သစ္ခုတ္သမား၏ ဥေပကၡာပံုျပင္

သစ္ခုတ္သမား၏ ဥေပကၡာပံုျပင္
May 18, 2017 Asian Fame

5:29 pm
သစ္ခုတ္သမား၏ ဥေပကၡာပံုျပင္

Kyue-Hnis၂ဝ ရာစု အေစာပိုင္း ပထမ ကမၻာစစ္ႀကီး ျဖစ္ပြားေနသည့္ကာလ။ ေနရာက အေရွ႕အလယ္ပိုင္း ေဒသ၊ အာေရဗ် သဲကႏၲာရ၏ အတြင္း ပိုင္း က်က်၊ သဲလြင္ျပင္ႀကီး တစ္ေန ရာ…။ ကႏၲာရ ခရီးသြားႏွစ္ဦး ကုလားအုတ္ ကိုယ္စီျဖင့္ ေနပူက်ဲ က်ဲေအာက္မွာ ခရီးႏွင္ေနၾက၏။ သဲကႏၲာရထဲမွ ကုန္းေျမတစ္ေန ရာအေရာက္မွာ ေရခ်ဳိတြင္း တစ္ တြင္းကို ေတြ႕ၾကသည္။ ခရီးသည္ ႏွစ္ဦး အနက္ တစ္ဦးမွာ ၿဗိတိသွ် တပ္မေတာ္အရာရိွ တီ၊ အီး၊ ေလာ ရင့္။ သူ႔အေဖာ္က အာရပ္လူမ်ဳိး လမ္းျပ။

အာရပ္သည္ ေရခ်ဳိတြင္းကို ေတြ႕လွ်င္ ေရေသာက္ရန္ ေရဘူး မ်ားကို ေရျဖည့္ရန္ ေရတြင္း ဆီသို႔ သြားသည္။ အသင့္ရိွေနေသာ သား ေရအိတ္ ေရပံုးျဖင့္ ေရခပ္ယူသည္။ ထိုစဥ္မွာပဲ..သဲကႏၲာရ ေနပူလြင္ ျပင္တံလွ်ပ္မ်ား ၾကားမွ ကုလားအုတ္ စီး အာရပ္တစ္ဦးေပၚလာၿပီး ေရခပ္ ေနေသာ အာရပ္ကို ႐ိုင္ဖယ္ျဖင့္ ပစ္သတ္လိုက္သည္။ ၿဗိတိသွ်စစ္ ဗိုလ္ အံ့ၾသထိတ္လန္႔သြားသည္။ အာရပ္႐ိုင္ဖယ္သမားက သည္ေရ တြင္းကုိ သူတုိ႔မ်ဳိးႏြယ္စုက ပိုင္ဆုိင္ ေၾကာင္း၊ သူတုိ႔ထံမွ ခြင့္ျပဳခ်က္မရ ဘဲ ေရတြင္းမွ ေရခပ္သူကုိ ေသ ဒဏ္အျပစ္ေပးႏုိင္သည့္ ကႏၲာရ ဥပေဒသ ရိွေနေၾကာင္း အာရပ္႐ိုင္ ဖယ္သမားက ၿဗိတိသွ် စစ္အရာရိွ ကို ရွင္းျပသည္။

မွန္သည္။ အာေရဗ်သဲကႏၲာ ရတြင္ ေရသည္ လူ႔အသက္ထက္ ပင္တန္ဖိုးႀကီးမားပါသည္။ ေရရွား ေသာအရပ္မွ သံမဏိစည္းမ်ဥ္းကုိ အာရပ္တုိ႔ တိက်စြာလိုက္နာခဲ့ၾက သည္။

စာေရးသူ လူ႔ျပည္သို႔မေရာက္ မီ၁၉၅ဝခုႏွစ္က စာေရးသူ ၏ မိခင္ သည္ အညာေဒသရိွ ေဆြမ်ဳိးသား ခ်င္းမ်ားထံ ရန္ကုန္မွ ထြက္ခြာခရီး သြားသည္။ ရန္ကုန္မွ ဓႏုျဖဴသုိ႔ ေမာ္ေတာ္စီးရသည္။ ဓႏုျဖဴေရာက္ လွ်င္ အညာဆန္တဲြ သေဘၤာႀကီးကုိ ရက္ရွည္ၾကာေညာင္းစြာ စီး၍ ဧရာ ဝတီကို ဆန္တက္သည္။ ပခုကၠဴ ေရာက္လွ်င္ သေဘၤာမွဆင္း၍ ေရ စႀကိဳၿမိဳ႕နယ္ တစ္ေနရာဆီသုိ႔ ႏြား လွည္းျဖင့္ ခရီးဆက္ရသည္။ လမ္း ခရီးတြင္ အေမာေျပ အပန္းေျပ ေသာက္သံုးရန္ ေသာက္ေရအုိးစင္ ဟူ၍မရိွ။ သို႔ေသာ္ ထန္းေတာမ်ား ကေတာ့ လမ္းေဘးေတြမွာ ျပတ္ ေတာင္း ျပတ္ေတာင္း ရိွေနၾက သည္။ ထန္း ေတာတစ္ေတာအနီးမွ ျဖတ္လွ်င္ ထန္းေတာပိုင္ရွင္က တဲ ထဲမွ ထြက္လာၿပီး ”အို…ခရီး သြား ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမတုိ႔ ေရ ငတ္ေျပေအာင္သံုးေဆာင္ဖို႔  ထန္း ရည္ခ်ဳိေအးေအး ကေလးမ်ား အ သင့္ရိွပါတယ္။ ေရငတ္ေျပ ဝင္ ေရာက္ သံုးေဆာင္သြားၾကဖို႔ ဖိတ္ ေခၚပါတယ္”  ဟု လႈိက္လွဲပ်ဴငွာ စြာ ဧည့္ဝတ္ျပဳသည္။

”ေရရွားတဲ့အရပ္မို႔ ေသာက္ ေရမတိုက္ႏိုင္ရွာၾကဘူး။ ထန္းရည္ ခ်ဳိပဲ တုိက္ၾကတယ္။ အဲသဟာ သူ တို႔ အညာဓေလ့ပဲ” ဟု ေနာင္ေသာ္ မိခင္ႀကီးက စာေရးသူကို ေျပာျပ သည္။

စာေရးသူသည္ ကံတရားပစ္ ခ်ရာအတိုင္း အလြန္ေရေပါေသာ စိမ့္ေရစမ္းေရ အလွ်ံပယ္ထြက္ ေသာ ရန္ကုန္ဟာမစ္တစ္အရပ္ မွာ ေမြးဖြားလူျဖစ္ခဲ့သည္။ အိမ္ ေရွ႕ရိွ လူတစ္ရပ္ခန္႔သာ နက္ေသာ ေရတြင္းမွာ ေရသားထုအျပည့္ အ ၿမဲရိွသည္။

၁၉၅၉ ခုႏွစ္တြင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေန ဝင္း၏ အိမ္ေစာင့္အစိုးရက အ လ်င္စလို ဖုတ္ပူမီးတုိက္ ၿမိဳ႕သစ္ သံုးၿမိဳ႕တည္လိုက္သည္။ ေျမာက္ ဥကၠလာပၿမိဳ႕၊ ေတာင္ဥကၠလာပၿမိဳ႕၊ သာေကတၿမိဳ႕ဟူ၍ျဖစ္သည္။ စာ ေရးသူတုိ႔ မိသားစုသည္ ကံစီမံရာ အတုိင္း ေျမာက္ဥကၠလာပၿမိဳ႕သစ္ (ဇ) ရပ္ကြက္တစ္ေနရာမွာ ေျမ ကြက္ရသည္။ ထိုစဥ္က ေျမာက္ဥကၠ လာၿမိဳ႕သစ္တြင္ အစိုးရ ေရပိုက္ လိုင္းမ်ားက အျပည့္အစံု မသြယ္ တန္းရေသးပါ။ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္မီး တုိင္ကားနတိၴ။ စာေရးသူတုိ႔မိသား စု သည္ ေသာက္ေရတစ္ပံုးရရန္ ၃ နာရီၾကာမွ် ေရတုိင္ (ဘံုပုိင္)မွာ တန္းစီၾကရသည္။ ထိုေရျဖင့္ပင္ ထမင္းဟင္းခ်က္ ရသည္။ ခ်ဳိးေရ ကားေဝလာေဝး။ ေရခ်ဳိးလိုလွ်င္ မုိင္ဝက္ခန္႔ေဝးေသာ ငမုိးရိပ္ ေခ်ာင္းသို႔ သြားၾကရသည္။ ထိုဒုကၡ ကို မခံစားႏုိင္ေတာ့သျဖင့္ စာေရး သူ၏ ဖခင္သာ အိမ္ေစာင့္က်န္ခဲ့ ၿပီး က်န္မိသားစုဝင္မ်ား ေရအလွ်ံ ပယ္ေပါသည့္ ဧရာဝတီတုိင္းထဲရိွ ဓႏုျဖဴခ႐ိုင္အတြင္းမွ မိဘတုိ႔ ဇာ တိရြာသို႔ သြားေနရသည္။ ေရကို ေသာက္တန္သေလာက္ မေသာက္ ရသည့္ ဒုကၡ၊ သံုးတန္သေလာက္ မသံုးရသည့္ ဒုကၡတုိ႔အေၾကာင္း ကိုယ္ေတြ႕ႀကံဳဖူးသူတုိင္း သိၾကပါ လိမ့္မည္။ ေျမာက္ဥကၠလာပတြင္ အစိုးရေပးေဝေသာ ေရကို အားမ ကုိး၊ မေမွ်ာ္လင့္ေတာ့ဘဲ ကိုယ္ထူ ကိုယ္ထ အဝီစိတြင္းမ်ား တူးႏုိင္ၾက သည့္ အခ်ိန္ေရာက္မွပဲ ေရဒုကၡ ကင္းေဝးသြားသည္။ သို႔ေသာ္ ေရ ကုိဝယ္သံုးေနၾကရသည္။ ေငြရိွ လွ်င္ ေရရိွမည္ဟူေသာ သေဘာ။

