နယူးေယာက္တြင္ မိုးမိျခင္း (၃)

နယူးေယာက္တြင္ မိုးမိျခင္း (၃)
April 6, 2017 Asian Fame

3:10 pm
နယူးေယာက္တြင္ မိုးမိျခင္း (၃)

Kyi-Min(၁)

ေဆာင္းပါး အမွတ္(၂) ၿပီးသြား သည့္တုိင္ ပန္းပု႐ုပ္ တစ္႐ုပ္၊ ပန္းခ်ီ ကားတစ္ကား စသည့္ အဓိကအ ျခင္းအရာ မ်ား ပါမလာႏုိင္ေသး သည္ ကိုၾကည့္ၿပီး ဗုဒၶဂယာ ခရီးသြား မွတ္တမ္း တစ္ပုဒ္ ေစာင့္ဖတ္ခဲ့ရဖူး သည္ကုိ ျပန္ေတြးမိ၏။ စာေရးသူ က အေရးေကာင္းမုိ႔သာ ဖတ္ေနရ သည္။ ၃၊ ၄ လၾကာသည့္တုိင္ သူတုိ႔ ေလယာဥ္ကြင္း ထဲ မေရာက္ ေသး။ ေရးသည့္ ေနရာက လစဥ္ ထုတ္မဂၢဇင္း ဆုိေတာ့ တစ္လေစာင့္ ပါမွ တစ္ပုဒ္သာ ဖတ္ရျခင္းေၾကာင့္ လည္းျဖစ္သည္။ အသံုးခ်လမ္းၫႊန္ ျဖစ္လာေစလို၍ စာေရးသူက ခရီး မထြက္မီ ျပင္ဆင္ရမႈ မ်ားကုိပါ အ ေသးစိတ္ ေရးေန၍လည္း ျဖစ္သည္။ ထိုစာအုပ္က စာေရးဆရာ ရည္ရြယ္ သည့္ အတုိင္း ေပါက္ သြားပါသည္။

ကြၽန္ေတာ့္ ဤေဆာင္းပါးစု လည္း ဤသုိ႔ပင္ ျပတုိက္ အဝင္ဝမွာ ပင္ ထန္းလ်က္ႏွင့္ အခ်ဳိ ကုန္ရဖြယ္ ရိွေနသည္။ ေခါင္းစဥ္က မုိးမိျခင္း ဆုိေတာ့ မိုးျမန္ျမန္မိလိုက္တာ ေကာင္းပါလိမ့္မည္။

ကြၽန္ေတာ္ ခရီးသြားလွ်င္ အ ေႏြးထည္၊ ေဆးဝါးႏွင့္ ေငြသံုးမ်ဳိး ကုိဂ႐ုစိုက္၍ ျပည့္စံုေအာင္ ေဆာင္ ရြက္ေလ့ရိွပါသည္။ အေရးရယ္ အ ေၾကာင္းရယ္ဆုိလွ်င္ ပါသင့္သလို မပါက အေတာ္ႀကီး ဒုကၡေရာက္ႏုိင္ ေသာ မိတ္ေဆြေကာင္းႀကီး မ်ား ျဖစ္ေန၍ ျဖစ္သည္။

