ကၽြန္ေတာ္လြမ္းဆြတ္မိေသာအျဖဴအမည္းဖလင္ေခတ္ ႐ုပ္ရွင္မင္းသားမ်ား (အပိုင္း-၁)

ကၽြန္ေတာ္လြမ္းဆြတ္မိေသာအျဖဴအမည္းဖလင္ေခတ္ ႐ုပ္ရွင္မင္းသားမ်ား (အပိုင္း-၁)
May 31, 2019 Asian Fame
ကၽြန္ေတာ္လြမ္းဆြတ္မိေသာအျဖဴအမည္းဖလင္ေခတ္ ႐ုပ္ရွင္မင္းသားမ်ား (အပိုင္း-၁)

စစ္ၿပီးေခတ္သည္ဘက္ပိုင္းတြင္ အသံထြက္ ႐ုပ္ရွင္မ်ား ဆက္တုိက္ ႐ုိက္ကူးလာၾကသည္။ ထုိစဥ္က ဒါ ႐ုိက္တာႀကီးမ်ားသည္ ၾသဇာတိကၠမ အလြန္ထက္သည္၊ ဆရာႀကီးမ်ားက လည္း အႏုပညာ၀မ္းစာျပည့္၀ၾက သည္။ အျဖဴအမည္း ဖလင္ေခတ္ျဖစ္ ေသာ္လည္း ေပတစ္ေသာင္းေက်ာ္ထိ ႐ုိက္ကူးရေသာ ဇာတ္ကားမ်ားလည္း ရွိသည္။ ထိုအခ်ိန္က ေခတ္၏ေရစီး ေၾကာင္းဟုဆိုရေလမလားမသိ၊ ဗုဒၶ ၀င္ကားမ်ား၊ ရာဇ၀င္ကားမ်ားႏွင့္ နတ္သမိုင္းကားမ်ား အလြန္တြင္ က်ယ္ၾက၏။ ရာဇ၀င္ႏွင့္ နတ္သမုိင္း ကားမ်ားတြင္ ခင္ေမာင္ၫြန္႔၊ ခင္ ေမာင္ဇင္၊ ေရႊကို၊ ၾကည္ၾကည္ေဌး စသည့္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား အဓိကပါ ၀င္သည့္အျပင္ စုန္းကေ၀ေနရာတြင္ ေဒၚျမေလး၊ သရဲတေစၦေနရာတြင္ ”တာေတႀကီး”ဟု နာမည္ႀကီးခဲ့၏။ ကိုးသိန္းရွင္၊ ရတနာနတ္မယ္၊ ေဒ၊ စြန္းပါ၊ က်ီးကန္းပါးစပ္သုိက္၊ ဆရာမ ႏုိင္ႏွစ္ေဆာင္ၿပိဳင္၊ ေ၀ဘူေ၀ဘာ၊ ေမွ်ာ္ေတာ္ေရာင္ စသျဖင့္မ်ားစြာ ႐ုိက္ကူးခဲ့၏။ ရာဇ၀င္မင္းသား ခင္ ေမာင္ဇင္မွာ ယေန႔သ႐ုပ္ေဆာင္ေဇာ္ ဦး၏ ဖခင္ျဖစ္သည္။ ေခတ္ၿပိဳင္မင္း သားမ်ားမွာ ေရႊဘ၊ တင္ၫြန္႔၊ ေက်ာ္ ေဆြ၊ ျမေမာင္၊ ေဇာ္လြင္၊ ျမင့္ေအာင္၊ ေမာင္ယဥ္ေထြး၊ ေမာင္ေမာင္တာ၊ ေမာင္သင္၊ ထြန္းေ၀၊ ျမတ္ေလး၊ ေကာလိပ္ဂ်င္ေန၀င္း၊ ေဇာ္ခင္၊ ၀င္း ဦး၊ ေက်ာ္ဟိန္းတုိ႔ျဖစ္ၾကသည္။ ေဇာ္ ၀မ္း၊ ထြန္းထြန္း၀င္း၊ ထြန္းထြန္းႏုိင္၊ ေဇာ္လင္းတို႔မွာ အသတ္အပုတ္ႏွင့္ နာမည္ေက်ာ္ၿပီး၊ သူ၏ဇာတ္႐ုပ္မွာ အၿမဲတမ္းလိုလို ဆင္းရဲသား အေျခခံ လူတန္းစားကို ကိုယ္စားျပဳေသာ ေၾကင့္ ျပည္သူခ်စ္မင္းသားတစ္လက္ ျဖစ္ခဲ့သည္။ ေရႊဘကား ႐ုံတင္ၿပီးဆုိ လွ်င္ ႐ုံျပည့္႐ုံလွ်ံအားေပးၾက၏။ ဗီခဲ၊ စစ္အာဏာ၊ ခ်စ္လွပါသည္သို႔ေသာ္၊ တရားတစ္ဖက္ ဓားတစ္လက္၊ မိုက္ ဧကရီ၊ ၀ရမ္းေျပး ဖိုးသိန္း၊ ဗုိလ္စံဖဲ၊ မုန္တုိင္းထန္ေလေသာ္ စသျဖင့္ဇာတ္ ကားေပါင္း ရာခ်ီ႐ုိက္ခဲ့ၿပီး သမၼတ ႐ုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရး ထူေထာင္ခဲ့ၿပီး သမၼတလူၾကမ္းအဖဲြ႕ကို ေကၽြးေမြး ေစာင့္ေရွာက္ထားသူလည္း ျဖစ္ သည္။ မင္းသားေရႊဘ၏ ဇာတ္ကား ေပါင္းမ်ားစြာထဲမွ ယခုေခတ္လို အကယ္ဒမီမွန္းႏုိင္ေသာ ကားမ်ားမွာ ၀ရမ္းေျပးဖိုးသိန္းႏွင့္ ဗုိလ္စံဖဲပင္ျဖစ္ သည္။ ျပည္သူဘက္မွေန၍ ကိုလုိနီ နယ္ခ်ဲ႕ပုလိပ္မ်ားကို ေတာ္လွန္တုိက္ ခုိက္ေသာ ဇာတ္ကားေကာင္းမ်ား ျဖစ္သည္။ မင္းအာဏာဇာတ္ကား တြင္လည္း နတ္သမီး ေခ်ာက္ကမ္း ပါးေပၚမွ လူေရာ ျမင္းပါခုန္ခ်သည့္ အခန္းကို လူစားမထိုးဘဲ ကိုယ္တုိင္ စြန္႔စားခဲ့သူလည္း ျဖစ္၏။ ထုိ႔ျပင္ ထူးထူးျခားျခား ႐ုိက္ကူးခဲ့ေသာ ဇာတ္ကားတစ္ကားမွာ ‘ေမွ်ာ္ေတာ္ ေရာင္’အမည္ရွိ ဥစၥာေစာင့္နတ္ သမုိင္းကား တစ္ကားကို မွတ္မွတ္ ထင္ထင္ရွိခဲ့ပါေၾကာင္း။

