ လူနည္းနည္းနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ၾကည့္လာ ႏိုင္တယ္။ ေဟာခုလို စမတ္ဖုန္းေတြ ေပၚလာတဲ့အခါ တစ္ေပေလာက္က ေန ကိုယ္ နဲ႔ ေနာက္တစ္ေယာက္ ေယာက္နဲ႔အတူ ႀကိဳက္သလို ေက်ာ္ ၾကည့္ ထပ္ခါထပ္ခါ ၾကည့္စိတ္တိုင္း က် လုပ္ပိုင္ခြင့္ ရွိလာၿပီ။ သူ႔ထက္ဆိုး တဲ့ Virtual Reality VR ဆိုတဲ့ ဟာလည္းေပၚေနၿပီ။ မ်က္လံုးနား ကပ္ၿပီး (၃ စင္တီမီတာ အကြာ)၊ 3D ၾကည့္သလို ခံစားၾကည့္ လို႔ ရေနၿပီ။ ဖုန္းထဲမွာ App ေလးထည့္ထားၿပီး VR မ်က္မွန္ထဲ ဖုန္းထည့္လိုက္တာနဲ႔ ႏိုင္ငံျခားမွာ ကိုယ္တက္ခ်င္ တဲ့ ေက်ာင္း၊ သြားခ်င္တဲ့ ေနရာကို ကိုယ္ ကိုယ္တိုင္ ေရာက္ေနသလိုမ်ိဳး ေဘး၊ ဘယ္ညာ၊ အေပၚေအာက္ ၾကည့္ခ်င္ သလိုၾကည့္လုိ႔ ရၿပီ။ ေရေအာက္ ထဲမွာ လည္း ကူးခတ္ၿပီး လိုက္ၾကည့္ေနရ သလိုေတြ၊ ေရခဲေတာင္ေပၚ၊ ေတာ ေတာင္၊ ေရတံခြန္ေတြေပၚ နိမ့္ဆင္း လုိက္၊ ျမင့္တက္လိုက္ နဲ႔ ရင္ဖိုရတဲ့ မီဒီယာ အစြမ္းေတြ၊ ယုတ္စြအဆံုး သားအိမ္ထဲမွာ ေပါေလာေမ်ာေနတဲ့ ကေလး နဲ႔အတူ သားအိမ္ ပတ္လည္ လိုက္ၾကည့္ႏိုင္တဲ့ အထိ ေခတ္က တိုးတက္လာေနၿပီ။ ပံုႏွိပ္ မီဒီယာ ဆိုရင္လည္း အရင္ ကႏႈတ္ေတြနဲ႔ အာဂံုေဆာင္ မွတ္တမ္း တင္ခဲ့တဲ့ အခ်က္အလက္ ေတြဟာ၊ ေက်ာက္စာ၊ ေပစာ၊ ပံုႏွိပ္စာကေန အီလက္ထေရာနစ္ ဆီသို႔ေျပာင္းလဲ ေရႊ႕လ်ားလာၿပီ။ ဒီမီဒီယာေတြကို စီးနင္းလုိ႔ ေၾကာ္ျငာတဲ့ သူေတြက လည္း သူတုိ႔လိုရာ ေရာက္ေအာင္ အသံုးျပဳခဲ့ၾကတာ ေခတ္ေတြမွ အစံု ပါပဲ။ ကြၽန္မတို႔ ဂ်ာနယ္ စထြက္ေတာ့ ယိုမ်ိဳးစံုေၾကာ္ျငာေခတ္၊ ပုဆိုး အၿပိဳင္အဆိုင္ ေၾကာ္ျငာတဲ့ေခတ္၊ ေကာ္ဖီမစ္ေခတ္၊ ဆပ္ျပာမႈန္႔ ေခတ္ ကေန ခုခ်ိန္ မွာေတာ့ ဖုန္းနဲ႔ဆက္ သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာေတြ ေၾကာ္ ျငာတဲ့ေခတ္ေပါ့။ ေၾကာ္ျငာဝင္ေငြကို အားျပဳၿပီး ထုတ္လုပ္မႈ စရိတ္ကို ကာေနရတဲ့ ပံုႏွိပ္ မီဒီယာ အတြက္ စိန္ေခၚခံရမႈ အႀကီးမားဆံုးႏွစ္ပါပဲ။ ေၾကာ္ျငာရွင္ကလည္း ေစာင္ေရ၊ ဖတ္ ႐ႈသူလူဦး ေရဆိုတာ ကိုပဲ စိတ္ဝင္စား ေတာ့ number game လို႔ေခၚရမယ့္ ကိန္းဂဏန္းေတြ နဲ႔ပဲ ကစားတဲ့ေခတ္ ျဖစ္လာၿပီ။