ယခုတစ္ေခါက္တြင္ ေတာ့ ထီး လည္း ပါလာပါသည္။ ပါလာပံုက အဆန္း။ မဂၤလာဒံုမွ ထြက္၊ ကြမ္ ဂ်ဳိးတြင္ တစ္ေထာက္နား၊ ကြမ္ဂ်ဳိး မွ ဆန္ဖရန္စစၥကုိသို႔ ဆက္ရေသာ ခရီး အတြက္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ စီးရ မည့္ ေလယာဥ္မွာ China Southern  အမည္ရိွ ေလေၾကာင္း လုိင္းမွ ေလ ယာဥ္ျဖစ္သည္။ ေလယာဥ္ကြင္းရိွ သူတုိ႔ေကာင္တာတြင္ သတင္းပို႔ ေသာအခါ တာဝန္ရိွသူ တုိ႔က သူ တုိ႔ေလေၾကာင္းလုိင္း ကလပ္သို႔ အ သင္းဝင္ခ်င္လွ်င္ ပံုစံျဖည့္ပါ၊ ဝင္ ေၾကးက အခမဲ့ပါ၊ အထူးအခြင့္အ ေရးေတြ ရစရာရိွလွ်င္ ရမည္ဟု ဆုိ ေသာေၾကာင့္ ပံုစံျဖည့္ ေပးလိုက္ သည္။ အြန္လိုင္းျဖင့္ မွတ္ပံုတင္ ေပး ၿပီးေနာက္ ေဘာလ္ပင္ တစ္ေခ်ာင္း ေပးသည္။ ၿပီးေတာ့ ေလယာဥ္ပ်ံ အ႐ုပ္ႏွင့္ ေခါက္ထီး ႀကိဳက္ရာယူ ပါဟုဆိုသည္။ အိမ္သားမ်ား ျပန္ သြားၾကၿပီ။ သူတုိ႔သာ ရိွေနေသး လွ်င္ ေျမးအတြက္ ေလယာဥ္႐ုပ္ ကေလး ယူေပး လိုက္မိမည္သာ။ ယခုေတာ့ ခရီးစဥ္ တစ္ေလွ်ာက္ ကန္႔လန္႔ျဖစ္ေတာ့မည္မို႔ ေခါက္ ထီးကိုပဲ ေရြးလိုက္ရသည္။

ျပတိုက္အလာမွာ ထိုထီးကုိ ထုတ္ေဆာင္းလာေသး၏။ အဝင္ဝ မွာ ေရေသေသခ်ာခ်ာ ခါၿပီးမွ ကြၽတ္ ကြၽတ္အိတ္ႏွင့္ ထည့္ကာ ေက်ာပိုး အိတ္ထဲ ျပန္သိမ္းထားလုိက္ရသည္။ ျပတုိက္ထဲ ေလွ်ာက္သြားရင္းက ေက်ာပိုးအိတ္သည္ ေျမပံုမ်ား၊ စာ ရြက္မ်ား၊ စာအုပ္မ်ား၊ အမွတ္တရ ပစၥည္းမ်ားျဖင့္ ေဖာင္းကားလာသည္။

ျပတုိက္အျပင္မွာ မုိးသည္းေန သည္။ ပန္းခင္းကို ျမင္းပတ္စီးခဲ့ ၾကသူမ်ားက အထြက္ဝ မုိးေရထဲမွာ ေစာင့္ေန ၾကၿပီ။ ေခါက္ ထီးေသး ေသးေလး ကုိ ကြၽန္ေတာ္ ႀကိဳးစား ပန္းစားရွာပါ၏။ ႏိႈက္ပါ၏။ မရ။ အားလံုးကုိ သြန္ခ်ၿပီး ရွာေဖြရ ပံုေပါက္ ေန သည္။ ျပတုိက္ပိတ္ခ်ိန္က ေဝး ပါေသးသည္။ သို႔ေသာ္ မုိးရြာထဲ တြင္ ထီးကိုယ္စီျဖင့္ စိတ္မရွည္စြာ ရပ္ေစာင့္ေန သူမ်ားကုိ အားနာလာ သည္။ လိုက္ပို႔ရွာသူ ကိုေအာင္ ေအာင္ကလည္း မုိးကာဂ်ာကင္မွ် ႏွင့္သာ။ သူ႔ကို အေဖာ္ ရစိမ့္ေသာ ငွာ ကြၽန္ေတာ္ လည္း ဦးထုပ္တုိ႔၊ ဂ်ာ ကင္တုိ႔ အားကိုးျဖင့္ မုိးသည္းသည္း ထဲ လွမ္းဝင္လိုက္ပါသည္။ နယူး ေယာက္တြင္ ဤသုိ႔မုိးမိခဲ့ပါေၾကာင္း။

