မင္းသားေတာ႔မင္းသား

မင္းသားေတာ႔မင္းသား
July 30, 2018 AsianFame MediaGroup
မင္းသားေတာ႔မင္းသား

ၿပီးခဲ့သည့္ ဇြန္လ ၂၉ ရက္ေန႔က ႐ုပ္ရွင္သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနတုိးသည္ ဒဂုံ ၿမဳိ႕သစ္ေျမာက္ပုိင္း ေတာ္ဝင္အိမ္ရာ၊ (၄၁) တုိးခ်ဲ႕ရပ္ကြက္၊ ျမတ္ေလးလမ္း တြင္ (က်ပ္ ”သိန္းေပါင္းတစ္ေသာင္း” အကုန္အက်ခံကာ)Story Book Movie Studio ႐ုပ္႐ုင္စတူဒီယုိႀကီး တစ္ခု ဖြင့္လွစ္လုိက္ေသာ သတင္းကုိ ဖတ္႐ႈလုိက္ရသည္။ ”ေကာင္းေပစြ” ဟု စိတ္မွ ေရရြတ္မိပါ၏။

Story Book ဆုိေသာအမည္ ကုိဘဝင္မက်ေသာ္လည္း သူ႕အဓိပၸာယ္ ႏွင့္ သူေတာ့ရွိသည္ ထင္ပါ၏။ ၾကားဖူးနားဝ ရွိေနမည့္ စကားလုံးက Story Book ျဖစ္ပါ၏။ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္လမ္း၊ ေၾကာ္ျငာမ်ား ႐ုိက္ကူး ရာတြင္ ႐ုပ္ပုံအေနအထားျပ စာရြက္ ေပၚတြင္ ဆြဲထားေသာ အ႐ုပ္မ်ားကုိ ေခၚေဝၚျခင္း ျဖစ္သည္။ သူ၏ Story Book က ကေလးမ်ားအတြက္ ”ဇာတ္လမ္း ႐ုပ္ျပစာအုပ္”ဟု ေခၚ ဆုိရမည္ ထင္၏။ သူ႕အဓိပၸာယ္ႏွင့္ သူေတာ့ ရွိေပလိမ့္မည္။

”ႏွင္းဆီပန္း” ကုိ မည္သုိ႔ပင္ ေခၚဆုိေစကာမူ အေမႊးနံ႔သည္ ရွိစၿမဲ ဆုိသည့္ပမာ ႐ုပ္ရွင္စတူဒီယို၏ အမည္ကုိ မည္သည့္အမည္ကုိပဲ ေပး ေစကာမူ ႐ုပ္႐ွင္ေလာကအတြက္ ေတာ့ အက်ဳိးရွိေစမည္ဟု ယုံၾကည္မိ ပါ၏။ သ႐ုပ္ေဆာင္ေနတုိးကုိယ္တုိင္ ၌ကလည္း ႐ုပ္ရွင္ေလာကအတြက္ အက်ဳိးရွိႏုိင္လိမ့္မည္ဟူေသာ ယံု ၾကည္ခ်က္ျဖင့္ ဤစတူဒီယိုကုိ တည္ ေဆာက္လုိက္ျခင္း ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ သူ႕အေနျဖင့္ စီးပြားေရးသက္သက္ လုပ္မည္ဆုိလွ်င္ မိန္းမႀကဳိက္အလွ ကုန္လုပ္ငန္း၊ အဝတ္အထည္၊ လူသုံး ကုန္ပစၥည္းစသည္တုိ႔တြင္ သူ႕အမည္ သုံး၍ အရင္းအႏွီးျပဳႏုိင္ပါသည္။ အႏုပညာရွင္တစ္ဦးအေနႏွင့္ သည့္ ထက္ဆုိးဝါးစြာ စီးပြားရွာဦးမည္ ဆုိ ပါက ကာရာအုိေကဆုိင္ေတြ၊ ဘီယာ ဆုိင္ေတြ ေထာင္ကာ အုိစာမင္းစာ စီးပြားရွာႏုိင္ပါလိမ့္မည္။ သုိ႔ေသာ္ သူသည္ သူ႔ကုိ ေကြၽးေမြးခဲ့ေသာ ႐ုပ္ ရွင္ေလာက အက်ဳိးကုိ ငဲ့ၾကည့္ပုံရ ၏။ သူစုေဆာင္းရရွိထားေသာ ေငြ အရင္းအႏွီးကုိ ႐ုပ္ရွင္ေလာကအက်ဳိး ငွာ သုံးစြဲလုိက္ေလသည္။ ေကာင္း ေလစြ ေကာင္းေလစြ။

သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနတုိးကုိ အ ေၾကာင္းျပဳ၍ ယခင္ ေခတ္အဆက္ ဆက္ သ႐ုပ္ေဆာင္ႀကီးမ်ား၏ ႐ုပ္ ရွင္ေလာကအေပၚ ျပန္လည္လုပ္ ေကြၽးသမႈ ျပဳၾကသည္မ်ားကုိ ျပန္စဥ္း စားၾကည့္မိသည္။ တကယ္ေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေနတုိးကဲ့သုိ႔ မၾကာေသး မီအခ်ိန္ကပင္လွ်င္ ႐ုပ္ရွင္အေပၚ ေက်းဇူးသိတတ္ခဲ့သူ သ႐ုပ္ေဆာင္ တစ္ဦးရွိခဲ့ဖူးပါ၏။ အျခားသူမဟုတ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ လြင္မုိးျဖစ္ပါ၏။ လြင္ မုိးသည္ လြန္ခဲ့ေသာ ၁ဝ ႏွစ္ေက်ာ္ ခန္႔က ႐ုပ္ရွင္ေလာကအတြက္ အ လြန္တန္ဖုိးႀကီးလွေသာ ေခတ္မီ ႐ုပ္ ရွင္ကင္မရာ (Arriflex BL3) ကုိ ဝယ္ယူထူေထာင္ခဲ့ဖူးသည္။ အစစ ေခတ္ေနာက္က်ေနေသာ ျမန္မာ့႐ုပ္ ရွင္ စက္မႈပုိင္းဆုိင္ရာကုိ သတၱိ ေကာင္းေကာင္းျဖင့္ ေခတ္မီ ကင္ မရာတစ္လုံးကုိ ဝယ္ယူၿပီး ျမန္မာ့႐ုပ္ ႐ွင္ေလာကကုိ အင္အား ျဖည့္တင္း ေပးခဲ့ဖူးသည္။ ကံဆုိးခ်င္ေတာ့ဖလင္ ေခတ္ ကုန္ဆုံးၿပီး ဒီဂ်စ္တယ္ေခတ္ သုိ႔ ေျပာင္းလာသည္။ သူ႕ကင္မရာ ႀကီးမွာ အသုံးျပဳ၍ မရေတာ့။ သူ သည္ လက္မေလွ်ာ့ေသး။ ႐ုပ္႐ွင္႐ုံ ၁ဝဝ စီမံကိန္းျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္႐ုံ ၁ဝဝ ေဆာက္လုပ္ရန္ ႀကဳိးစားေနသည္။ ဝုိင္းဝန္းအားေပးဖုိ႔ ေကာင္းပါ၏။

