အိပ္မက္ကို အသက္သြင္းသူ ( သို႔မဟုတ္ ) ဆီလီကြန္အႏုပညာရွင္ ဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္း

အိပ္မက္ကို အသက္သြင္းသူ ( သို႔မဟုတ္ ) ဆီလီကြန္အႏုပညာရွင္ ဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္း
July 6, 2016 Asian Fame

5:59 am
အိပ္မက္ကို အသက္သြင္းသူ ( သို႔မဟုတ္ ) ဆီလီကြန္အႏုပညာရွင္ ဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္း

IMG_20160702_090916 copy

တိုက္ခန္းတံခါးကို ဖြင့္ၿပီးဝင္ လိုက္ခ်ိန္တြင္ ကုလားထိုင္၌ ထိုင္ေနသည့္ စြပ္က်ယ္ဝတ္အမ်ိဳး သားတစ္ဦး၏ အသားအေရကိုယ္ ေနဟန္ ထားမ်ားကို အေသးစိတ္ ဂ႐ုတစိုက္ျပဳျပင္ေပးေနသည့္ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးကိုျမင္ရသည္။

အေရအတြက္အားျဖင့္မူ အမ်ိဳးသားႏွစ္ဦးဟု ဆိုရပါမည္။ သို႔ေသာ္ ထိုအမ်ိဳးသားႏွစ္ဦးတြင္ တစ္ဦးက ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၏ ဆီလီ ကြန္႐ုပ္တုျဖစ္ၿပီး တစ္ဦးက ေတာ့ ႐ုပ္တုဖန္တီးရွင္ ဦးေအာင္ ေက်ာ္ထြန္းတို႔ ျဖစ္သည္။

ထို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၏ ဆီလီကြန္႐ုပ္တုကိုမၾကာမီ က် ေရာက္မည့္ အာဇာနည္ေန႔တြင္ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ဗိုလ္ခ်ိဳ(၁)ရပ္ကြက္ ရွိဗိုလ္ခ်ဳပ္ေနအိမ္ ျပတိုက္၌ အ မ်ားျပည္သူတို႔လည္း ျမင္ေတြ႔ရ ေတာ့မည္ ျဖစ္ပါသည္။

မ်က္လံုး၊ ဆံပင္၊ အသားအ ေရ၊ အက်ႌ စသည္တို႔ကို အေသး စိတ္ ဂ႐ုတစိုက္ျပဳလုပ္ထားသည့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္႐ုပ္တုမွာ သက္ရွိလူသား တစ္ဦးႏွင့္မျခား။ ယင္းကပင္ ဆီ လီကြန္၏ သေဘာသဘာဝႏွင့္ ဖန္ တီးရွင္၏လက္ရာေျမာက္မႈ သက္ ေသဟု ဆိုရပါမည္။

ဆီလီကြန္ပညာရပ္ကို ကြၽမ္း က်င္သူတစ္ဦးအျဖစ္ ေရာက္ရွိရန္ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈကားႏွစ္ကာလ မ်ားစြာ။  မေလွ်ာ့ေသာ ဇြဲလံု႔လႏွင့္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ျဖစ္ရန္အတြက္ တြန္းအားမွာလြန္ခဲ့သည့္ ဆယ္ စုႏွစ္ေလာက္က ကံုလံုဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီး၏ ဆီလီကြန္႐ုပ္တု ကို ျမင္ခဲ့ရသည္မွ အစျပဳခဲ့သည္ဟု ဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္းက ဆိိုသည္။

”ႏိုင္ငံျခားမွာထုတာတဲ့။ အ သားအေရေလးေတြကအစ၊ မ်က္ လံုးေလးေတြကအစ၊အေမြးအမွ်င္ေလးေတြေရာ၊ အဲ့ဒါကို ကြၽန္ေတာ္ က စိတ္ဝင္စားတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က ပန္းပုဆရာေတြကို ေျမႇာက္ေပးတယ္။ လုပ္ၾကပါ တကယ္ေကာင္းတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ေပါ့။ ဒီပညာမ်ိဳးက ဗမာျပည္မွာ မရွိေသးဘူး။ ရွိသင့္တယ္ေပါ့” ဟု မိမိပတ္ဝန္းက်င္မွ သူမ်ားကို ဆီ လီကြန္ပညာသင္ယူရန္တိုက္တြန္း ခဲ့သည္။