၁၉၆၂ ခုႏွစ္တြင္ စာေရးသူ  တုိ႔မိသားစုသည္ မဂၤလာဒံု တပ္ၿမိဳ႕ ကုန္းေျမသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ေနထိုင္ခဲ့ ၾကသည္။ ေနအိမ္ႏွင့္ မုိင္ဝက္ခန္႔ အကြာမွာ ေရာ္ဘာ (ၾကက္ေပါင္ ေစး)ပင္ေတာႀကီး ပိတ္က်ပ္ မိႈင္း ညိဳ႕ေနသည္။ ၁၉၇ဝ ေလာက္မွာ သက္ဆုိင္ရာ အာဏာပိုင္မ်ား၏ အစီအစဥ္ျဖင့္ ေရာ္ဘာေတာႀကီး ကို အေျပာင္ရွင္းပစ္လိုက္ေသာအ ခါ စာေရးသူတုိ႔ ရပ္ဝန္းတြင္ ရာသီ ဥတု အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္ကုန္ ေတာ့သည္။ ရာသီမေရြး ေရမျပတ္ ေသာ ေရတြင္းေတြ ေႏြရာသီမွာ ေရခန္းကုန္ၾကသည္။ ျခင္ေတြ၊ ၾကမ္းပိုးေတြ ေပါမ်ားလာၾကသည္။ ‘ဥတုရာသီ ေတာကိုမီွ၏’ ဆုိေသာ ေဆာင္ပုဒ္မေပၚမီကတည္းက စာ ေရးသူသည္ သစ္ေတာ၏သဘာဝ၊ ပေယာဂသက္ေရာက္ပံုကုိ Óဏ္ မမီမကမ္းႏွင့္ နားလည္ခဲ့ရပါသည္။

၁၉၆ဝ ေလာက္တုန္းက မိဘ မ်ား၏ ဇာတိရြာကုိ ၂ မုိင္အကြာ မွ လွမ္းၾကည့္လွ်င္ျမင္ႏုိင္သည္။ အိမ္ ေတြကို ျမင္ရျခင္းေတာ့မဟုတ္။ စိမ္းျမ ညိဳေမွာင္ေနေသာ အုန္းပင္ မ်ားကို ေတြ႕ရျခင္းျဖစ္သည္။ ရြာ သို႔ အလည္အပတ္ သြားလွ်င္ အုန္း ရည္ခ်ဳိေသာက္၊ အုန္းသီးသားႏုႏု ကေလးေတြ (ဇြန္းျခစ္ဟုေခၚၾက သည္) စားရသည္မွာ ဘာႏွင့္မွ မ လဲႏုိင္ေသာ စည္းစိမ္ ျဖစ္သည္။ ၁၉၈ဝ ေလာက္က်ေတာ့ အုန္းပင္ ေတြ အလွပ်က္ကုန္ၾကသည္။