အျဖဴအမည္း ဖလင္ေခတ္ထဲ တြင္ တကၠနီ ကာလာ၊ အီဒမင္ကာ လာဟူေသာ ေဆးေရာင္စံုဇာတ္ကား တခ်ဳိ႕ရွိခဲ့၏။ နန္းတြင္းအေရးေတာ္ ပံု၊ အေလာင္းေတာ္ရာမ၊ ယ်ေလးလံုး၊ ဗိမ္ၼိသာရဟူေသာ ေဆးေရာင္စံုရာဇ ၀င္ကားမ်ားကို ႐ိုက္ကူးခဲ့ေသာ္လည္း ထိုဖလင္မ်ားကို ဂ်ပန္ႏွင့္ အိႏ္ၵိယတြင္ သာ ကူးေဆး၍ရသည္။ ေနာက္ထပ္ ထူးျခားေသာ မင္းသားတစ္လက္မွာ ေက်ာ္ေဆြပင္ျဖစ္၏။ စကားေျပာ လွ်င္ ႏွာေခါင္းသံေလး စူးစူးႏွင့္ သ႐ုင္ေဆာင္တတ္သည္။ သည္ ေဆာင္းေဟမာန္၊ ပုလဲမ်က္ရည္၊ ေစာရမင္းသား၊ ဒဏ္၊ ဖူးစာႏွစ္ခုိင္ ဇာတ္ကားမ်ားမွာ နာမည္ေက်ာ္ ေအာင္ျမင္ခဲ့သည္။ ေက်ာ္ေဆြသည္ ဇာတ္ၾကမ္းကားမ်ားထဲတြင္ ပါ၀င္သံုး စြဲသည့္ ျမင္းမ်ားကို ေထာင္ေထာင္ ေမာင္းေမာင္း၊ ထြားထြားက်ဳိင္းက်ဳိင္း ရွိေသာ ႏုိင္ငံျခားအမ်ဳိးအစား ျမင္း ႀကီးမ်ားကိုသာ သံုးေလ့ရွိသည္။ ပုလဲ မ်က္ရည္ဇာတ္ကားမွာ စစ္ကားျဖစ္ပါ သည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ဆုိလွ်င္ အ ကယ္ဒမီရႏုိင္ေသာ ႐ုပ္ရွင္ကားျဖစ္ သည္။ ထုိ႔အျပင္ ႏွစ္ကိုယ္ခဲြသ႐ုပ္ ေဆာင္ခဲ့ေသာ ‘ဖူးစာႏွစ္ခိုင္’ဇာတ္ ကားသည္လည္း လူႀကိဳက္မ်ား၍ ေအာင္ျမင္ခဲ့ေသာ ဇာတ္ကားတစ္ ကားျဖစ္သည္။ ထုိဇာတ္ကားထဲမွ ဇာတ္၀င္ေတးတစ္ပုဒ္မွာ …