ဒါေၾကာင့္ ဆိုရွယ္ မီဒီယာေတြ မွာ ပရိသတ္ဘယ္ႏွစ္သန္း ဆိုတာ ေတြကို အဓိက ထားလာၾကတယ္။ ပိုက္ဆံေတြ အကုန္ခံၿပီး လူျမင္ မ်ား ေအာင္ boost လုပ္လာၾကရတယ္။ ကြၽန္မတုိ႔ရဲ႕ ဆိုရွယ္မီဒီယာ စာမ်က္ႏွာ ေတြကေတာ့ ပရိသတ္ျမတ္ႏိုးမႈ စစ္စစ္ နဲ႔ပဲ ခ်ီတက္ေန ဆဲမို႔ ပကတိအမာခံ ပရိသတ္ Organic Like ေတြနဲ႔ တကယ္ အသက္ဝင္ေနတဲ့ စာမ်က္ႏွာ ေတြပါ။ ဥေရာပမွာေတာ့ စာအုပ္ ထုတ္ေဝေရးေတြ ျပန္ဦးေမာ့လာေန ၿပီၾကားရတယ္။ ဆိုရွယ္ မီဒီယာကို သိပ္အခ်ိန္ မေပးၾကျပန္ဘူး။ ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ကြၽန္မအံ့ၾသမိတဲ့ ပရိသတ္ ရဲ႕ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ တစ္ခုကို ျပဇာတ္မွာ သတိထားမိပါတယ္။ ဟိုးေခတ္ေျမဝိုင္း ဇာတ္တုိ႔ကေန ဆင္းသက္လာတဲ့ ဇာတ္ သဘင္၊ ၁၆ဝဝ ခုႏွစ္ေလာက္က သိမ္းစ္ျမစ္ကမ္းပါး ေပၚက ဂလုပ္ျပဇာတ္ကြင္း ကေန ဆင္းသက္လာတဲ့ ႏိုင္ငံျခားက ေစ်း ႀကီးတဲ့ ရွိတ္စပီးယား ဇာတ္႐ံုေတြ လည္း ဆက္ရွင္ေနေသးတာပဲ။ လူ႔စိတ္ဆိုတာ သတ္မွတ္လို႔ ရႏိုင္တာ မဟုတ္သလို၊ တစ္ခုခုကိုပဲ အၾကာ ႀကီး စြဲလမ္းေနတတ္ တာလည္း မဟုတ္ဘူးေလ။ ေခတ္ေတြ ဘယ္ေလာက္ ေျပာင္းေျပာင္း အေဟာင္းေတြ အေပၚမွာ လည္း ေသာင္းေသာင္း ျဖျဖ ရွိႏိုင္ေသးတာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္မတို႔နဲ႔ ပရိ သတ္ၾကားက ေမတၱာႀကိဳးကို ပံုႏွိပ္ မီဒီယာ အေနနဲ႔ေကာ၊ အီလက္ ထေရာနစ္ မီဒီယာ အေနနဲ႔ပါ ခိုင္ၿမဲေအာင္ ႀကိဳးပမ္းေနမယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္း ေျပာလိုပါတယ္။ ပုံႏွိပ္ဂ်ာနယ္ကို ယုံ ၾကည္စြာ သံေယာဇဥ္ ရွိစြာ အားေပး ေနဆဲ စာဖတ္ပရိသတ္ကိုလည္း ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။ အားလံုး ေသာ ႏိုင္ငံသားအေပါင္းလည္း အစ စအရာရာ အဆင္ေျပေအးျမေပ်ာ္ ရႊင္ပါေစေၾကာင္း ေပၚျပဴလာဂ်ာနယ္ႏွစ္၂ဝ ကေန ဆုေတာင္းလိုက္ပါ တယ္။
ေငြေသာ္တာ
CEO
Asian Fame Media Group