ျပတိုက္တြင္း ခင္းက်င္းထား ေသာ အႏုပညာပစၥည္းမ်ား အ ေၾကာင္းမေျပာခင္မွာ (ေျပာသင့္ ေျပာထိုက္သည္ ထင္၍) ႀကိဳေျပာ ခ်င္စရာေလးေတြ ရိွသည္။ ပထမ ဆံုး ေျပာခ်င္သည္မွာ ျပတုိက္ခင္း က်င္းမႈ ျဖစ္၏။ လမ္းႀကံဳသမွ် ျပ တုိက္အားလံုးကုိ ဝင္ၾကည့္ မိလွ်င္ ေတာ့ က်ဥ္းက်ဥ္း က်ပ္က်ပ္ ေမွာင္ ေမွာင္မြဲမဲြ ျပခန္းငယ္တစ္ခုတ ေလကုိ ျမင္ေကာင္းျမင္ခဲ့ ရႏုိင္ပါ သည္။ ကြၽန္ေတာ္ ျမင္ခဲ့ ရသမွ်မွာ ေတာ့ က်ယ္က်ယ္ လြင့္လြင့္ လင္း လင္း ခ်င္းခ်င္းေတြ ခ်ည္းသာ။

ျပတုိက္သည္ ျပခန္းႏွင့္ မတူ ဟူေသာ အခ်က္ကို ပထမဆံုးႏွလံုး သြင္းရန္ လိုအပ္မည္ ထင္သည္။ ျပခန္းသည္ ေစ်းကြက္ ႏွင့္ဆုိင္ သည္။ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းႏွင့္ ဆုိင္ သည္။ ေနရာ က်ယ္က်ယ္ႏွင့္ လွလွ ပပသပ္သပ္ရပ္ရပ္ ခင္းက်င္းေသာ ျပခန္းမ်ား ရိွႏုိင္သလိုပင္ ရသမွ်ေလး မွာ စုၿပံဳ ခင္းက်င္းရေသာ ျပခန္းမ်ဳိး လည္းရိွသည္။ ယံုၾကည္ရာလမ္း ေၾကာင္း Trend  တစ္ခုကိုသာ ေစ်း ကြက္တင္ ေနေသာ ျပခန္းမ်ားရိွသ လို အေရာင္းစြံ ႏုိင္ေသာ လက္ရာစံု မ်ား ခင္းက်င္းျပသထားသည့္ ျပခန္း မ်ားလည္းရိွမည္။ ဝါသနာေၾကာင့္ ေငြေၾကး အ႐ႈံးခံ၍ ျပခန္းဖြင့္ေနသူ အခ်ဳိ႕ရိွေသာ္လည္း အမ်ားစုမွာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းတစ္ခု အျဖစ္ ရည္ရြယ္ၾကျခင္းဟု ဆုိႏုိင္ပါသည္။

ျပတုိက္ နယ္ပယ္မွာေရာ၊ စီး ပြားေရးသေဘာ လုပ္တာ မရိွဘူးလား ဟု ေမးစရာ ေပၚလာသည္။ ရိွမည္ ပင္။ သို႔ေသာ္ ျပခန္းႏွင့္ သေဘာ သဘာဝ မတူႏုိင္။ ျပတုိက္သည္ လက္ရာမြန္မ်ားကို စုေဆာင္းျပသ ေသာေနရာျဖစ္၏။ ႏုိင္ငံေတာ္အ ဆင့္/ ေဒသႏၲရ အဆင့္/ ပုဂၢလိကအ ဆင့္ဟု အမ်ဳိးမ်ဳိး ကဲြျပားႏုိင္သည္။ ပုဂၢလိက အဆင့္တြင္ သူၾကြယ္ႀကီး တစ္ဦးက လက္ရာမြန္မ်ား စုေဆာင္း ျပသထားျခင္း သို႔မဟုတ္ ေဖာင္ေဒး ရွင္းတစ္ခု၊ အုပ္စု တစ္ခု၏ ေစတ နာလည္းျဖစ္ႏုိင္သည္။ ထိုကဲ့သုိ႔ ေသာျပတုိက္မ်ား ေရရွည္ တည္တံ့ ရန္အတြက္ ေငြပေဒသာပင္ လိုသည္။ ေထာက္ပံ့ေငြ၊ ထည့္ဝင္ေငြမ်ား လို သည္။ ျပင္ဆင္ ထိန္းသိမ္းေရး စရိတ္ ႏွင့္ တုိးခ်ဲ႕ဝယ္ယူေရး အတြက္ ရန္ ပံုေငြ လံုေလာက္ေနရမည္။ ထုိ႔ ေၾကာင့္ အႏုပညာ ခ်စ္သူေတြ လာ ၾကည့္ခ်င္မည့္လက္ရာမ်ား ဝယ္ယူ ျဖည့္တင္းျခင္း၊ ငွားရမ္းျပသျခင္း မ်ား ျပဳလုပ္ရသည္။ ဝင္ေၾကးလည္း ထားရိွရသည္။