႐ုပ္ရွင္အေပၚ ေက်းဇူးသိတတ္ ၿပီး ႐ုပ္ရွင္ေလာကကုိ ပံ့ပုိးေပးေသာ ႐ုပ္ရွင္သ႐ုပ္ေဆာင္ဆုိသည္က ခပ္ ရွားရွား ျဖစ္ေလသည္။ ႐ုပ္ရွင္ေလာ က သာယာလွ်င္ ပူးေပါင္း၍ ႐ုပ္ရွင္ ေလာက ဖြံ႕ၿဖဳိးေနလွ်င္ စားေသာက္ သြားမည့္ ”သာေပါင္းညာစား” ႐ုပ္ ရွင္သမားအမည္ခံ ထုတ္လုပ္သူေတြ၊ ပညာရွင္အမည္ခံသူေတြ မ်ားစြာ ေတြ႕ခဲ့ဖူးသည္။ ႐ုပ္ရွင္ေလာကကုိ ဖက္တြယ္၍ ေသအတူ ရွင္မကြာေန ခ်င္သူက အလြန္ နည္းပါးလွသည္။ အထူးသျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္ႏွင့္ စီးပြားျဖစ္သူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေငြထုပ္ကုိ ပုိက္ ကာ ႐ုပ္ရွင္ေလာကကုိ ေက်ာခုိင္း သြားတတ္ၾကသည္။ ႐ုပ္ရွင္ေလာက အက်ဳိးငွာ မည္သုိ႔ ပံ့ပုိးေပးလွ်င္ ေကာင္းမည္နည္းဟု မစဥ္းစား။လွည့္၍ပင္ မၾကည့္ၾက။ တစ္ခါတစ္ ခါ ႐ုပ္ရွင္ေလာကသားမ်ားကုိပင္ မ ေကာင္း ေျပာတတ္ၾကေသး၏။ ခက္ ရခ်ည့္။

႐ုပ္ရွင္သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားသည္ ဝင္ေငြအေကာင္းဆုံး လူတန္းစားျဖစ္ ခဲ့ၾကသည္။ သူတုိ႔ထဲက ႀကီးပြားသူ မ်ားျပားသည္။ သုိ႔ေသာ္ ႐ုပ္ရွင္ေလာ က အတြက္ ျပန္လည္ပံ့ပုိးမႈ သိပ္မရွိ လွ။ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ပထမဆုံး သ႐ုပ္ ေဆာင္ ေမာင္ညီပုကေတာ့ ျမန္မာ့ ႐ုပ္ရွွင္ေလာကႀကီး တုိးတက္ေရး အ တြက္ ‘ေတာၿမဳိင္စြန္းက လြမ္းေအာင္ ဖန္’ ဆုိေသာ ႐ုပ္ရွင္ကားကုိ တကယ့္ ျပင္ပ႐ႈခင္းမ်ားတြင္ ေငြကုန္ေၾကးက် ခံကာ ႐ုိက္ကူးခဲ့ေၾကာင္း၊ ေမၿမဳိ႕ ေရ တံခြန္ႀကီးမ်ားၾကားတြင္ ခက္ခက္ခဲခဲ စြန္႔စြန္႔စားစား႐ုိက္ခဲ့ရပုံ၊ ဥစၥာေစာင့္ မေလး ေရတံခြန္ထဲတြင္ ေပၚလုိက္ ေပ်ာက္လုိက္ျဖစ္ပုံကုိ Cut Tricks နည္းကုိသုံးကာ ဒီဗေရး (Debrie Camera) ကင္မရာျဖင့္ ႐ုိက္ခဲ့ရပုံ၊ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ ၾကည့္ျမင္တုိင္ ယခု အ႐ုိး ေဆး႐ုံႀကီး ေနရာတြင္ ျမန္မာအေဆြ ေအဝမ္းမွ ႐ုပ္ရွင္စတူဒီယိုေဆာက္ လုပ္ခဲ့ၾကပုံမ်ားကုိ ေျပာျပခဲ့ဖူးသည္။ ေအဝမ္း ႐ုပ္ရွင္ကုမၸဏီသည္လည္း ေကာင္း၊ ၿဗိတိသွ်ဘားမား ႐ုပ္ရွင္ ကုမၸဏီသည္လည္းေကာင္း၊ ရန္ကုန္ ႐ုပ္ရွင္၊ ပဲေရာ့႐ုပ္ရွင္၊ ေဆြဗမာ ႐ုပ္ ရွင္၊ မဟာဝိဇၨာဓုိရ္၊ အမ်ဳိးသား႐ုပ္ ရွင္၊ ေအာင္႐ုပ္ရွင္အစရွိသည္ျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္ကုမၸဏီႀကီးမ်ားသည္ ကုိယ္ပုိင္ စက္အဖြဲ႕၊ ကုိယ္ပုိင္ ႐ုပ္ရွင္ၿခံ၊ ကုိယ္ ပုိင္ ႐ုပ္ရွင္စတူဒီယိုႀကီးမ်ားျဖင့္ ျမန္ မာ့႐ုပ္ရွင္ကုိ ဖြံ႕ၿဖဳိးတုိးတက္လာ ေအာင္ အသီးသီး ႀကံေဆာင္လာခဲ့ ၾကသည္။ အသံတိတ္မွသည္ အသံ ထြက္ ႐ုပ္ရွင္ျဖစ္ေအာင္၊ ေဆးေရာင္ စုံျဖစ္ေအာင္၊ ျမင္ကြင္းက်ယ္ ျဖစ္ ေအာင္ ႀကဳိးပမ္းခဲ့ၾကသည္။ ကုိယ္ ထူကုိယ္ထ ႀကဳိးစားခဲ့ၾကျခင္းမ်ား ျဖစ္သည္။