မည္သူမွ် လုပ္ေဆာင္ခဲ့ျခင္း မရွိသည့္အခါ မိတ္ေဆြတစ္ဦး ယူေဆာင္လာေသာ ဆီလီကြန္ ႐ုပ္ တုမ်ားျပဳလုပ္နည္း အဆင့္ဆင့္ကို ၾကည့္႐ႈ႕ေလ့လာရင္း ကိုယ္တိုင္လည္း ဓာတုေဗဒေက်ာင္းဆင္းတစ္ဦး ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ထိုပညာရပ္ မ်ားကို စိတ္ဝင္တစားႏွင့္ေလ့ လာ ျဖစ္ခဲ့သည္။ အေခြထဲတြင္ပါေသာ ဓာတုပစၥည္းစပ္နည္းမ်ားကို ၾကည့္ ၍ ေဆးတစ္မ်ိဳးၿပီးတစ္မ်ိဳး စပ္ ၾကည့္ကာ ဆီလီကြန္အ႐ုပ္မ်ား ကို ႀကိဳးစားပံုေဖာ္ျဖစ္ခဲ့သည္ဟု သူက ျပန္ေျပာင္းေျပာျပပါသည္။

”ဘယ္သူမွ မလုပ္ရင္ငါလုပ္မယ္ကြာဆိုၿပီးလြန္ခဲ့တဲ့ ၇ ႏွစ္ ၈ ႏွစ္ဝန္းက်င္ေလာက္က စၿပီးေလ့ လာတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ပန္းခ်ီ ေတြလ ည္း ေရးေနတယ္။ ဒီပညာ ကိုလည္း ေလ့လာတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳးစ ခဲ့တာပါ”  ဟုဆိုုပါသည္။

ဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္းသည္ ၁၉၉၄ ခုႏွစ္တြင္ တကၠသိုလ္မွ ဓာတုေဗဒပညာျဖင့္ ဘြဲ႕ရခဲ့ၿပီး၊ ဘြဲ႕မရခင္ကပင္ ႐ုပ္ရွင္ပိုစတာမ်ား ေရးခဲ့သ ည္ဟု အႏုပညာေျခလွမ္း အစကို ရွင္းျပပါသည္။

ထိုစဥ္က ႐ုပ္ရွင္ပိုစတာမ်ားသည္ယေန႔ေခတ္ကဲ့သို႔ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ား၊ ပါဝင္ သည့္ မင္းသားမင္းသမီးတို႔၏ ပံု မ်ားကို ဗီႏိုင္းျဖင့္ခ်ိတ္ဆြဲထားၾကသည္မဟုတ္။ ႐ံုတင္မည့္ဇာတ္ ကားႏွင့္ ပတ္သက္၍  ပန္းခ်ီဆရာ ထံႀကိဳတင္အပ္ရသည့္ အေျခအ ေနမ်ိဳးျဖစ္ သည္။ ပိတ္စေပၚတြင္ ဇာတ္ကားအမည္၊ ဇာတ္ဝင္ခန္း၊ မင္းသား မင္းသမီးတို႔၏အမည္ မ်ားကို ပန္းခ်ီဆရာက ေရးဆြဲေပး ရသည့္ေခတ္ တြင္ ဦးေအာင္ေက်ာ္ ထြန္းသည္ နယ္႐ုပ္ရွင္႐ံုတို႔အတြက္ ပန္ခ်ီဆရာေလးတစ္ဦး ျဖစ္လာ သည္။

သို႔ေသာ္သူက နယ္႐ုပ္ရွင္ ပိုစတာေရးရသူအျဖစ္ေလာက္ႏွင့္ သာ သူ႔အႏုပညာကို ေက်နပ္ေန ခဲ့သူမဟုတ္။