ေဒသႏၲရ အဆင့္ ျပတုိက္မ်ား ကား ထိုနယ္ေျမ၏ ကိုယ္ပုိင္ယဥ္ ေက်းမႈမ်ားကုိ အာ႐ုံစုိက္သည္။ ေဒသ၏ ဂုဏ္ေဆာင္ ဗိမာန္ အျဖစ္ ရပ္တည္ေလ့ ရိွသည္။ ေဒသႏၲရ အစုိးရအဖဲြ႕၏ ဘတ္ဂ်က္ သို႔မ ဟုတ္ ထုိေဒသမွ ေစတနာရွင္ သူ ၾကြယ္မ်ား အပါအဝင္ အႏုပညာ ခ်စ္သူ လူထု၏ ထည့္ဝင္မႈျဖင့္ ရပ္ တည္ရသည္။

ႏုိင္ငံေတာ္ အဆင့္ ျပတုိက္ မ်ားကား ဗဟိုအစိုးရ အဖဲြ႕၏ ဘတ္ ဂ်က္ျဖင့္ သြားသည္။ သမုိင္းဦး မွတ္တမ္းမ်ား၊ သမုိင္းဝင္ပစၥည္း မ်ား၊ ရတနာထြက္ကုန္မ်ား၊ ေဒသ အလိုက္ ယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ့ ထံုးစံ မ်ား၊ ေခတ္အလိုက္ ဗိသုကာလက္ ရာမ်ား၊ ေခတ္ အလိုက္ အႏုပညာ လက္ရာမ်ား၊ ႐ိုးရာတူရိယာမ်ား၊ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈမ်ား စသည္တုိ႔ ကုိခင္းက်င္းျပသသည္။ ေမာ္ကြန္း မွတ္တမ္းမ်ားကိုလည္း သီးသန္႔ တစ္ေဆာင္ေပးျခင္း၊ သီးသန္႔အ ေဆာက္အအံု တစ္ခု ေပးျခင္းတုိ႔ လုပ္သည္။