”အုန္းပင္ေတြက ေျမေအာက္ ေရကုိအရမ္းစုပ္ၾကတယ္။ ေလ ျပင္းက်တဲ့အခါ အုန္းပင္အုိႀကီး ေတြ ၿပိဳလဲၿပီး ပ်က္စီးဆံုး႐ႈံးမႈေတြ ရိွတယ္။ လူ႔အသက္ ပါေသတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အုန္းပင္အုိေတြကို မ ထားေတာ့ဘူး။ အုန္းပင္အသစ္ လည္း ထပ္မစိုက္ေတာ့ဘူး” ဟု ေဆြမ်ဳိးေတာသား တစ္ေယာက္က စာေရးသူကုိ ရွင္းျပသည္။ ‘အုန္း တစ္ပင္လံုး အသံုးခ်နည္း’ စာအုပ္ ကေလးကို ဖတ္ဖူးပံုမရေသာ ထို နလပိန္းတံုးကို ဘာမွ် ေျပာမေန ေတာ့ပါ။ ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚေဒသတြင္ အုန္းပင္ မ်ားေၾကာင့္ ေျမေအာက္ ေရ ေလ်ာ့ပါး သြားသည္ဟူေသာ ထင္ျမင္ခ်က္ မ်ဳိးမွာ အေျခအျမစ္ မရိွပါ။ မည္သည့္ အပင္မ်ဳိးမဆုိ ေျမဆီလႊာ ထိန္းသိမ္းသလို၊ ေျမ ေအာက္ေရကုိလည္း ထိန္းသိမ္း ထားေလ့ရိွၾကပါသည္။ သစ္ပင္ ပန္းပင္ စိမ္းစိမ္းစိုစို ရိွေသာ ေက်း ရြာၿမိဳ႕ျပမ်ားတြင္ မ်ားေသာအား ျဖင့္ ေရရွားပါးခန္းေျခာက္ျခင္း မရိွ တတ္ပါ။

စာေရးသူသည္ မိမိႀကံဳေတြ႕ခဲ့ ရေသာ ေရဒုကၡ၊ မိမိ လက္လွမ္းမီ သေလာက္ ရွာေဖြ ဆည္းပူးထားခဲ့ ေသာ ေရဗဟုသုတတုိ႔ကုိ အေျချပဳ ကာ စာတုိေပစအခ်ဳိ႕ ေရးသားခဲ့ဖူး သည္။ မိမိ၏ဘဝတြင္ ေရရွားေသာ အရပ္၌ မေနျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစား မည္ဟု ဆံုးျဖတ္ထားၿပီး ဘဝတစ္ ေလွ်ာက္လံုးလိုလို ေရေပါရာအရပ္ မ်ားမွာပဲ ေနထိုင္လာခဲ့သည္။ လြန္ ခဲ့ေသာ ၁ဝ ႏွစ္ေက်ာ္မွစ၍ စာေရး သူ ေနထုိင္လာခဲ့ေသာ ပထဝီေဒသ မွာ ရန္ကုန္တုိင္း ေျမာက္ပိုင္း ခ႐ိုင္၊ တုိက္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ထဲမွာ ျဖစ္သည္။ တုိက္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ အေရွ႕အရပ္တြင္  တစ္ခ်ိန္က ရိွခဲ့သည့္ စိမ္းညိဳ႕ အုံ႔ မိႈင္းေသာ ပဲခူး႐ိုးမေတာင္ႀကီးကုိ ယခုမေတြ႕ရေတာ့ပါ။ ႐ိုးမေတာင္ ႀကီးသည္ သစ္ပင္ငယ္က်ဳိးတိုးက်ဲ တဲႏွင့္ ေတာင္ကတံုး (ေခါင္းတံုး) ႀကီးဘဝသို႔ ေရာက္ေနရွာသည္။ အူေရာင္ ငန္းဖ်ားေရာဂါေၾကာင့္ ဆံပင္ေတြကြၽတ္ထြက္ကုန္ၿပီး၊ ဆံ ပင္အသစ္ ျပန္မေပါက္ေတာ့သည့္ နာလန္ထစ လူမမာတစ္ေယာက္ ၏ ဦးေခါင္းႏွင့္ တူသေယာင္ ေယာင္ျဖစ္ေနသည္။ တစ္ခ်ိန္တုန္း က စာဆုိႀကီး ‘ေဇာ္ဂ်ီ’ က (ပုပၸား ေတာင္၊ ေတာင္ကတံုး၊ ေသွ်ာင္ထံုး စို႔ေမာင္) ဟူ၍ ပုပၸားေတာင္ႀကီး စိုျပည္စိမ္းလန္းဖို႔ ကဗ်ာျဖင့္ ႏိႈး ေဆာ္ဖူးသည္။ စာေရးသူကေတာ့ ပဲခူး႐ိုးမေတာင္ႀကီးကုိၾကည့္ၿပီး ဘယ္လို ႏႈိးေဆာ္ရမွန္း မသိဘဲ လက္မိႈင္ခ်၍သာ ေနရပါသည္။
တုိက္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ထဲတြင္ ပဲခူး ႐ိုးမေတာင္ႀကီးကုိ အမွီျပဳ၍ အ သက္ေမြးခဲ့ၾကေသာ လူမဲြေတြ မ်ား စြာမ်ားစြာ ရိွခဲ့ၾကသည္။ သူတုိ႔ကား သစ္ေတာဝန္ထမ္းအခ်ဳိ႕ႏွင့္ သစ္ ကုန္သည္မ်ား၏ လက္ၾကားမွ ယုိ က်ေသာ ေရကုိ ေသာက္ခဲ့ၾကရသူ ေတြမ်ားသည္။ ယခု ေတာင္ေပၚ မွာ သစ္ေတာႀကီးမရိွေတာ့ၿပီ။ လူ လည္လူနပ္ေတြလည္း အ႐ိုးအရင္း သာ က်န္ေသာ ပန္းကန္ကုိ လွည့္ မၾကည့္ၾကသည့္ ေၾကာင္ပါးေတြ လို ခြာသြားၾကၿပီ။ လူမဲြေတြသည္ ဘဝ ေျပာင္းကာ အျခားအသက္ ေမြးဝမ္းေက်ာင္း အလုပ္အကုိင္ မ်ားျဖင့္ ရွင္သန္ရင္း ေတာင္ေျခမွာ ပင္ ရြာတည္၍ ေနထုိင္ၾကသည္။ ေတာင္ေျခေဒသမွာ ေျမနိမ့္ေျမ ျပန္႔မဟုတ္။ သစ္ေတာႀကီး ရိွစဥ္က ေရေပါသည္။ ေျမနိမ့္ေျမျပန္႔ မ ဟုတ္သည့္တုိင္ စိမ့္ေရစမ္းေရေတြ တသြင္သြင္စီးဆင္းေနသည္။ ယခု ေတာႀကီးကလည္းျပဳန္း။ ေတာမရိွ သျဖင့္ မုိးအရြာ နည္းသြားေသာ အခါ သူတုိ႔တေတြ ေႏြရာသီမွာ ေရျပႆာနာ ႀကံဳရေတာ့သည္။