”ငါသာေတာ္ဖုရားျဖစ္ခ်င္ တယ္ … ငါသာ ေစာ္ဘြားျဖစ္ရင္ တကယ္ …ေဒ၀ီေလာင္းနဲ႔ေပါင္း ႏုိင္ပါေစကြယ္ …”

အထက္ပါသီခ်င္းသည္ ယခု ခ်ိန္ထိ ျပန္ဆုိေတးအျဖစ္ ပ်ံ႕လြင့္ေန ဆဲျဖစ္သည္။ ညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္ ၏ တုိက္ပြဲခန္းမ်ား ေသသပ္ပိရိစြာ ႐ုိက္ျပႏုိင္၏။ အစ္ကိုက ညီလုပ္သူ လက္ကိုဆဲြ၍ လက္စြပ္ကေလး ၀တ္ ေပးေသာ ႐ုိက္ခ်က္သည္ ယခုေခတ္ လို EFFECT မ်ား မေပၚခင္ မတုိး တက္ခင္ကတည္းက သဘာ၀က်စြာ ႐ုိက္ကူးႏုိင္ခဲ့သည္။ စိတ္ခ်င္းဆက္ ညီအစ္ကို ဇာတ္႐ုပ္အျဖစ္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ေနာက္ထပ္ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ေလာကတြင္ စိတ္ခ်င္း ဆက္ညီအစ္ကိုအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ႐ုိက္ကူးခဲ့ေသာ မင္းသားမွာ ျမင့္ ေအာင္ (မင္းသမီး မို႔မို႔ျမင့္ေအာင္ ဖခင္) ျဖစ္သည္။ မင္းသားျမင့္ ေအာင္သည္ ျဖဴျဖဴသြယ္သြယ္လ်လ် ႏွင့္ ေခ်ာေမာေသာ မင္းသားတစ္ လက္ျဖစ္ၿပီး အခ်စ္ဇာတ္လမ္းႏွင့္ ဒရမ္မာဇာတ္လမ္းမ်ားသာ ဦးစား ေပး႐ုိက္ကူးသူျဖစ္၏။ မင္းသားေရႊဘ ႏွင့္တြဲဖက္ ႐ုိက္ကူးေသာအခါ ေရႊဘ က အၾကမ္းအရမ္းမင္းသား ျဖစ္ၿပီး ျမင့္ေအာင္က အႏုအလွအရြ မင္း သားအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ရသည္။ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ပရိသတ္က မင္းသား ျမင့္ေအာင္အား ‘အေျခာက္’ဟု ေျပာ ဆိုသံၾကားလာေသာအခါ ႐ုပ္ရွင္ ေလာကမွ ၃ ႏွစ္ေလာက္ ေပ်ာက္ သြားခဲ့သည္။ ႐ုပ္ရွင္ပိတ္ကားေပၚသို႔ ျမင့္ေအာင္ ျပန္ေရာက္လာေသာ အခါ ‘ေညာင္ရမ္းညီေနာင္’အမည္ရွိ ရာဇ၀င္ဇာတ္ၾကမ္းကားႏွင့္ေရာက္ လာျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိအခါ ျမင့္ ေအာင္သည္ ယခင္လို ကႏြဲ႕ကလ် မဟုတ္ေတာ့၊ လက္ေမာင္းမာဆယ္ သားမ်ား ဖုထစ္လို႔၊ ရင္အုပ္ကားကား ႀကီးႏွင့္ ေမာင္ဗမာတစ္ေယာက္အ လားကဲ့သို႔ ျဖစ္လာ၏။ ‘ေညာင္ရမ္း ညီေနာင္’ဇာတ္ၾကမ္းကားသည္ စိတ္ ခ်င္းဆက္ညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္အ ျဖစ္ စ႐ုိက္ႏွစ္မ်ဳိး ႏွစ္ကိုယ္ခဲြသ႐ုပ္ ေဆာင္ရ၏။ ေနာင္တြင္ လွံမင္းသား စံတင္ျဖစ္လာမည့္ စံတင္ႏွင့္ တုိက္ ခိုက္ခန္းမ်ားသည္ ေၾကာက္ခမန္းလိ လိပင္ျဖစ္သည္။ ေနာက္ခံေတးဂီတ ပံ့ပိုးမႈမွာ ရြာစားေက်ာ္ စိန္ဗုိလ္တင့္ ၏ တီထြင္ဆန္းသစ္ထားေသာ ေၾကး၊ ႀကိဳး၊ သားေရ၊ ေလ၊ လက္ခုပ္မ်ား သည္လည္း ၿမိဳင္ဆုိင္လွပါ၏။ ထုိ ဇာတ္ကားျဖင့္ စံတင္သည္လည္း လွံ မင္းသား စံတင္ဘြဲ႕ကို ရခဲ့ျခင္းျဖစ္ သည္။ ထုိမွစ၍ မင္းသားျမင့္ေအာင္ သည္ ဇာတ္ၾကမ္းမ်ား ဆက္လက္ ႐ုိက္ကူးခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ကၽြန္ ေတာ္ ေညာင္ရမ္းညီေနာင္ဇာတ္ကား ႏွင့္ ‘ဘယ္ေျခာက္ကာညာလွမ္းလို႔’ ဇာတ္ကားကို ၾကည့္ဖူးခဲ့ပါ၏။ ယခင္ က ဒါ႐ုိက္တာႀကီးမ်ားသည္ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားတစ္ကားကို တစ္လေက်ာ္ ေက်ာ္ေလာက္ စိတ္တုိင္းက်႐ုိက္ၿပီး မွ ႐ုံတင္တတ္ၾကသည္။ ထိုေခတ္က ကိုယ္ပိုင္စတူဒီယိုႀကီးမ်ားထဲတြင္ ဆက္တင္မ်ား ေဆာက္၍ ႐ုိက္ကူး ၾက၏။ သာဓုၿခံ၊ ေအ၀မ္းၿခံ၊ ၿဗိတိသွ် ဘားမားၿခံ စသျဖင့္ ထည္ထည္၀ါ၀ါ ရွိခဲ့ၾကသည္။ ဒါ႐ုိက္တာ ေအ၀မ္း တင္ေမာင္၊ ေအ၀မ္းၫြန္႔ေမာင္မွ သည္ ေအ၀မ္းမ်ဳိးဆက္မ်ားကို ေမြး ထုတ္ခဲ့ရာ ေအ၀မ္းသိန္းထြဋ္၊ သန္း ထြဋ္အထိပင္ျဖစ္၏။ ထုိ႔ျပင္ ဒါ႐ုိက္ တာ ဦးညာဏ၊ ဦးခ်စ္ခင္၊ ဦးသုခ၊ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေမာင္၊ ေအ၀မ္းေမာင္ လွမ်ဳိး၊ ဒါ႐ုိက္တာ ဦးေနမ်ဳိးစေသာ ဒါ႐ုိက္တာႀကီးမ်ားသည္ ဖလင္အျဖဴ အမည္းေခတ္၏ “King of the set” မ်ားျဖစ္ၾက၏။

မင္းသားေမာင္ယဥ္ေထြးမွာ ႐ႈမ၀ထြက္မင္းသားတစ္လက္ျဖစ္၏။ ဒါ႐ုိက္တာ ႐ႈမ၀ဦးေက်ာ္၏ လက္ ရင္းတပည့္ျဖစ္သည္။ ေနာင္တြင္ မင္းသမီး ႐ႈမ၀စမ္းစမ္းေအးႏွင့္တဲြ၍ ေမာင္ယဥ္ေထြး၊ စမ္းစမ္းေအးဟု နာ မည္ရလာသည္။ ေမာင္ယဥ္ေထြးကို ‘လုလင္ငယ္ေသြး’ ဇာတ္ကားထဲ၌ ၾကည့္ခဲ့ဖူးသည္။ ဇာတ္ကားနာမည္ မွာ ‘လုလင္ငယ္ေသြး’ျဖစ္သလို ဇာတ္၀င္သီခ်င္းမွာလည္း ‘လုလင္ ငယ္ေသြး’အမည္ႏွင့္ ေပါက္ခဲ့၏။