‘ႏုိင္ငံေတာ္အဆင့္ ျပတုိက္ သည္ တစ္ခုတည္းသာ ရိွရမည္ျဖစ္ ၿပီး ထိုျပတုိက္ကို ၿမိဳ႕ေတာ္၌ပင္ ထားရမည္’။ ဤအဆုိ မွားပါသည္။ ၿမိဳ႕တုိင္းမွာ မျဖစ္ႏုိင္သည့္တုိင္ ခ႐ိုင္ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားမွာေတာ့ ႏုိင္ငံ ေတာ္ျပတိုက္ ရိွေနသင့္သည္။  တုိင္း ၿမိဳ႕ေတာ္ ေဒသၿမိဳ႕ေတာ္ေတြမွာ ခမ္းခမ္းနားနားႀကီး ရိွေနသင့္ သည္။ အႀကီးမားဆံုး ကိုေတာ့ ျမန္ မာျပည္အတြက္ ဆုိလွ်င္ ရန္ကုန္ ႏွင့္ မႏၲေလး ဆုိေသာ တကယ့္အ ခ်က္အခ်ာ က်သည့္ ၿမိဳ႕ႀကီးေတြမွာ ဖြင့္ရမည္။ တုိင္းျပည္၏ ၿမိဳ႕ေတာ္ က ေနျပည္ေတာ္ ျဖစ္သည္။ ေဝး သည္၊ လမ္းႀကံဳ ဝင္ရခက္သည္၊ ၿမိဳ႕ တြင္းသြားလာေရး က အထူးခက္ သည္။ ဝန္ထမ္းမ်ားက အမ်ားစု ျဖစ္ေနေသာ ထိုေဒသတြင္ဝန္ထမ္း ၁ဝဝ တြင္ ၅ ေယာက္ မျပည့္တ ျပည့္က အမ်ဳိးသား ျပတုိက္ကုိ စိတ္ ဝင္စားၾကသည္ဟု ဆုိလွ်င္ပင္ ဝမ္း ေျမာက္သင့္လွၿပီ။ တစ္ေန႔ေတာ့ လူအမ်ား စိတ္ဝင္ စားစရာ ေနရာ တစ္ခုျဖစ္လာ ႏုိင္ေကာင္းသည္ဟု ေတြးမိေသာ အေတြးကပင္ အိပ္မက္ သာသာ အဆင့္မွ်သာ။ တစ္ႏွစ္ လံုး ေနလို႔မွ စကိုင္းနက္ သႀကၤန္မ႑ပ္ တစ္ညေနစာပင္ လူမဝင္သည့္ ျပ တုိက္သည္ တုိင္းျပည္ႏွင့္ လူမ်ဳိး တို႔ကုိ ဘယ္လို အက်ဳိးျပဳပါ့မလဲ ဟု ေတြးမိေနေတာ့သည္။

ျပတုိက္ႀကီးေတြ မေဆာက္ ႏုိင္ခင္မွာ လုပ္ရမည့္ အလုပ္ေတြရိွ ေသးသည္။ ရိွၿပီးသား လက္ရာ မ်ား၊ ပစၥည္းမ်ား၊ မွတ္တမ္းမ်ားကို ပံုႏွိပ္ ထုတ္ေဝေရးျဖစ္သည္။ ပဏာ မအစီအစဥ္ပဲ ဆုိၿပီး အဆင့္ နိမ့္နိမ့္ အျဖစ္သေဘာေတြ လုပ္လို႔ မရ။  ႏုိင္ငံတကာ ေစ်းကြက္တြင္ ဝင့္ၾကြား ေလာက္ေသာ တင္ဆက္မႈမ်ဳိးႏွင့္ ခန္႔ခန္႔ညားညား လုပ္ရမွာျဖစ္သည္။ ဤကိစၥ အတြက္ အထူး ေကာ္မတီဖဲြ႕ ၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္ ဘတ္ဂ်က္ျဖင့္ လုပ္ ေဆာင္ၾကရမည္။ ျပန္ၾကားေရး လုပ္ ငန္းတုိ႔၊ ယဥ္ေက်းမႈ လုပ္ငန္းတုိ႔၊ သမုိင္းမွတ္တမ္း လုပ္ငန္းတုိ႔တြင္ သိ သိသာသာႀကီး ဆုတ္ယုတ္ခဲ့သည္ မွာ ႏွစ္ေပါင္း ၅ဝ ေလာက္ ရိွေနပါ ၿပီ။ ျပည္သူ႔ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္း မွာပင္ အရင္း ေက်႐ုံမက အျမတ္ ပင္ ထြက္ရမည္ ဟူေသာ မူမွားႀကီး ကုိ ျပ႒ာန္းသျဖင့္ အလြန္အက်ဳိး ယုတ္ခဲ့သည္မွာ ႏွစ္ ၃ဝ ပင္ တုိင္ ေတာ့မည္။ ဆင္းရဲသျဖင့္ လံုၿခံဳေရး တြင္ ၂၅ က်ပ္သံုးခ်ိန္မွာ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး၊ ယဥ္ေက်းမႈ၊ လူမႈ ဝန္ထမ္းစေသာ တုိင္းျပည့္မ်က္ႏွာ အတြက္ ၃ က်ပ္ေလာက္ပဲသံုးခ်င္ တာ ေနရာမက်ေပ။