႐ုပ္ရွွင္သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားထဲမွ ႐ုပ္ရွင္မင္းသားကဲ့သုိ႔ စတုိင္ႏွင့္ မေန ဘဲ ႐ုပ္ရွင္ေလာက အက်ဳိးဖြံ႕ၿဖဳိး ေအာင္ ထူးထူးျခားျခား ႀကံေဆာင္ သည့္ ႐ုပ္ရွင္သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားထဲတြင္ ရာဇဝင္မင္းသား ခင္ေမာင္ၫြန္႔၊ မဂၤလာၫြန္႔ ႐ုပ္ရွင္ကုမၸဏီမွ (ငဘ ႐ုပ္ရွင္မင္းသား) ေအဝမ္းၫြန္႔ေမာင္ တုိ႔ကုိလည္း မွတ္တမ္းတင္ ရမည္ ျဖစ္ေလသည္။ ရာဇဝင္မင္းသား ခင္ ေမာင္ၫြန္႔သည္ အေလာင္းေတာ္ရာမ ကဲ့သုိ႔ေသာ ေဆးေရာင္စုံ ႐ုပ္ရွင္ ကားႀကီးကုိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံအထိ သြား ေရာက္ ႐ုိက္ကူးကာ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ေလာကကုိ ႐ုပ္ရွင္ပညာမ်ား တုိးပြား ေစခဲ့သလုိ ေအဝမ္းၫြန္႔ေမာင္သည္ လည္း ျမင္ကြင္းက်ယ္ ႐ုပ္ရွင္တီထြင္မႈ မ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ စက္မႈ ဝါသနာ ပါေသာ စတန္႔မင္းသား ေက်ာ္မုိးကုိ လည္း သူႏွင့္အတူ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ေလာက အဆင့္ျမင့္မားလာေရး အ တြက္ စည္း႐ုံးကာ ႏွစ္ေယာက္သား ႀကဳိးစားခဲ့ၾကသည္။

ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ေလာက ေခတ္မီ ေအာင္ ႀကံေဆာင္ခဲ့သည့္ ႐ုပ္ရွင္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားထဲတြင္ မင္းသား ေက်ာ္ေဆြသည္လည္း တစ္ဦး အပါ အဝင္ ျဖစ္ခဲ့သည္။ ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာ အျမင္၊ ျမင္ကြင္းက်ယ္၊ ယမ္းေဖာက္ခြဲ မႈ အစ႐ွိေသာ ႐ုပ္ရွင္ႏွင့္ ပတ္သက္ ေသာ ပညာမ်ားကုိ (မိမိစရိတ္ျဖင့္ မိမိ) ဂ်ပန္ျပည္တြင္ သြားေရာက္ေလ့ လာၿပီး ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ေလာကအတြက္ ထူးထူးျခားျခား အျမင္ဆန္း အသြင္ သစ္၍ ေခတ္မီေသာ ႐ုပ္ရွင္ကား မ်ားကို ဖန္တီးေပးခဲ့သူ ျဖစ္ေလ သည္။ (ပုလဲမ်က္ရည္၊ ဒဏ္၊ ျမတ္ ႏုိးသူ၊ တျခားကမၻာက ခ်စ္သူ)