”မည္သူမဆုိ …ကူညီသည္ ျဖစ္ေစ၊ မည္သူမဆို …မကူညီ သည္ျဖစ္ေစ ကိုယ္ထူကိုယ္ထ … ကိုယ့္ဘ၀အေျခအေန …ကိုယ့္ အားကိုယ္ကိုးမွ … ကိုယ္သာ သခင္ျဖစ္ေပ …”
စသည့္သီခ်င္းသည္ ယခုထိ တုိင္ ၾကားေနဆဲျဖစ္ပါ၏။ သီခ်င္း၏ အႏွစ္သာရမွာ စိတ္ခြန္အားကို ရေစ ေသာ သီခ်င္းျဖစ္ပါ၏။ ေမာင္ယဥ္ ေထြးမွာ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားအနည္း ငယ္သာ ႐ုိက္ခဲ့ေသာ မင္းသားတစ္ လက္အျဖစ္ သိခဲ့ရပါသည္။ ေနာက္ မင္းသားတစ္လက္မွာ စစ္ကားမ်ား တြင္ ဗိုလ္ႀကီး၊ တပ္ၾကပ္ႀကီးအခန္း မ်ားတြင္ အင္မတန္လုိက္ဖက္လွေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္မင္းသားမွာ ေဇာ္လြင္ ျဖစ္သည္။ မင္းသားေရႊဘႏွင့္လည္း တြဲဖက္႐ုိက္ကူးခဲ့၏။ စစ္ကားမ်ား တြင္ တည္ၾကည္ခန္႔ညားေသာ ႐ုပ္၊ ဖြံ႕ထြားေသာ ခႏၶာကိုယ္၊ ေအာက္ လက္ငယ္သားမ်ားအေပၚ သနားညႇာ တာစိတ္ႏွင့္ အနစ္နာခံ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရာတြင္ မင္းသားႀကီး ‘နီကိုလပ္ေက့ (ခ်္)ႏွင့္တူ၏။ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ ပီျပင္ ေသာ မင္းသားျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိေသာ ဇာတ္ကားမ်ားမွာ ‘သိုင္း သမား’၊ ‘ေခ်ာင္းကိုပစ္၍ ျမစ္ကိုရွာ’ တို႔ျဖစ္သည္။ ‘ေခ်ာင္းကို ပစ္၍ ျမစ္ ကိုရွာ’ဇာတ္ကားသည္ အေကာင္းဆံုး အမ်ဳိးသမီး သ႐ုပ္ေဆာင္ဆုရသည္ ကိုေတာ့ မွတ္မိေနပါေသးသည္။