တုိက္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္၏ အေရွ႕ ေတာင္ဘက္ ေလးမုိင္ အကြာ ေလာက္ ဂဝံေတာင္ကုန္း ေတြၾကား ထဲမွာ တည္ထားေသာ ရြာငယ္ ကေလးတစ္ရြာ ရိွသည္။ ‘ေက်ာက္ ေတာင္’ ရပ္ကြက္ဟု ေခၚၾကသည္။  လြန္ခဲ့ေသာ သံုးႏွစ္ေလာက္က ထို ရြာမွာ ေရဒုကၡေပၚသည္။ စာေရး သူ၏ မိတ္ေဆြ ကဗ်ာဆရာတစ္ဦး ပါဝင္ေသာ ပရဟိတအဖဲြ႕တစ္ဖဲြ႕က ထိုရပ္ကြက္အတြက္ အဝီစိတြင္းတူး ၍ လွဴဒါန္းေပးသည္။ ေရအလွဴ အထိမ္းအမွတ္ပဲြသို႔ စာေရးသူ လိုက္သြားသည္။ တစ္ရပ္ကြက္လံုး အၿပံဳးပန္းေဝေနၾကသည္။ ေႏြရာသီ မွာ ေရမိုးသန္႔စင္ရန္ အခက္ႀကံဳခဲ့ ရသည္။