ရန္ကုန္ ႐ုပ္ရွင္႐ံုႀကီးမ်ား၏ ႐ုပ္ရွင္ပိုစတာေရးသည့္ ပန္းခ်ီ ဆရာတစ္ဦးျဖစ္ရန္အထိ ရည္မွန္း ကာ ရန္ကုန္တက္လာခဲ့သည္။ သူျဖစ္ခ်င္ သည့္ အေျခအေနကို တန္းေရာက္ခဲ့သည္ေတာ့ မဟုတ္။ ရန္ကုန္ေရာက္သည့္အခါ မဂၤလာ ႐ုပ္ရွင္ကုမၸဏီတြင္ ျဖန္႔ခ်ိေရး၊ ေၾကာ္ျငာ တာဝန္ခံျဖင့္ စတင္ခဲ့ရ သည္။

”အရင္က ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳးစား ခဲ့ေပမယ့္ မရခဲ့တဲ့အလုပ္ျဖစ္တဲ့ ပန္းခ်ီ႐ံုေတြမွာ အလုပ္ျပန္အပ္တဲ့ သူျဖစ္လာတယ္။ ဒီမွာပန္းခ်ီ ကားေတြအပ္ရင္းသူတို႔ဆီမွာ ျပန္ေရး ျဖစ္ရာကေနပန္းခ်ီေလာကကိုျပန္ေရာက္ခဲ့တာပါ” ဟုလိုခ်င္သည့္ ပန္းတိုင္ေရာက္ရန္ လမ္းေၾကာင္း   မေျဖာင့္ပါက ေရာက္ရွိေနသည့္ လမ္းမွ ပန္းတိုင္ေရာက္မည့္ ခရီး ကိုလည္း သူရွာေတြ႔ခဲ့သည္ဟု ဆို ရပါမည္။

ထို႔ေနာက္ ပန္းပုပညာကိုလည္း သင္ယူသည္။  ယေန႔ေတာ့ ဆီလီ ကြန္ပညာရွင္တစ္ဦး ျဖစ္ခဲ့ၿပီျဖစ္ သည္။ ဆီလီကြန္႐ုပ္တုအျဖစ္ ပထမဆံုးလက္ရာမွာ ပန္းခ်ီဆရာ လွထြန္းေအာင္၏ပံုျဖစ္သည္။ ထို စိတ္ကူးကား လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ တြင္ အတူထိုင္ၾကရင္း ျဖစ္ေပၚလာ သည့္ စိတ္ကူူးျဖစ္ၿပီးလက္ေတြ႔အ ေကာင္အထည္ကို ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းခံကာ စတင္ထုလုပ္ခဲ့သည့္ ဟု ဆိုသည္။

”ပထမဆံုးလုပ္ခဲ့တဲ့ အ႐ုပ္ဆို ေတာ့ေက်နပ္မႈေတာ့ ဘယ္ရွိမလဲ။ ဒီထက္ေကာင္းေအာင္ လုပ္တတ္ လာတဲ့အခ်ိန္မွာလည္း သူ႔ကိုျပန္   ျပင္ဖို႔စိတ္ကူးမရွိပါဘူး။ ဒီအတိုင္း ပဲထားခ်င္တယ္။ သူ႔ကိုလည္းလက္ ေဆာင္အျဖစ္ မေပးျဖစ္ပါဘူး။ ဒီ အ႐ုပ္ေလးနဲ႔ ျပစားရတာေ ပါ့။ ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ မွတ္ တမ္းအေနနဲ႔ထားၿပီးေတာ့ သူကို ေတာ့ ေနာက္ထပ္တစ္႐ုပ္လုပ္ၿပီးေပးပို႔ေတာ့စိတ္ကူးရွိပါတယ္”  ဟု ပထမဆံုးလက္ရာအေပၚ တန္ဖိုး ထား ထိန္းသိမ္းခ်င္သည့္စိတ္ကို ႐ိုးသားပြင့္လင္းစြာပင္ ဆိုပါသည္။

ဆရာဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္း၏ ဒုတိယေျမာက္ ဆီလီကြန္ လက္ရာ မွာ ဇာတ္သဘင္ပညာရွင္ ဦးမိုး မင္း၏ ႐ုပ္တုျဖစ္ၿပီး က်ိဳက္ေခါက္ ဘုရားပြဲ၏ မိုးမင္းဇာတ္႐ံုေရွ႕တြင္ ထားရန္အတြက္ ထုလုပ္ျဖစ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္တြင္ စစ္သမိုင္းျပတိုက္တြင္ထားရန္အတြက္ အ႐ုပ္မ်ား၊ စစ္တကၠသိုလ္တြင္ ထားရန္ႏွင့္ စစ္သူနာျပဳတကၠသိုလ္ တြင္ထားရန္ ႐ုပ္တုမ်ားကို ထုလုပ္ ခဲ့သည္။ ထို႔ေနာက္တြင္ေတာ့ နတ္ေမာက္ရွိ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ျပတိုက္တြင္ ထားရန္႐ုပ္တုကိုလည္း ထုလုပ္ေပး ခဲ့ၿပီးလည္း ျဖစ္သည္။

”ဗိုလ္ခ်ဳပ္ဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ငယ္ငယ္တုန္းက ‘ေဖေဖာ္္ဝါရီ ၁၃ မွာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေမြးေန႔ပါ’ တို႔၊ ‘ရာဇဝင္အတၳဳပတိၱလည္း ရွိရမယ္ ..ေမာ္ ကြန္းလည္းထိုးေလာက္ တယ္..ျမင့္ျမတ္တဲ့ဗိုလ္ေအာင္ ဆန္းရယ္’ ဆိုတာနဲ႔ ႀကီးလာတာ ကိုး။ ဒီေတာ့ သမိုင္းတစ္ခုကိုေဖာ္ ခြင့္ရတယ္။  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကိုလူသိမ်ား ေအာင္ ေဖာ္ထုတ္ခြင့္ရတဲ့အတြက္ ပီတိလည္းျဖစ္ရတယ္။ သမိုင္း ေပးတာဝန္တစ္ခုကိုလည္း ကိုယ့္ ပညာနဲ႔ ထမ္းေဆာင္ခြင့္ရတယ္ ဆိုေတာ့ လူျဖစ္ရက်ိဳးနပ္တယ္လို႔ ခံစားရတယ္” ဟု ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ ဆန္း႐ုပ္တုမ်ား ထုလုပ္ခြင့္ရျခင္း
အေပၚ ေက်နပ္ဂုဏ္ယူစြာဆိုပါ သည္။

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းပံု ထု လုပ္ရျခင္းကို ဤမွ်ေလာက္ႏွင့္ ေက်နပ္သည္ေတာ့မဟုတ္။ ရန္ ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းတြင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္႐ုပ္ တုကို ထားရွိခ်င္ေသး သည္ဟုလည္း ဆိုသည္။ ထိုေနရာ ၏ေတာင္နံရံမ်ားတြင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္း၊ သခင္ဖိုးလွႀကီးႏွင့္ ဆရာစံတို႔၏ ႐ုပ္တုမ်ားထုလုပ္ထား ရွိရန္ အာသီသရွိသည္ဟုလည္း ဆိုပါသည္။

ထို႐ုပ္တုမ်ားထားရွိရန္အတြက္ အျမန္လမ္းကို ေရြးခ်ယ္ရသည္မွာ ထိုလမ္းသည္ ေဒသေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားေရာက္ရန္အတြက္ ျဖတ္ သန္းသြားရသည့္ေနရာျဖစ္ၿပီး ေတာင္နံရံမ်ားတြင္ထားသည့္ အခါ အေဝးမွလွမ္းျမင္ႏိုင္မည္ျဖစ္ သည္ဟုလည္း ဆီလီကြန္အိပ္မက္ တစ္ခုကို ေျပာျပပါသည္။

”အိပ္မက္တစ္ခုဆိုတာက လည္း မက္ရင္းနဲ႔ေသသြားႏိုင္တယ္ ေပါ့ေနာ္။ ကြၽန္ေတာ့္အေနအထား က ရွင္းရွင္ေျပာရရင္ ပိုက္ဆံ လည္း မရွိဘူး။ ေျမေနရာလည္း မရွိဘူး။ အဲ့ဒီလိုထုဖို႔ ေလွ်ာက္ရင္ လည္း ႏိုင္ငံရဲ႕အေနအထားက ေလွ်ာက္ခြင့္လည္းရွိမွာ မဟုတ္ဘူး။ ေလွ်ာက္ ရင္လည္း ခြင့္ျပဳခ်င္မွ ခြင့္ျပဳမယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ဒီဟာေတြ ကြၽန္ေတာ္ျဖတ္ေက်ာ္ ရဦးမယ္” ဟုလည္း အိပ္မက္ႏွင့္ လက္ေတြ႕ၾကားမွ ကြာဟမႈမ်ားကို ႏႈိင္းယွဥ္ျပပါသည္။