အထက္ေဖာ္ျပပါ ႐ုပ္ရွင္သ႐ုပ္ ေဆာင္မ်ားသည္ ႐ုပ္ရွင္ေလာက၏ လုိအပ္မႈကုိ မည္သူကမွ ခုိင္းေစျခင္း မဟုတ္ဘဲ မိမိတုိ႔ စိတ္ေစတနာ အ ေလွ်ာက္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကသူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ပရိသတ္ႏွင့္ ႐ုပ္ရွွင္ ေလာက အက်ဳိးအတြက္ ဘာဆု လာဘ္၊ ဘာဂုဏ္ထူးကုိမွ မေမွ်ာ္မွန္း ဘဲ ေစတနာသန္႔သန္႔ ဝါသနာျပင္း ျပင္းျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၾကသူမ်ား ျဖစ္ၾကေလသည္။ ႏုိင္ငံေတာ္အစုိးရ အဆက္ဆက္ကလည္း ¤င္းတုိ႔၏ ႀကဳိးပမ္းမႈအတြက္ မည္သည့္ အ ေထာက္အကူမွ ေပးခဲ့ျခင္းမရွိပါေခ်။ ဥစၥာရင္လုိ ဥစၥာရင္ခဲဆုိသည့္ စကား ႏွင့္အညီ ကုိယ့္႐ုပ္ရွင္ေလာက အ တြက္ ကုိယ့္ေစတနာႏွင့္ ကုိယ္ဖန္တီး ခဲ့ၾကသူမ်ားသာ ျဖစ္ၾကသည္။

ယခု သ႐ုပ္ေဆာင္လြင္မုိးတုိ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနတုိးတုိ႔သည္လည္း မိမိေစတနာအေလ်ာက္ မိမိ ႐ုပ္ရွင္ ေလာကအတြက္ ေဆာင္ရြက္ေနၾက သည္ဟု ျမင္မိပါ၏။ သူတုိ႔သည္ မေရာင္ရာ ဆီလူးေနျခင္း မဟုတ္၊ အပုိသက္သက္ ႏွမ္းျဖဴးေနၾကျခင္း မဟုတ္၊ ကုိယ့္႐ုပ္ရွင္ေလာက ဖြံ႕ၿဖဳိး တုိးတက္ေစျခင္း အလုိ႕ငွာ ကုိယ္ တတ္ႏုိင္သေလာက္ စြမ္းအားႏွင့္ ေစတနာသက္သက္ ေဆာင္ရြက္ေန ၾကျခင္း ျဖစ္ေလသည္။

ယခုေဖာ္ျပခဲ့ေသာ သ႐ုပ္ ေဆာင္မ်ား နည္းတူ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ေလာကႀကီး ဖြံ႕ၿဖဳိးတုိးတက္ေရး အတြက္ စြမ္းေဆာင္ခဲ့သည့္ သ႐ုပ္ ေဆာင္မ်ား ေဖာ္ျပရန္ က်န္ရွိေနခဲ့ပါ လွ်င္ ေတာင္းပန္အပ္ပါ၏။ ထိုသူ မ်ားကဲ့သုိ႔ပင္ (သ႐ုပ္ေဆာင္မုိ႔ အေန သာခ်ည္း ျဖစ္ပါလ်က္) ကုိယ့္ေလာက အတြက္ ကြက္လပ္ျဖည့္ေပးသူ သ႐ုပ္ ေဆာင္မ်ားကုိ ဤစာစုျဖင့္ ဂုဏ္ျပဳ အပ္ပါသည္။ လက္ရွိလုပ္ကုိင္ေနၾက ေသာ လြင္မုိးတုိ႔၊ ေနတုိးတုိ႔၏ လုပ္ ငန္းမ်ားလည္း ဖြံ႕ၿဖဳိးပါေစေၾကာင္း ဆႏၵျပဳအပ္ပါ၏။ သုိ႔ေသာ္ …

ဒါ႐ိုက္တာၾကည္စိုးထြန္း

Comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*