ပန္းခ်ီကားထဲက ငါထြက္လာခဲ့တယ္ သိုိ့မဟုတ္ ဆရာပါရဂူရာျပည့္အၾကိဳ

ပန္းခ်ီကားထဲက ငါထြက္လာခဲ့တယ္ သိုိ့မဟုတ္ ဆရာပါရဂူရာျပည့္အၾကိဳ
February 14, 2019 Asian Fame
ပန္းခ်ီကားထဲက ငါထြက္လာခဲ့တယ္ သိုိ့မဟုတ္ ဆရာပါရဂူရာျပည့္အၾကိဳ

(၁)
ကြၽန္ေတာ္ မက်န္းမမာျဖစ္ၿပီး၊ အိပ္ယာထဲ ၿငိမ္သက္ေနရစဥ္၊ ညီ ငယ္ျဖစ္သူ ကဗ်ာဆရာသာေဇာ္က အြန္လိုင္းေပၚမွာ ဗီဒီယိုျပကြက္ေလး တစ္ခုတင္လာပါတယ္။ အဲဒါ ကြၽန္ ေတာ္ပါေဖာမင့္ျပခဲ့တဲ့ ျပကြက္က ေလးပါ။

အဲဒီပြဲေလးကို သရက္ကုန္းထန္း ရိပ္ညိဳမွာ ျပဳလုပ္တဲ့ပဲြျဖစ္ၿပီး၊ အထူး ဧည့္သည္အျဖစ္ ဆရာႀကီးပါရဂူကို ျပသရတဲ့ပြဲပါ။ ဆရာႀကီးက ပါေဖာ မင့္လုပ္တာ ၾကည့္လိုတယ္ဆိုလို႔ စီ စဥ္ခဲ့တာမွတ္မိတယ္။ အဲဒီပြဲမွာ ဆရာႀကီးက ေရွ႕ဆံုးက ထုိင္ၿပီးၾကည့္ ပါတယ္။ ခံစားပါတယ္။ ၿပီးတဲ့အခါ ဆရာႀကီးကိုယ္တုိင္လက္ခုပ္တီးအား ေပးတာကို ဗီဒီယိုေခြေလးထဲ ေတြ႕ရ တယ္။

ဆရာပါရဂူကို ခံစားမႈေပးႏုိင္ ခဲ့တဲ့ အဲဒီေန႔ကေလးဆီ ကြၽန္ေတာ့္ စိတ္ျပန္ေရာက္ပါတယ္ …

(၂)
ကြၽန္ေတာ္ဟာ ပါေဖာမင့္လုပ္ မယ္ဆုိရင္ ႀကိဳတင္ၿပီး ျပင္ျပင္ဆင္ ဆင္ေတြ ဘာေတြလုပ္ေလ့လုပ္ထ သိပ္မရွိပါဘူး။

ရွိတာ၊ ေတြ႕တာနဲ႔ ေကာက္လုပ္ ေလ့ရွိပါတယ္။ လုပ္တဲ့ေနရာျပမယ့္ ေနရာက ပန္းခ်ီဆရာၿခံဆုိေတာ့ ပန္း ခ်ီနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ပစၥည္းေတြပဲ ရွိပါ တယ္။ သံုးလို႔ျဖစ္မယ့္ ပစၥည္း ၿခံထဲ ရွာၾကည့္တဲ့အခါ သစ္ပင္တစ္ပင္မွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ ငွက္ေလွာင္အိမ္ေလး တစ္လံုး ရွိပါတယ္။ အဲဒါျဖဳတ္ယူ တယ္။ သံုးမယ္ေပါ့။ ေနာက္ပန္းခ်ီ ေရးဆဲြတဲ့အခါ သံုးတဲ့ ေဒါက္ (ပန္း ခ်ီစတင္း) တစ္ခုယူ။ အဲအေပၚ ဂ်ပ္ အျဖဴတစ္ခ်ပ္ကပ္။ အျဖဴပိတ္ပန္းခ်ီ ကားေပါ့။ အဲဒီဂ်ပ္ျဖဴေပၚ ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္ႏွာ အရြယ္အေပါက္ေဖာက္ပါ တယ္။ အဲဒီအေပါက္ကို ကြၽန္ေတာ္ မ်က္ႏွာအစစ္နဲ႔ပိတ္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ ေတာ့္ပံုျဖစ္သြားတယ္။ ဆံပင္ေတြကို ေတာ့ ဂ်ပ္ျဖဴေပၚကို ပန္းခ်ီဆရာ ရာ ဟုလာလို ေရးခိုင္းလုိက္တယ္။ ျဖန္႔ ခိုင္းလုိက္တယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ ဆံပင္ပံု။ မုတ္ဆိတ္ေမႊး ႏႈတ္ခမ္းေမြးကေတာ့ အေပါက္ထဲက ေအာ္ရဂ်င္နယ္။ ကြၽန္ေတာ္မို႔ အဲဒီအေပါက္နား မ်က္ ႏွာကပ္လိုက္ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ပံုတူပန္း ခ်ီကားလိုလို ပံုတူပန္းပု႐ုပ္လိုလို အ သက္ဝင္သြားတယ္။