သို႔ေသာ္ ထိုအိပ္မက္အတြက္ ေျမေနရာအသံုးျပဳခြင့္ကို ကူညီမည့္ သူရွိလာၿပီျဖစ္ကာ အိပ္မက္၏၂၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေသာ အလင္းေရာင္   ျမင္လာရၿပီျဖစ္သည္။ ႀကိဳးစားသူ မ်ားအတြက္ အျပည့္အဝျဖစ္လာႏိုင္ ေသာ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာလည္း ရွိေနပါ သည္။ ရာႏႈန္းျပည့္သည္ တစ္ေန႔တြင္ ေရာက္ရွိလာပါမည္။

ဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္းသည္ အႏုပညာႏွင့္ပတ္သက္၍ ဤမွ်ႏွင့္ ေက်နပ္ေနသူတစ္ဦးမဟုတ္။ ဆီလီ ကြန္ပညာအျပင္ အႏုပညာေလာ က  အတြက္ လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုျဖစ္ သည့္ မိတ္ကပ္ပညာရွင္တစ္ဦးအျဖစ္ လည္း လုပ္ကိုင္ေနသူတစ္ဦးျဖစ္ သည္။

”မိတ္ကပ္ဘက္ကိုေတာ့ ဆီ လီကြန္႐ုပ္တုေတြ လုပ္ေနစဥ္ကာ လကတည္းက မိုက္ကယ္ဂ်က္ဆင္ ရဲ႕Behind the  Scene အေခြကိို ၾကည့္ၿပီးဝါသနာပါခဲ့တာ။ ဆီလီ ကြန္နဲ႔မိတ္ကပ္က တစ္ၿပိဳင္နက္ တည္းသင္ခဲ့တာ။ ကိုယ့္ႏိုင္ငံရဲ႕႐ုပ္ ရွင္ေတြမွာ လိုအပ္မယ္ထင္ လို႔ ေလ့လာခဲ့တာပါ” ဟုဆိုသည္က အႏုပညာနယ္ပယ္အတြင္း သင္လို႔ ရသမွ် အကုန္သင္ကာ ႀကိဳးစားလို႔ ရသမွ် မေနမနားႀကိဳးစားေန သည္ ကို ေဖာ္ျပေနသည္။

ယေန႔တြင္ေတာ့႐ုပ္ရွင္အတြက္ လိုအပ္သည့္ မိတ္ကပ္က႑တြင္Make-up Special Effect ပညာရွင္အျဖစ္ သင္တန္းေပးေနၿပီ လည္းျဖစ္သည္။ သူပို႔ခ်လိုက္သည့္ အဆိုပါ သံုးလၾကာသင္တန္းက မိတ္ကပ္အထူးျပဳလုပ္သူ ၂၅ဦးကို ေအာင္ျမင္စြာ ေမြးထုတ္ေပး လိုက္ ႏိုင္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ သူ၏ပညာ အေမြမ်ားကိုအိတ္သြန္ဖာေမွာက္ ပို႔ခ်ေပးရန္အတြက္ ေနာက္ထပ္ အဆင့္ျမင့္မိတ္ကပ္ သင္တန္းတစ္ခု ကိုလည္း ထပ္ေပးဦးမည္ဟုဆိုသည္။

”အဲဒီထဲကမွ တခ်ိဳ႕ဆိုရင္ လည္းအႏုပညာေလာကမွာ မိတ္ ကပ္ပညာရွင္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အဆင္ေျပေနၾကပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီတုန္းက သင္ေပးလိုက္တာက ျမန္မာျပည္မွာရွိတဲ့ ႐ိုက္ကြင္း ေတြကို ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္တဲ့ အဆင့္ ေလာက္ပဲရွိေသးတာမို႔လို႔ Specialist အထိေရာက္ဖို႔ဆိုရင္ Avatar  ဇာတ္ ကားထဲကလိုမ်ိဳး အဆင့္အထိ ေရာက္ဖို႔ပါ” ဟု ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ေလာကအတြက္ မရွိမျဖစ္အသံုးခ် ရမည့္ ႐ုပ္ေျပာင္း႐ုပ္လႊဲ ပညာရပ္ မ်ားကို ေပးအပ္ခ်င္ေၾကာင္း သူက ေျပာသည္။