ဓာတ္ပံုမ်ားအေၾကာင္း ဆက္ ပါဦးမည္။

ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တုိင္ကေရာ အမွတ္တရ ဓာတ္ပံုမ်ား မ႐ိုက္ခဲ့ ဘူးလား ဆုိေတာ့ ႐ိုက္ခဲ့ပါသည္ဟု ပဲ ေျဖရပါမည္။ ေနရာတကာ ဟုိ ပန္းပုနား မွာလည္း ၿပံဳးၿပံဳးေလး၊ ဒီ ပန္းခ်ီနားမွာလည္း ၿပံဳးၿပံဳးေလး ဆုိ တာမ်ဳိးလည္း ပါပါသည္။ အမွတ္ တရ မွတ္တမ္း တင္ရန္ျဖစ္သည္။

အေပ်ာ္ခရီး သြားသူသည္ ေန ရာတကာမွာ ကိုယ္ပါေသာ မွတ္ တမ္းဓာတ္ပံု ရလာဖို႔ အားသန္ေလ့ ရိွၾကသည္။ တစ္ဦးတည္း ခရီးသြား လွ်င္ေတာ့ သံုးေခ်ာင္းေထာက္ဆင္ ၿပီး ေအာ္တုိ Shutter တင္မွ ဤလို ပံုမ်ဳိးရတတ္သည္။ ဖလင္ေခတ္ တုန္းက ဤလို႐ိုက္ႏုိင္ဖို႔ သိပ္မ လြယ္။ ၁၉၇ဝ ေလာက္ေရာက္ ေသာအခါမွ Auto focus ေခၚအ လိုအေလ်ာက္ ဖိုးကပ္စ္ျဖတ္ေပး ေသာ နည္းပညာေပၚလာျခင္း ျဖစ္ သည္။ ဒစ္ဂ်စ္တယ္နည္းပညာ ၁၉၉ဝ ျပည့္လုနီးမွ ေပၚလာသည္။ ထိုမတုိင္ခင္ ကေတာ့ ဖလင္ေခတ္ ျဖစ္သည္။ ဖလင္တစ္လိပ္ကုိ ၇၅ ကြက္ေလာက္ထက္ ပုိမထြက္ႏုိင္။ ထို႔ေၾကာင့္ မျဖဳန္းႏုိင္။ အပ်က္မခံႏုိင္။

ထို႔ေၾကာင့္ ႐ုပ္တုေတြ၊ ပန္းခ်ီ ကားေတြ ပန္းပင္ေတြႏွင့္ ႐ိုက္လွ်င္ သံုးေခ်ာင္းေထာက္ ဆင္ၿပီး ထို ေနာက္ခံ ပစၥည္း ျဖစ္သည့္ ပန္းခ်ီ/ သစ္ပင္ စသည္ တုိ႔ကုိ ဖိုးကပ္စ္ ျဖတ္ရသည္။ ၿပီးမွ ေအာ္တုိခလုတ္ ကို ႏွိပ္ၿပီး ကိုယ္က အျမန္ေျပး၍ ထိုသစ္ပင္၊ ထိုပန္းခ်ီကား ႏွင့္ အနီး ကပ္ဆံုး မွာ ရပ္ေနရသည္ (Pose ေပးေနရသည္)။ ခလုတ္ျဖဳတ္သံ ခ်က္ခနဲၾကားမွ ကိစၥၿပီးသည္။ သို႔ ေသာ္ပံုထြက္ ဘယ္လိုျဖစ္လာမလဲ ဆုိသည္ကေတာ့ ဖလင္ေဆးမွ သိ ရ၏။ ယခုလုိ ခလုတ္ႏွိပ္ၿပီး ျပန္ စစ္ၾကည့္လို႔မရ။

အေပ်ာ္ ခရီးသြားထဲမွာပင္ မွတ္တမ္းမွတ္ရာ ယူခ်င္သူေတြ ရိွ ၾကသည္။ ေဆာင္းပါးေရး၊ လံုးခ်င္း ေရးဖို႔ မွတ္တမ္း ဓာတ္ပံုေတြ ႐ိုက္ သည္။