မင္းသားႀကီးေဇာ္လြင္၏ေနာက္ မွာ ေပၚလာေသာ မင္းသားမွာ ေဇာ္ခင္ျဖစ္သည္။ မင္းသားေဇာ္ခင္ သည္ သူ၏ ၀တ္ပံုေနပံုစတုိင္ (လ္) အား ထုိေခတ္လူငယ္မ်ား အ႐ူးအမူး ႏွစ္သက္အတုခုိးခဲ့ၾကရသည္။ ေဇာ္ ခင္သည္ အရပ္က ၆ ေပေလာက္ျမင့္ သည္။ အၿမဲတမ္းေဘာင္းဘီကို ၀တ္ ေလ့ရွိၿပီး အတြင္းခံရွပ္အက်ႌေကာ္ လန္ကို အၿမဲေထာင္ထား၏။ မ်က္လံုး မ်က္ဖန္ေကာင္း၏။ ႏွာတံေပၚၿပီး တိက်ပိရိေသာ သူ၏ႏႈတ္ခမ္းေပၚ တြင္ မခုိ႔တစို႔တဲြလဲခိုေနေသာ စီးက ရက္တစ္လိပ္ႏွင့္ အလြန္လိုက္ဖက္သူ ျဖစ္၏။ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ေလာကတြင္ စီးကရက္ခဲသည့္ အမ်ဳိးသားသ႐ုပ္ ေဆာင္ မင္းသားေဇာ္ခင့္ကို မည္သူ မွ မမွီသလို၊ အမ်ဳိးသမီးသ႐ုပ္ေဆာင္ ထဲတြင္ စီးကရက္ႏွင့္အလိုက္ဆံုး မင္းသမီးမွာ တင္တင္မူ (ေဒစီေက်ာ္ ၀င္းမိခင္)ျဖစ္သည္။ ေဇာ္ခင္၏ ပံုစံ မွာ အျပင္ေလာကတြင္လည္း ေကာ္ လန္ေထာင္၊ အက်ႌၾကယ္သီးေတြဖြင့္၊ ေဘာင္းဘီရွည္၊ ကက္ဂလုတ္ဖိနပ္ ႏွင့္ မိုက္ကယ္ဆန္ဆန္ေနတတ္သူ ျဖစ္၏ ထုိေခတ္က အေခၚအေ၀ၚမွာ ေဇာ္ခင့္ကို လမ္းသူရဲမင္းသားဟုျဖစ္ ၏။ သို႔ေသာ္ လူငယ္ေတြအေပၚ လႊမ္းမိုးႏုိင္ခဲ့ေသာ မင္းသားတစ္ ေယာက္ျဖစ္သည္။ မင္းသားႀကီးျမတ္ ေလးႏွင့္ တဲြဖက္႐ုိက္ကူးခဲ့ေသာ ‘ေရ ပြတ္ပမာ’ဇာတ္ကားကို ၾကည့္ခဲ့ဖူးပါ သည္။ မင္းသားေဇာ္ခင္သည္ စာေပ ေရးသားမႈလည္း ၀ါသနာပါေသာ ေၾကာင့္ အျပင္ေလာကတြင္ စာေပ မ်ား ေရးသားခဲ့၏။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စာ ေပသမားမ်ားထုိင္ရာ ၃၃ လမ္း ေလ ထန္ကုန္းတြင္ ေဇာ္ခင္လာထုိင္ရာ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးက …

”ကိုေဇာ္ခင္ မဟုတ္လား”

”ဟုတ္ပါတယ္”

”ကၽြန္မက အရင္က ကိုေဇာ္ ခင့္ပရိသတ္ပါ။ အခုလည္း ကိုေဇာ္ ခင့္ကို ျပဳစုဧည့္ခံခ်င္လို႔ လိုက္ခဲ့ေစ ခ်င္ပါတယ္”
ထုိအမ်ဳိးသမီးက မင္းသားေဇာ္ ခင္ကို စားေသာက္ဆုိင္ေကာင္း ေကာင္းသို႔ ေခၚသြားၿပီး ႀကိဳက္ရာ စား၊ ႀကိဳက္ရာေသာက္၊ လိုေလေသး မရွိေအာင္ ဧည့္ခံေကၽြးေမြးသည္၊ စားေသာက္၍ ၿပီးစီးသြားေသာအခါ ထိုအမ်ဳိးသမီးက …

”ကိုေဇာ္ခင့္ကို ကၽြန္မတစ္ခု ေတာင္းဆုိခ်င္ပါတယ္”

”ဟုတ္ကဲ့၊ ဘာမ်ားလဲဗ်ာ”
”တျခားေတာ့ မဟုတ္ပါဘူးရွင္၊ ေဟာဒီ စီးကရက္ကေလးကို ကိုေဇာ္ ခင္” မင္းသား ေဇာ္ခင္ကလည္း သူ ခ်စ္တဲ့ ပရိသတ္တစ္ေယာက္ဆႏၵ အတုိင္း ႐ုပ္ရွင္ထဲကလို စီးကရက္ကို ခဲၿပီး မီးညိႇ ဖြာ ႐ိႈက္ျပလိုက္ရာ …

”လွလုိက္တာ ကိုေဇာ္ခင္ရယ္၊ ကၽြန္မၾကည့္ခ်င္တာ အဲဒီစတုိင္ (လ္) ပဲရွင့္” ထိုေခတ္က မင္းသားမ်ားမွာ ကိုယ့္စတိုင္ (လ္)ႏွင့္ ကုိယ့္ပရိသတ္ ရင္ထဲသို႔ ရသတစ္စံုတစ္ရာ ပို႔ႏုိင္ ေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား ျဖစ္ၾကပါ သတည္း။ ။

ေမာင္သစ္လႈိင္း

Comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*