ထို႔ထက္ေက်ာ္လြန္သည့္ သူ၏ စိတ္ကူးအိပ္မက္တစ္ခုလည္း ရွိေန ပါေသးသည္။ ဤသည္ကေတာ့ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ကို ေဟာလီးဝုဒ္ အဆင့္ကဲ့သို႔ ေရာက္သည္အထိ ေမွ်ာ္မွန္းထားျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ထိုေမွ်ာ္မွန္းခ်က္တြင္ စတူဒီယိုႀကီး တစ္ခုထဲ၌ပင္ ဆက္တင္အမ်ိဳး မ်ိဳးကိုဆင္ကာ အလံုးစံု႐ိုက္ကူး ႏိုင္ေသာ အထူးျပဳလုပ္ခ်က္မ်ား၊ ဆီလီကြန္႐ုပ္တုထဲတြင္ပင္ စက္ ႐ုပ္မ်ားကို ထည့္သြင္းကာ လႈပ္ရွား မႈမ်ားျပဳလုပ္ျခင္းတို႔ ျဖစ္သည္။

ထိုေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မ်ားက စိတ္ ကူးသက္သက္မ်ား သာမဟုတ္။ သူ၏ ႏွလံုးသားထဲတြင္ မျဖစ္မေန ေဆာင္ရြက္လိုသည့္ လုပ္ႏိုင္မည္ ဟုလည္း သူကိုယ္တုိင္ယံုၾကည္ သည့္ခြန္အားမ်ား ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။

လက္ရွိ ဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္း ၏အသက္က ေလးဆယ္ေက်ာ္ ငါးဆယ္နားနီးေနၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း တက္ၾကြသည့္ စိတ္ဓာတ္ကေတာ့ ပို၍ပင္ အရွိန္အဟုန္ျပင္းေနဆဲ။ ေသခ်ာသည္ကေတာ့ သူကျမန္မာ ႏိုင္ငံ၏ပထမဆံုး ဆီလီကြန္ပညာ ရွင္ျဖစ္သလို ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္အတြက္ လည္း ပထမဆံုး ဆီလီကြန္မိတ္ကပ္ အႏုပညာရွင္။ မ်ိဳးဆက္သစ္တို႔ထံ ပညာျဖန္႔ေဝရင္း သူ႔အနာဂတ္ စိတ္ကူးကို လက္ေတြ႔ကမၻာႏွင့္ တံထားထိုးႏိုင္ရန္ ႀကိဳးစားေနသူ ျဖစ္သည္။

စိတ္အေတြးမွ်သာျဖစ္ေသာ အိပ္မက္တို႔ကို ပံုတူအသက္သြင္းႏိုင္သည္ဟုဆိုပါလွ်င္ အျခားသူ မ်ားအတြက္ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဟုျ ငင္း   ေကာင္းျငင္းရမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း အႏုပညာသည္၏ လက္တြင္မူ မျဖစ္ႏိုင္ဟု အဘယ္သူဆိုဝံ့ပါမည္ နည္း။ အကယ္၍ သင္မယံုပါလွ်င္ မၾကာမီက်ေရာက္ေတာ့မည့္ အာဇာ နည္ေန႔တြင္ ဗဟန္း၊ ဗိုလ္ခ်ိဳလမ္းမွ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၏ေနအိမ္ ျပ တိုက္သို႔ မေရာက္ေရာက္ေ အာင္ သြားေစလိုပါသည္။

ထိုအရပ္တြင္ သက္ဝင္ေန ေသာ ဤေျမ၏ဖခင္ကို သင္ျမင္ရ လိမ့္မည္ျဖစ္သည္။

အိမ္စည္၊ ဟန္နီ

Comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*