ထိုအေပ်ာ္ ခရီးသြားထဲမွာပင္ ကင္မရာ မ်က္စိရိွသူ ဓာတ္ပံု ပညာပါရမီ ရိွသူတုိ႔ ရိွတတ္ေသး သည္။ သူတုိ႔သည္ သူတုိ႔ ႐ိုက္ေသာ ပံုမ်ားကုိ ပန္းခ်ီကား တစ္ခုလို ထြက္လာေအာင္ ေသေသခ်ာခ်ာ တြက္ဆ တတ္ၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။ Composition ကိုလည္းေကာင္း၊ အလင္းအေမွာင္ကို လည္းေကာင္း၊ အေရာင္  Balance  ကုိ လည္း ေကာင္း အေသးစိတ္ ခ်ိန္ဆၿပီးမွ တစ္ပံုေကာင္း ႐ိုက္သူမ်ား ျဖစ္ သည္။ သူတုိ႔ထံမွ ပံုအရ နည္းပါး ေသာ္လည္း ရသမွ်မွာ ပံုေကာင္း ခ်ည္းလိုလို ျဖစ္တတ္သည္။

ထိုသူတုိ႔ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္က ျမင္သမွ် တဖ်ပ္ဖ်ပ္ ႏွင့္ ႐ိုက္သူမ်ား ျဖစ္သည္။ ဆယ္လ္ဖီ သိပ္မ႐ိုက္။ သူတုိ႔ ေရာက္ခဲ့ဖူးၿပီ ဆုိေသာ မွတ္ တမ္းက အေရးမပါ။ မွတ္တမ္းတင္ ထိုက္တာ မွန္သမွ် မလြတ္ရေအာင္ ႐ိုက္ေနတတ္သူမ်ား ျဖစ္ေသာ ထို အမ်ဳိးအစားမွာ သတင္းသမား ဂ်ာ နယ္လစ္မ်ား ျဖစ္တတ္သည္။ ပံု ေကာင္းတစ္ပံု အတြက္ Continuous  Shot  ခလုတ္အားကိုးျဖင့္ ၁ဝ ပံု ေလာက္ ႐ိုက္သည္။ တစ္ပံု ခ်င္းဆုိ လွ်င္လည္း တစ္ေနရာကိုပင္ ႐ႈ ေထာင့္ေလး မသိမသာ ေျပာင္းၿပီး ၄၊ ၅ ပံု႐ိုက္သည္။ တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ သူတုိ႔ကင္မရာ ကတ္ထဲ တြင္ ဓာတ္ ပံုအသစ္ေတြ ေထာင္ခ်ီ၍ဝင္သည္။ ညက်ေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာထဲ ျပန္ကူး ထည့္ၿပီး တစ္ပံုခ်င္း စစ္ရသည္။ ျဖတ္ တန္ျဖတ္၊ အေရာင္ျပင္တန္ ျပင္ရသည္။

ကြၽန္ေတာ္က သတင္းသမား ပီပီ ထိုနည္းျဖင့္ ကုိယ့္ကင္မရာမ်ား ကို အသံုးခ်ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခရီးတစ္ခုမွ ထြက္လွ်င္ ဓာတ္ပံု ၄၊ ၅ ေထာင္ ရလာတတ္သည္။

ယခု ပန္းခ်ီေဆာင္းပါး အ တြက္ ဓာတ္ပံုမ်ားျဖင့္ အားျဖည့္ ေပးရန္ ရိွလာသည္။ သင့္ရာ ေရြး ထုတ္ထားေသာ ပံုမ်ားကို လုိသ လို မြမ္း မံၿပီး ေရာင္စံုဓာတ္ပံု ထုတ္ ရပါဦးမည္။ စက္ေတြ အရံသင့္ရိွ ပါေသာ္လည္း ကြၽန္ေတာ့္မွာ အ ခ်ိန္ ဆင္းရဲေနေသး၍ ေနာက္ တစ္ ပတ္မွပင္ ေရာင္စံု ဓာတ္ပံုမ်ားျဖင့္ ဖတ္ၾကပါဟု ေတာင္းပန္လိုက္ပါ သည္။

ၾကည္မင္း

Comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*