အဲဒီပံုတူေရွ႕မွာ ငွက္ေလွာင္ အိမ္ေလး ခ်ိတ္ထားတယ္။ ခ်ိတ္ၿပီး ကိုယ္တုိင္ခ်ဳိးထားတဲ့ ‘စကၠဴငွက္’တစ္ ေကာင္၊ ေလွာင္အိမ္ထဲထည့္ထား လိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ငွက္ေလွာင္အိမ္ ကို ေလွာင္အိမ္နဲ႔ မမွ်တဲ့ ေသာ့အ ႀကီးႀကီးနဲ႔ ခတ္လိုက္တယ္။

ၿပီးေတာ့ ဆက္လႈပ္ရွားတယ္။

မ်က္ႏွာကို ပန္းခ်ီကားအေပါက္ ထဲ ထည့္လိုက္တယ္။ အေပါက္ထဲ မ်က္ႏွာဟာ ေဆးလိပ္ေသာက္တယ္။ အရက္ေသာက္တယ္။ လက္ထဲမွာ ေတာ့ ငွက္ႀကီးေတာင္ဓားတစ္လက္ နဲ႔။ (ဓားကိုင္ထားတာ လူမျမင္ေအာင္ …)

ပြဲက စတင္ေနၿပီဆိုေတာ့ ပရိ သတ္က ၿငိမ္ေနတယ္။ ဘာျဖစ္မလဲ ေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္မ်က္ႏွာထည့္ အေပါက္ထဲ၊ ငွက္ႀကီးေတာင္ဓားဖ်ား ေလးသြင္းၿပီး အေပါက္ကို ခ်ဲ႕စ ခ်ဲ႕ တယ္။ အေပါက္ထဲဓားဝင္သြားေတာ့ ပန္းခ်ီကားကို ဓားနဲ႔ခြဲခ်လိုက္တယ္။ ဒီေတာ့ ပန္းခ်ီကားက လူတစ္ကိုယ္ ဝင္စာအေပါက္ျဖစ္သြားတယ္။ အဲဒီ အေျခအေနမွာ လူေတြ မေမွ်ာ္လင့္ တာ ကြၽန္ေတာ္လုပ္ခ်လိုက္တယ္။

အဲဒါကေတာ့ ပန္းခ်ီကားထဲက အျပင္ကို ခုန္ထြက္လိုက္တာပါပဲ။ ပန္းခ်ီကားထဲကလူ၊ ပန္းခ်ီကားအျပင္ ကို ထြက္လာတဲ့သေဘာပါ။ ပန္းခ်ီ ကားထဲ ထြက္လာတဲ့လူက အျပင္ ေရာက္တာနဲ႔ ငွက္ေလွာင္အိမ္ဆီ တန္းသြားေတာ့တာပဲ။ ငွက္ေလွာင္ အိမ္ေရာက္တာနဲ႔ ေလွာင္အိမ္ထား တဲ့ ေသာ့ကို ႐ုိက္ျဖဳတ္ၿပီး ေသာ့ကို အေဝးေရာက္ေအာင္ လႊင့္ပစ္လိုက္ ေတာ့တာပဲ။

ကြၽန္ေတာ္ျပတဲ့ ပါေဖာမင့္ျပ ကြက္က ၿပီးသြားပါၿပီ၊ ဆရာပါရဂူက ေရွ႕ဆံုးကေန လက္ခုပ္တေျဖာင္း ေျဖာင္းနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ေက်နပ္ပါတယ္။

ကြၽန္ေတာ္အခု ညီေလးေမာင္ သာေဇာ္႐ုိက္ထားတဲ့မွတ္တမ္းကား ေလး ျပန္ၾကည့္ေနခ်ိန္ဟာ ကြၽန္ေတာ္ မက်န္းမာတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္ေနပါတယ္။ မွတ္Óဏ္ကလည္း မြဲေနတဲ့အခ်ိန္။ ငွက္အိမ္ကေသာ့ကို ကြၽန္ေတာ္ဘာ ေၾကာင့္ျဖဳတ္ၿပီး လႊင့္ပစ္လိုက္သလဲ ကို ကြၽန္ေတာ္မေတြးတတ္ဘူး။

ေအးဗ်ာ။ ‘ေဒၚစု’လည္း ေန အိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္မခံခဲ့ရတာလည္း မဟုတ္ဘူး ။ ။

ကိုၿငိမ္း (မႏၲေလး)

Comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*