ထိုရပ္ကြက္ေက်ာင္းမွ သံဃာ ေတာ္ေတြလည္း ရႊင္ပ်ၾကည္လင္ ေနၾကသည္။

မၾကာမီက တုိက္ႀကီးၿမိဳ႕ေန မိတ္ေဆြ ကဗ်ာဆရာထံ ေရဒုကၡ သည္အခ်ဳိ႕ ေရာက္လာၾကသည္။ ‘ေက်ာက္ေတာင္ ရပ္ကြက္’ႏွင့္ မနီး မေဝး ‘ေရစက္ေတာင္’ ရပ္ကြက္ မွာ ေရဒုကၡႀကံဳေတြ႕ေနၾက ရေၾကာင္း တင္ျပသည္။ ေလာေလာဆယ္ ေျမတူးစက္ျဖင့္ တူးထားေသာ ေျမ က်င္းႀကီးမ်ားထဲမွ ေနာက္က်ိေသာ မုိးေရကို သံုးေနၾကရသည္ဟု ဆုိ သည္။  ကဗ်ာဆရာက ပရဟိတ အလွဴရွင္ မ်ားႏွင့္အတူ ေက်ာက္ ေတာင္ရပ္ကြက္မွာလို အဝီစိတြင္း တူးေပးဖို႔ စီစဥ္ လံုးပန္းေနသည္။ ယခု ကူညီရမည့္ ရပ္ကြက္မွာ ေက်ာက္ေတာင္ ရပ္ကြက္ႏွင့္ မနီး မေဝးမွာတည္ရိွသည္။ ျပည္လမ္းမ ႀကီးအေရွ႕ဘက္ ၄ မိုင္ ခန္႔အကြာ မွာရိွၿပီး ရပ္ကြက္သားအမ်ားစုမွာ အေျခခံ လူတန္းစားဝင္ေတြ ျဖစ္ၾက သည္။

အျဖစ္အပ်က္က ထိတ္လန္႔ ရင္ခုန္စရာ ေကာင္းသည္။ လြန္ခဲ့ ေသာ ဧၿပီလ ၂၆ ရက္က ေရစက္ ေတာင္ရပ္ကြက္ထဲသုိ႔ ၾကမၼာနတ္ ဆုိးဝင္ေရာက္ေမႊေႏွာက္   ေသာင္း က်န္းသြားသည္။ ေျမတူးစက္ဘက္ ဟုိး Back Hoe ႏွင့္ တူးထားသည့္ မုိးေရေလွာင္ေရတြင္း က က်ယ္ၿပီး မ်ားစြာ မနက္လွပါ။ သို႔ေသာ္ ေႏြ ရာသီမို႔ ေရနည္းေနၿပီး တြင္းထဲမွာ ေရသား လူတစ္ရပ္ခန္႔ပဲ ရိွမည္။

ေန႔လယ္ေန႔ခင္း ရပ္ကြက္အ တြင္းက လူမ်ားစုက အလုပ္သြား ၾက၍ က်န္လူေတြက တစ္ေရးတ ေမာ အိပ္စက္ေနၾကစဥ္ ေက်ာင္း သူ ညီအစ္မ ျဖစ္ၾကေသာ မပိုးအိျဖဴ (အသက္ ၁၄) ႏွစ္ႏွင့္ မေဆာင္း ႏွင္းေဝ (အသက္ ၁ဝ ႏွစ္) တုိ႔ ႏွစ္ ေယာက္ အထက္ပါ ျဖစ္ကတတ္ ဆန္း ေရတြင္းမွာ ေရသြားခပ္ၾက သည္။ အကာအရံမရိွေသာ ေရ တြင္း ႏႈတ္ခမ္းကေန ႀကိဳးတပ္ေရပံုး ျဖင့္ လွမ္းအခပ္မွာ….။

ညီအစ္မ ႏွစ္ေယာက္စလံုး အကူအကယ္မဲ့ ေရတိမ္နစ္ၿပီး ဆံုး ပါးခဲ့ၾကရွာပါသည္။ မ်က္ျမင္သက္ ေသလည္းမရိွ။ ေအာ္ဟစ္သံၾကား သူလည္းမရိွ။ နာရီဝက္အတြင္းေရ တြင္းသို႔ ေရာက္ရိွလာသူပင္မရိွခဲ့။

စ်ာပန အခမ္းအနားေန႔တြင္  ေက်ာင္းဆရာအုိႀကီး တစ္ေယာက္ က ေခါင္းတံုး (ကတံုး) ျဖစ္ေနေသာ ႐ိုးမေတာင္ႀကီးဆီသုိ႔ လွမ္းၾကည့္ ရင္း…”ေဟာသည္ ကံဆုိးမုိး ေမွာင္ျဖစ္ရပ္ရဲ႕ ဇာစ္ျမစ္ကေတာ့ သစ္ပင္ သစ္ေတာေတြ မရိွေတာ့ တာပါပဲကြယ္” ဟု မွတ္ခ်က္ခ်ခဲ့ သည္ကို စာေရးသူ ၾကားျဖစ္ေအာင္ ၾကားခဲ့မိပါသည္။

ၾကဴးႏွစ္

Comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*